8 Edycja Warhammera I
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Re: 8 Edycja Warhammera
Jeśli jakaś zasada się sprawdza i może być przeszczepiona do innego systemu to nie widzę powodu żeby tego nie robić.
Raczą chyba żartować- Magic is going to be much more powerful, but can “kill” the wizards. The miscasting table is completely changed.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mam nadzieje że Inicjatywa faktycznie będzie miała większy wpływa na bitwy. Może nareszcie moje zwinne elfioki cos zdziałają
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Jakby gra mlała być od tego lepsza to dla mnie mogą być nawet heksagonalne ![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
true... kiedyś się zdziwiłem nieco jak ściągnąłem sobie hiszpańskiego zina i w scenariuszu tam umieszczonym wszystko było w cm podane ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do inicjatywy... cóż.. dla nas krasnoludów pod tym względem światełko nie zaświeciło. Ale za to strzelanie z dwóch szeregów, uzupełnianie szeregów w trakcie walki jeden rzut obronny, zwiększenie grywalności piechoty, osłabienie kawalerii i opcja niszczenia terenów i podpalania lasów z elfikami w środku (
)mnie zadowala
Co do nowej magii na razie wstrzymam się z oceną, zobaczymy jak ją rozwiążą dla krasnoludów, a w sumie obronę przed nią. Chociaż teraz miały by sens runiczne przedmioty działające na zasadach bound spelli a to mogło by byc fajne ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do inicjatywy... cóż.. dla nas krasnoludów pod tym względem światełko nie zaświeciło. Ale za to strzelanie z dwóch szeregów, uzupełnianie szeregów w trakcie walki jeden rzut obronny, zwiększenie grywalności piechoty, osłabienie kawalerii i opcja niszczenia terenów i podpalania lasów z elfikami w środku (
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Brat_Kruger
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
- Lokalizacja: Kanzas
3k na turniejach - to może pojadę na jakiś, bp obecnie - to poniżej 3,5 - 4 k w ogóle nie gram (chyba jakieś zboczenie z warmastera ... tam zazwyczaj mam z 21 oddziałów)
jestem gorąco za zwiększeniem ilości corów i piechoty .......
a wFB wygląda zazwyczaj tak:
![Obrazek](http://i906.photobucket.com/albums/ac270/Brat_Kruger/High%20Elves%20WFB/IMG_2054.jpg)
jestem gorąco za zwiększeniem ilości corów i piechoty .......
a wFB wygląda zazwyczaj tak:
![Obrazek](http://i906.photobucket.com/albums/ac270/Brat_Kruger/High%20Elves%20WFB/IMG_2054.jpg)
Charges will have a random value added:
Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches
This does not apply to the flying units.
The D6 could be not exactly like that, but otherwise is confirmed 99%.
Another detail: We cannot tell you the new army to be released, only thing i can say is that it will be released in some moment between August and October.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Ponieważ wartości nie są pewne to mam nadzieję, że jeśli już będą odpowiedniej wielkości- jakieś d3 dla piechoty d6 dla kawalerii czy coś w ten deseń. Możliwość "dokulania" sobie takich dystansów to absurd. Z tego co wiem to chyba w WotR jest jakiś losowy element w szarżach. Orientuje się ktoś bliżej jak to tam wygląda i jak duży wpływ ma na rozgrywkę?
w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
pozdro,
Ż.
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
pozdro,
Ż.
i jeszcze w Wotrze jest
At the double!
Formacja, w której znajduje się bohater, może ruszyć się drugi raz, jeżeli po zakończeniu ruchu zda test odwagi. Jeżeli znajduje się w odległości 6 cali od przeciwnika, zdaje ten test z modyfikatorem -1.
Niezależnie od rezultatu testu, formacja nie może strzelać w tej turze.
At the double!
Formacja, w której znajduje się bohater, może ruszyć się drugi raz, jeżeli po zakończeniu ruchu zda test odwagi. Jeżeli znajduje się w odległości 6 cali od przeciwnika, zdaje ten test z modyfikatorem -1.
Niezależnie od rezultatu testu, formacja nie może strzelać w tej turze.
Jeśli tak by miało być to na 2250 można urządzić niezły "burning contest"Virgo pisze:* Go back to the percentage system instead number of units, for example rare units will be 25% maximum.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ale spoko - nie będę taki: niech będą 2 x organki, tylko jeden flame i jakiś żyrek
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Czyli, że "prawdopodobną szarżę" można będzie zadeklarować taką kawalerią nawet na 20 cali (może dojść? może). Gorzej, jak wypadnie badziewie na kościach, szarżę ostrzelają i tak się skończy... Chyba jednak wolę mieć pewny dystans bo sytuacja "kombinuj ruchy taktyczne swoimi oddziałami a i tak nic z tego bo będziesz miał plewne rzuty" zrobi z tej gry Chińczyka a nie grę strategiczną.Virgo pisze:Charges will have a random value added:
Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Proste zasady jak najbardziej mi się podobają. Szachy mają bardzo proste zasady. Bardziej martwi mnie losowość - szarże na 2K6" są niepokojące, a jak się na to nałoży "more powerful magic, but with the possibility of killing your wizard" (upraszczając: rzucam K6, na 3+ znika pół Twojej armii, na 1 znika mój mag), to już się robi ta gra kijowa jak pojedynek dwóch abominacji.Żaba pisze:w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje![]()
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
- Brat_Kruger
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
- Lokalizacja: Kanzas
już wolałbym dodatkowe losowe +d3 do szarży dla piechoty i +d6 dla kawalerii
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mówić "nie" to sobie możesz, ale dopóki ktoś nie napisze alternatywnych zasad do figurek WFB, to będziemy uzależnieni od firmy, która jest zdeterminowana, by zamienić battla w system dla dwunastolatków.