Clan Skryre

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Clan Skryre

Post autor: Marcins »

-latarka rzuca sobie 3 razy altyreryjką a koło raz
-koło może coś wycisnąć w kombacie latarka nie
-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka..
-jeżeli dobrze się zagra kołem to się spłaci po tysiąc kroć :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fanatyk
Masakrator
Posty: 2946
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fanatyk »

A dałbyś parę rad jak dobrze nim grać?

Czy to po prostu musi być doświadczenie?

Awatar użytkownika
Archiwista85
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki

Post autor: Archiwista85 »

-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka

no nie zupełnie

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Jak nie zupełnie. JEDNO koło w JEDNEJ turze zjadło mi dwa smoki chaosu (ach z jednego niestety pozostał czarodziej siedzący na nim, ale jego ambominacja zjadła 2 tury potem) i kolega zaczął pakować figurki :P

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Archiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka

no nie zupełnie
zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczka 8)
Fanatyk pisze:A dałbyś parę rad jak dobrze nim grać?

Czy to po prostu musi być doświadczenie?
trzeba rozkminić to że strzela w najbliższy cel-wiec musimy zrobić tak by jedyną naszą jednostką którą koło odstrzeli będą slejwy-możemy kitrać w jakiś sposób koło przed kanonami itp ale najważniejsze to znaleźć się jak najbliżej smoka czy innej kluczowej jednostki
ja zazwyczaj traktuje koło jak kamikadze, leci do przodu, w miarę możliwości kryję się i zabija czołg,stedzia,hydre,smoka, a potem sam ginę :wink:
a jeżeli przeciwnik za wszelką cenę chce ci ściągnąć koło ,to nie szkodzi jego strata ,reszta armii ma większe szanse na dojście do niego i zdziesiątkowanie przeciwnika
kluczowy jest storm banner który nie działa na koło, a na innych działa-po prostu to jest proste :mrgreen:

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Marcins pisze:
Archiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka

no nie zupełnie
zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczka 8)
Zmartwię cię ale przy sile 6 statystycznie nie zjadasz smoka 8)
Goglem pisze:JEDNO koło w JEDNEJ turze zjadło mi dwa smoki chaosu
Ładny wał :D :roll:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

3strzały z siłą 6 zjadają smoka :wink:
można 2smoki zjeść jeżeli najpierw zabijesz np pierwszym bolcem jednego, to drugi bolec leci w następną najbliższą jednostkę
można nawet 3smoki zjeść :mrgreen:

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Marcins pisze:3strzały z siłą 6 zjadają smoka :wink:
z trzech strzałów jeden wchodzi w jeźdźca. pozostałe dwa ranią smoka na 4+ więc rani jeden. więc musiałbyś rzucić 6 przy multiplikacji ran by zjeść smoka a to nie jest takie
spokojnie
. średnio zdejmujesz 3-4 rany.

Co do smoków to faktycznie, właśnie doczytałem że za pociski rzuca się za nie oddzielnie...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Wtedy wyrzuciłem na siłe 8, a i rzuty miałem do pozazdroszczenia, a poza tym kto by ustawiał dwa smoki prawie koło siebie (pycha go zgubiła bo miał zamiar wszystkim do przodu jechać i przez przypadek bum i smoczusi nie ma), a zresztą ta bitwa i tak była bardo fajowa (ambomka wstała raz z 4 ran :))

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Arbiter Elegancji pisze: z trzech strzałów jeden wchodzi w jeźdźca. pozostałe dwa ranią smoka na 4+ więc rani jeden. więc musiałbyś rzucić 6 przy multiplikacji ran by zjeść smoka a to nie jest takie
w sumie racja... :oops:

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Statystyka w battlu? Przecież to nie działa!
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Mi osobiście rzadko się zadarza strzelac z koła w smoka. Jakoś zawsze nie mam okazji, nie wiem jak inni 8) :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Archiwista85
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191
Lokalizacja: Klub Rebelia Łomianki

Post autor: Archiwista85 »

Jedno koło może zjeść dwa smoki w jednej turze nawet trzy, ale to bardzo rzadko się zdarza, poza tym jak ktoś gra smokami, to powinien je kitrać, podstawiać bliżej koła śmieci itd. moim zdaniem doświadczony gracz, który wiem co i jak ze skavenami, musi uważać na koło, dlatego wydaje mi się, że to nie jest takie proste upolować smoka w ten sposób.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Powiem tak. Cała potęga koła polega na tym, iż nie musi widzieć celu, by strzelać. Powiedzmy sobie szczerze, jak ktoś w nie zaszarżuje, jest mała szansa, że koło przeżyje. Dlatego ważnym jest odpowiednie umieszczenie koła. Niestety, losowy ruch nie pomaga. Nawet jak ustawimy się naprzeciw jakiegoś bydlaka, możemy rzucić chujowo na zasięg i już musimy testować fantastyczne 7 LD, by nie strzelać do swoich oddziałów. A w następnej turze smoczek bez problemu się wszarżuje i koniec imprezy.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Ekhm, ekhm.
Koło porusza się jak rydwan. Tzn. że można nim spokojnie poleciec gdzieś aby żaden smok nie mógł zaszarżowac. Pomimo małego ruchu(jak ktoś wyrzuci te 6 czy 8 move)
Na dodatek nie wolno zapominac o tym, aby taki smok po szarży na Koło dostał jakąś kontrę. Dodatkowo mamy strom banner.
7 LD jest dosc spoko, a nawet jak się nie zda, to 3 zdechłe slejwy i tak nie robia różnicy.
Pamiętac trzeba, ze to 150 punktów. Czyli tak naprawde nic. Warto ryzykowac, bo moze się spłacic.

Ja gram kołem zazwyczaj tak, ze lece nim na pałe. Zgnie-trudno. A zazwyczaj przeżywa. Na bazyliszku spłaciła sie owa taktyka co bitwę. W jednej zdjąłem stedzia, w drugiej 2 oddziały rydwanów, w trzecie smoka itd.
Ogólnie chciałbym grac na dwóch kołach, ale bez abominacji szczury już nie sa takie groźne.

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

Marcins pisze:
Archiwista85 pisze:-koło zjada smoka ot tak bez wysiłku nie to co latarka

no nie zupełnie
zjada spokojnie kwestia ile wyrzucisz na siłę od6 w górę spokojnie wpierdziela smoczka 8)
Fanatyk pisze:A dałbyś parę rad jak dobrze nim grać?

Czy to po prostu musi być doświadczenie?
trzeba rozkminić to że strzela w najbliższy cel-wiec musimy zrobić tak by jedyną naszą jednostką którą koło odstrzeli będą slejwy-możemy kitrać w jakiś sposób koło przed kanonami itp ale najważniejsze to znaleźć się jak najbliżej smoka czy innej kluczowej jednostki
ja zazwyczaj traktuje koło jak kamikadze, leci do przodu, w miarę możliwości kryję się i zabija czołg,stedzia,hydre,smoka, a potem sam ginę :wink:
a jeżeli przeciwnik za wszelką cenę chce ci ściągnąć koło ,to nie szkodzi jego strata ,reszta armii ma większe szanse na dojście do niego i zdziesiątkowanie przeciwnika
kluczowy jest storm banner który nie działa na koło, a na innych działa-po prostu to jest proste :mrgreen:

Hmm.A czy z Tankiem też by sobie poradził???
Powrót WE

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

Varinastari pisze:Powiem tak. Cała potęga koła polega na tym, iż nie musi widzieć celu, by strzelać. Powiedzmy sobie szczerze, jak ktoś w nie zaszarżuje, jest mała szansa, że koło przeżyje. Dlatego ważnym jest odpowiednie umieszczenie koła. Niestety, losowy ruch nie pomaga. Nawet jak ustawimy się naprzeciw jakiegoś bydlaka, możemy rzucić chujowo na zasięg i już musimy testować fantastyczne 7 LD, by nie strzelać do swoich oddziałów. A w następnej turze smoczek bez problemu się wszarżuje i koniec imprezy.
Zgodze się z tym ja ostatnio jak grałem na 2000pkt z DE wyrzuciłem 5 na trzech kostkach w sumie ... po za tym smok ma 20' lotu jeżeli nie mamy sztandaru przez który nie mozna latać lub nam nie działa to jest lipa bo doświadczony gracz bedzie latać nad doomwheelem a ten nic mu nie zrobi a później jak smoczek bedzie miec okazje to zaszarżuje na niego i doomwheel ma deda ,więc jeżeli chodzi o teorie ze koło ma zabić 2 smoki jest bardzo mało prawdopodobne
Powrót WE

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

zależy jaka siła,rożnie bywa,na pewno zrobi z niego warzywo,
przeciwko imperium nie można stawiać tylko na koło,szybko je ściągają kanony których niestety w imperium nie brakuje,koło ciężko jest schować to jest jego duży minus...

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

jaki jest sens wsadzania do rozpiski jezzaili w 8 edycji? trafiają już słabo w LT, przy sztormówie to już w ogóle...
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

No za 200 punktów masz 10 które mogą np wejść od boku w oddział 5 blodlettersów. Poza tym na pewno ma szeroką game zastosowań taktycznych (przeciwnika trafiam na 6+ siebie na 1 i 1 ciekawe co będzie częsciej...)

ODPOWIEDZ