8 Edycja Warhammera I
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Re: 8 Edycja Warhammera
Jeśli jakaś zasada się sprawdza i może być przeszczepiona do innego systemu to nie widzę powodu żeby tego nie robić.
Raczą chyba żartować- Magic is going to be much more powerful, but can “kill” the wizards. The miscasting table is completely changed.
Mam nadzieje że Inicjatywa faktycznie będzie miała większy wpływa na bitwy. Może nareszcie moje zwinne elfioki cos zdziałają
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Jakby gra mlała być od tego lepsza to dla mnie mogą być nawet heksagonalne
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
true... kiedyś się zdziwiłem nieco jak ściągnąłem sobie hiszpańskiego zina i w scenariuszu tam umieszczonym wszystko było w cm podane
Co do inicjatywy... cóż.. dla nas krasnoludów pod tym względem światełko nie zaświeciło. Ale za to strzelanie z dwóch szeregów, uzupełnianie szeregów w trakcie walki jeden rzut obronny, zwiększenie grywalności piechoty, osłabienie kawalerii i opcja niszczenia terenów i podpalania lasów z elfikami w środku ( )mnie zadowala Co do nowej magii na razie wstrzymam się z oceną, zobaczymy jak ją rozwiążą dla krasnoludów, a w sumie obronę przed nią. Chociaż teraz miały by sens runiczne przedmioty działające na zasadach bound spelli a to mogło by byc fajne
Co do inicjatywy... cóż.. dla nas krasnoludów pod tym względem światełko nie zaświeciło. Ale za to strzelanie z dwóch szeregów, uzupełnianie szeregów w trakcie walki jeden rzut obronny, zwiększenie grywalności piechoty, osłabienie kawalerii i opcja niszczenia terenów i podpalania lasów z elfikami w środku ( )mnie zadowala Co do nowej magii na razie wstrzymam się z oceną, zobaczymy jak ją rozwiążą dla krasnoludów, a w sumie obronę przed nią. Chociaż teraz miały by sens runiczne przedmioty działające na zasadach bound spelli a to mogło by byc fajne
- Brat_Kruger
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
- Lokalizacja: Kanzas
3k na turniejach - to może pojadę na jakiś, bp obecnie - to poniżej 3,5 - 4 k w ogóle nie gram (chyba jakieś zboczenie z warmastera ... tam zazwyczaj mam z 21 oddziałów)
jestem gorąco za zwiększeniem ilości corów i piechoty .......
a wFB wygląda zazwyczaj tak:
jestem gorąco za zwiększeniem ilości corów i piechoty .......
a wFB wygląda zazwyczaj tak:
Charges will have a random value added:
Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches
This does not apply to the flying units.
The D6 could be not exactly like that, but otherwise is confirmed 99%.
Another detail: We cannot tell you the new army to be released, only thing i can say is that it will be released in some moment between August and October.
- Bestialski_Brokuł
- Oszukista
- Posty: 800
Ponieważ wartości nie są pewne to mam nadzieję, że jeśli już będą odpowiedniej wielkości- jakieś d3 dla piechoty d6 dla kawalerii czy coś w ten deseń. Możliwość "dokulania" sobie takich dystansów to absurd. Z tego co wiem to chyba w WotR jest jakiś losowy element w szarżach. Orientuje się ktoś bliżej jak to tam wygląda i jak duży wpływ ma na rozgrywkę?
w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
pozdro,
Ż.
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
pozdro,
Ż.
i jeszcze w Wotrze jest
At the double!
Formacja, w której znajduje się bohater, może ruszyć się drugi raz, jeżeli po zakończeniu ruchu zda test odwagi. Jeżeli znajduje się w odległości 6 cali od przeciwnika, zdaje ten test z modyfikatorem -1.
Niezależnie od rezultatu testu, formacja nie może strzelać w tej turze.
At the double!
Formacja, w której znajduje się bohater, może ruszyć się drugi raz, jeżeli po zakończeniu ruchu zda test odwagi. Jeżeli znajduje się w odległości 6 cali od przeciwnika, zdaje ten test z modyfikatorem -1.
Niezależnie od rezultatu testu, formacja nie może strzelać w tej turze.
Jeśli tak by miało być to na 2250 można urządzić niezły "burning contest" biorąc 4 flame cannony (my favourite)Virgo pisze:* Go back to the percentage system instead number of units, for example rare units will be 25% maximum.
Ale spoko - nie będę taki: niech będą 2 x organki, tylko jeden flame i jakiś żyrek
Czyli, że "prawdopodobną szarżę" można będzie zadeklarować taką kawalerią nawet na 20 cali (może dojść? może). Gorzej, jak wypadnie badziewie na kościach, szarżę ostrzelają i tak się skończy... Chyba jednak wolę mieć pewny dystans bo sytuacja "kombinuj ruchy taktyczne swoimi oddziałami a i tak nic z tego bo będziesz miał plewne rzuty" zrobi z tej gry Chińczyka a nie grę strategiczną.Virgo pisze:Charges will have a random value added:
Infantry: Will charge their movement + 1D6 inches
Cavalry: Will charge their movement + 2D6 inches
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Proste zasady jak najbardziej mi się podobają. Szachy mają bardzo proste zasady. Bardziej martwi mnie losowość - szarże na 2K6" są niepokojące, a jak się na to nałoży "more powerful magic, but with the possibility of killing your wizard" (upraszczając: rzucam K6, na 3+ znika pół Twojej armii, na 1 znika mój mag), to już się robi ta gra kijowa jak pojedynek dwóch abominacji.Żaba pisze:w WtoR-ze
na 1 szarża zawsze nie udana... (nawet jak masz zasięg)
na 6 szarża daje super bonus...
2-5 po prostu zasięg szarży...
chińczyk - choć być może przy większej skali bitew ostatecznie statystyka triumfuje
generalnie zmiany idą w kierunku zwiększenia ilości modeli na stole i uproszczenia zasad (np. w WotR manewry wykonuje się w ten sposób, że w promieniu swojego ruchu możesz w dowolny sposób ustawić jednostkę) czyli odwieczny spór "stara" 40k-a vs "nowa"
- Brat_Kruger
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
- Lokalizacja: Kanzas
już wolałbym dodatkowe losowe +d3 do szarży dla piechoty i +d6 dla kawalerii
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Mówić "nie" to sobie możesz, ale dopóki ktoś nie napisze alternatywnych zasad do figurek WFB, to będziemy uzależnieni od firmy, która jest zdeterminowana, by zamienić battla w system dla dwunastolatków.