8 Edycja Warhammera I

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Re: 8 Edycja Warhammera

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jeśli jakaś zasada się sprawdza i może być przeszczepiona do innego systemu to nie widzę powodu żeby tego nie robić.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Okrągłe podstawki się sprawdzają :twisted:

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

juz zaczynaja je wprowadzac, popatrz na fanoli w OnG

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

Brokuł dobrze prawi...

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

- Magic is going to be much more powerful, but can “kill” the wizards. The miscasting table is completely changed.
Raczą chyba żartować :D
Mam nadzieje że Inicjatywa faktycznie będzie miała większy wpływa na bitwy. Może nareszcie moje zwinne elfioki cos zdziałają :twisted:
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Jakby gra mlała być od tego lepsza to dla mnie mogą być nawet heksagonalne :lol2:

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

- Measurement in inches (only for Spain)
??

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Do tej pory w Hiszpanii w Warhammera grało się w centymetrach.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

true... kiedyś się zdziwiłem nieco jak ściągnąłem sobie hiszpańskiego zina i w scenariuszu tam umieszczonym wszystko było w cm podane ;)

Co do inicjatywy... cóż.. dla nas krasnoludów pod tym względem światełko nie zaświeciło. Ale za to strzelanie z dwóch szeregów, uzupełnianie szeregów w trakcie walki jeden rzut obronny, zwiększenie grywalności piechoty, osłabienie kawalerii i opcja niszczenia terenów i podpalania lasów z elfikami w środku ( :twisted: )mnie zadowala :) Co do nowej magii na razie wstrzymam się z oceną, zobaczymy jak ją rozwiążą dla krasnoludów, a w sumie obronę przed nią. Chociaż teraz miały by sens runiczne przedmioty działające na zasadach bound spelli a to mogło by byc fajne :)
Obrazek

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Z tymi centymetrami to niezła opcja człowiek ma z nimi od urodzenia do czynienia więc pewnie łatwiej by się grało początkującym.
Co do zasad to zobaczymy ale jak ulepszą piechotę to napewno krasie zyskają co nieco :D

Awatar użytkownika
Brat_Kruger
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: Kanzas

Post autor: Brat_Kruger »

3k na turniejach - to może pojadę na jakiś, bp obecnie - to poniżej 3,5 - 4 k w ogóle nie gram (chyba jakieś zboczenie z warmastera ... tam zazwyczaj mam z 21 oddziałów)

jestem gorąco za zwiększeniem ilości corów i piechoty .......

a wFB wygląda zazwyczaj tak:

Obrazek

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Charges will have a random value added:

Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches

This does not apply to the flying units.

The D6 could be not exactly like that, but otherwise is confirmed 99%.

Another detail: We cannot tell you the new army to be released, only thing i can say is that it will be released in some moment between August and October.
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Bestialski_Brokuł
Oszukista
Posty: 800

Post autor: Bestialski_Brokuł »

Ponieważ wartości nie są pewne to mam nadzieję, że jeśli już będą odpowiedniej wielkości- jakieś d3 dla piechoty d6 dla kawalerii czy coś w ten deseń. Możliwość "dokulania" sobie takich dystansów to absurd. Z tego co wiem to chyba w WotR jest jakiś losowy element w szarżach. Orientuje się ktoś bliżej jak to tam wygląda i jak duży wpływ ma na rozgrywkę?

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...

chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje [-o<

generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"

pozdro,
Ż.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

i jeszcze w Wotrze jest

At the double!

Formacja, w której znajduje się bohater, może ruszyć się drugi raz, jeżeli po zakończeniu ruchu zda test odwagi. Jeżeli znajduje się w odległości 6 cali od przeciwnika, zdaje ten test z modyfikatorem -1.
Niezależnie od rezultatu testu, formacja nie może strzelać w tej turze.

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Virgo pisze:
* Go back to the percentage system instead number of units, for example rare units will be 25% maximum.
:mrgreen:
Jeśli tak by miało być to na 2250 można urządzić niezły "burning contest" :D biorąc 4 flame cannony (my favourite) :twisted:

Ale spoko - nie będę taki: niech będą 2 x organki, tylko jeden flame i jakiś żyrek :mrgreen:
Virgo pisze:
Charges will have a random value added:

Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches
:mrgreen:
Czyli, że "prawdopodobną szarżę" można będzie zadeklarować taką kawalerią nawet na 20 cali (może dojść? może). Gorzej, jak wypadnie badziewie na kościach, szarżę ostrzelają i tak się skończy... Chyba jednak wolę mieć pewny dystans bo sytuacja "kombinuj ruchy taktyczne swoimi oddziałami a i tak nic z tego bo będziesz miał plewne rzuty" zrobi z tej gry Chińczyka a nie grę strategiczną. :|

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Żaba pisze:w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...

chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje [-o<

generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
Proste zasady jak najbardziej mi się podobają. Szachy mają bardzo proste zasady. Bardziej martwi mnie losowość - szarże na 2K6" są niepokojące, a jak się na to nałoży "more powerful magic, but with the possibility of killing your wizard" (upraszczając: rzucam K6, na 3+ znika pół Twojej armii, na 1 znika mój mag), to już się robi ta gra kijowa jak pojedynek dwóch abominacji.

Awatar użytkownika
Brat_Kruger
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108
Lokalizacja: Kanzas

Post autor: Brat_Kruger »

już wolałbym dodatkowe losowe +d3 do szarży dla piechoty i +d6 dla kawalerii

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

zasięgi mają być w calach- tak było jest i będzie..
losowym szarżom mówimy : NIE !

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Mówić "nie" to sobie możesz, ale dopóki ktoś nie napisze alternatywnych zasad do figurek WFB, to będziemy uzależnieni od firmy, która jest zdeterminowana, by zamienić battla w system dla dwunastolatków.

ODPOWIEDZ