Clan Skryre
Moderator: Hoax
Re: Clan Skryre
-latarka rzuca sobie 3 razy altyreryjką a koło raz
-koło może coś wycisnąć w kombacie latarka nie
-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka..
-jeżeli dobrze się zagra kołem to się spłaci po tysiąc kroć
-koło może coś wycisnąć w kombacie latarka nie
-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka..
-jeżeli dobrze się zagra kołem to się spłaci po tysiąc kroć
- Archiwista85
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 191
- Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki
-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka
no nie zupełnie
no nie zupełnie
zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczkaArchiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka
no nie zupełnie
trzeba rozkminić to że strzela w najbliższy cel-wiec musimy zrobić tak by jedyną naszą jednostką którą koło odstrzeli będą slejwy-możemy kitrać w jakiś sposób koło przed kanonami itp ale najważniejsze to znaleźć się jak najbliżej smoka czy innej kluczowej jednostkiFanatyk pisze:A dałbyś parę rad jak dobrze nim grać?
Czy to po prostu musi być doświadczenie?
ja zazwyczaj traktuje koło jak kamikadze, leci do przodu, w miarę możliwości kryję się i zabija czołg,stedzia,hydre,smoka, a potem sam ginę
a jeżeli przeciwnik za wszelką cenę chce ci ściągnąć koło ,to nie szkodzi jego strata ,reszta armii ma większe szanse na dojście do niego i zdziesiątkowanie przeciwnika
kluczowy jest storm banner który nie działa na koło, a na innych działa-po prostu to jest proste
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Zmartwię cię ale przy sile 6 statystycznie nie zjadasz smokaMarcins pisze:zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczkaArchiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka
no nie zupełnie
Ładny wałGoglem pisze:JEDNO koło w JEDNEJ turze zjadło mi dwa smoki chaosu
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
z trzech strzałów jeden wchodzi w jeźdźca. pozostałe dwa ranią smoka na 4+ więc rani jeden. więc musiałbyś rzucić 6 przy multiplikacji ran by zjeść smoka a to nie jest takieMarcins pisze:3strzały z siłą 6 zjadają smoka
. średnio zdejmujesz 3-4 rany.spokojnie
Co do smoków to faktycznie, właśnie doczytałem że za pociski rzuca się za nie oddzielnie...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Wtedy wyrzuciłem na siłe 8, a i rzuty miałem do pozazdroszczenia, a poza tym kto by ustawiał dwa smoki prawie koło siebie (pycha go zgubiła bo miał zamiar wszystkim do przodu jechać i przez przypadek bum i smoczusi nie ma), a zresztą ta bitwa i tak była bardo fajowa (ambomka wstała raz z 4 ran )
Statystyka w battlu? Przecież to nie działa!
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
- Archiwista85
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 191
- Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki
Jedno koło może zjeść dwa smoki w jednej turze nawet trzy, ale to bardzo rzadko się zdarza, poza tym jak ktoś gra smokami, to powinien je kitrać, podstawiać bliżej koła śmieci itd. moim zdaniem doświadczony gracz, który wiem co i jak ze skavenami, musi uważać na koło, dlatego wydaje mi się, że to nie jest takie proste upolować smoka w ten sposób.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Powiem tak. Cała potęga koła polega na tym, iż nie musi widzieć celu, by strzelać. Powiedzmy sobie szczerze, jak ktoś w nie zaszarżuje, jest mała szansa, że koło przeżyje. Dlatego ważnym jest odpowiednie umieszczenie koła. Niestety, losowy ruch nie pomaga. Nawet jak ustawimy się naprzeciw jakiegoś bydlaka, możemy rzucić chujowo na zasięg i już musimy testować fantastyczne 7 LD, by nie strzelać do swoich oddziałów. A w następnej turze smoczek bez problemu się wszarżuje i koniec imprezy.
Ekhm, ekhm.
Koło porusza się jak rydwan. Tzn. że można nim spokojnie poleciec gdzieś aby żaden smok nie mógł zaszarżowac. Pomimo małego ruchu(jak ktoś wyrzuci te 6 czy 8 move)
Na dodatek nie wolno zapominac o tym, aby taki smok po szarży na Koło dostał jakąś kontrę. Dodatkowo mamy strom banner.
7 LD jest dosc spoko, a nawet jak się nie zda, to 3 zdechłe slejwy i tak nie robia różnicy.
Pamiętac trzeba, ze to 150 punktów. Czyli tak naprawde nic. Warto ryzykowac, bo moze się spłacic.
Ja gram kołem zazwyczaj tak, ze lece nim na pałe. Zgnie-trudno. A zazwyczaj przeżywa. Na bazyliszku spłaciła sie owa taktyka co bitwę. W jednej zdjąłem stedzia, w drugiej 2 oddziały rydwanów, w trzecie smoka itd.
Ogólnie chciałbym grac na dwóch kołach, ale bez abominacji szczury już nie sa takie groźne.
Koło porusza się jak rydwan. Tzn. że można nim spokojnie poleciec gdzieś aby żaden smok nie mógł zaszarżowac. Pomimo małego ruchu(jak ktoś wyrzuci te 6 czy 8 move)
Na dodatek nie wolno zapominac o tym, aby taki smok po szarży na Koło dostał jakąś kontrę. Dodatkowo mamy strom banner.
7 LD jest dosc spoko, a nawet jak się nie zda, to 3 zdechłe slejwy i tak nie robia różnicy.
Pamiętac trzeba, ze to 150 punktów. Czyli tak naprawde nic. Warto ryzykowac, bo moze się spłacic.
Ja gram kołem zazwyczaj tak, ze lece nim na pałe. Zgnie-trudno. A zazwyczaj przeżywa. Na bazyliszku spłaciła sie owa taktyka co bitwę. W jednej zdjąłem stedzia, w drugiej 2 oddziały rydwanów, w trzecie smoka itd.
Ogólnie chciałbym grac na dwóch kołach, ale bez abominacji szczury już nie sa takie groźne.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Marcins pisze:zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczkaArchiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka
no nie zupełnietrzeba rozkminić to że strzela w najbliższy cel-wiec musimy zrobić tak by jedyną naszą jednostką którą koło odstrzeli będą slejwy-możemy kitrać w jakiś sposób koło przed kanonami itp ale najważniejsze to znaleźć się jak najbliżej smoka czy innej kluczowej jednostkiFanatyk pisze:A dałbyś parę rad jak dobrze nim grać?
Czy to po prostu musi być doświadczenie?
ja zazwyczaj traktuje koło jak kamikadze, leci do przodu, w miarę możliwości kryję się i zabija czołg,stedzia,hydre,smoka, a potem sam ginę
a jeżeli przeciwnik za wszelką cenę chce ci ściągnąć koło ,to nie szkodzi jego strata ,reszta armii ma większe szanse na dojście do niego i zdziesiątkowanie przeciwnika
kluczowy jest storm banner który nie działa na koło, a na innych działa-po prostu to jest proste
Hmm.A czy z Tankiem też by sobie poradził???
Powrót WE
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
Zgodze się z tym ja ostatnio jak grałem na 2000pkt z DE wyrzuciłem 5 na trzech kostkach w sumie ... po za tym smok ma 20' lotu jeżeli nie mamy sztandaru przez który nie mozna latać lub nam nie działa to jest lipa bo doświadczony gracz bedzie latać nad doomwheelem a ten nic mu nie zrobi a później jak smoczek bedzie miec okazje to zaszarżuje na niego i doomwheel ma deda ,więc jeżeli chodzi o teorie ze koło ma zabić 2 smoki jest bardzo mało prawdopodobneVarinastari pisze:Powiem tak. Cała potęga koła polega na tym, iż nie musi widzieć celu, by strzelać. Powiedzmy sobie szczerze, jak ktoś w nie zaszarżuje, jest mała szansa, że koło przeżyje. Dlatego ważnym jest odpowiednie umieszczenie koła. Niestety, losowy ruch nie pomaga. Nawet jak ustawimy się naprzeciw jakiegoś bydlaka, możemy rzucić chujowo na zasięg i już musimy testować fantastyczne 7 LD, by nie strzelać do swoich oddziałów. A w następnej turze smoczek bez problemu się wszarżuje i koniec imprezy.
Powrót WE
zależy jaka siła,rożnie bywa,na pewno zrobi z niego warzywo,
przeciwko imperium nie można stawiać tylko na koło,szybko je ściągają kanony których niestety w imperium nie brakuje,koło ciężko jest schować to jest jego duży minus...
przeciwko imperium nie można stawiać tylko na koło,szybko je ściągają kanony których niestety w imperium nie brakuje,koło ciężko jest schować to jest jego duży minus...
jaki jest sens wsadzania do rozpiski jezzaili w 8 edycji? trafiają już słabo w LT, przy sztormówie to już w ogóle...
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..