w nowej ed nielegalnaJest też inna, stara metoda. Jesteś, złóżmy, 8 cali ode mnie. Idę na dziesięć cali pod skosem i ustawiam się mniej więcej tak.
Deathstar by Andrzej
Re: HE 2500 (8ed) deathstar by Andrzej
Z chęcią bym się z tym sprawdził. W ostatniej bitwie z HE wielki kloc WL nawet nie zauważył, kiedy poszedł do warpa. Mam wrażenie, że purple sun nie wystarcza na wszystko.
Co do Hoteka - poczekajcie. Zapisy w FAQ, Erracie i rulebooku naprawdę dają sporo do myślenia. I ciężko określić, jak to gówno działa.
Co do Hoteka - poczekajcie. Zapisy w FAQ, Erracie i rulebooku naprawdę dają sporo do myślenia. I ciężko określić, jak to gówno działa.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Może napisałbyś coś więcej? Na przykład, dlaczego? Nie umiem czytać w myślach i nie wiem o co Ci chodzi.zafael pisze:w nowej ed nielegalnaJest też inna, stara metoda. Jesteś, złóżmy, 8 cali ode mnie. Idę na dziesięć cali pod skosem i ustawiam się mniej więcej tak.
Ale wtedy było ich 10 mniej, nie walili z trzech szeregów i nie mieli przerzutów.Jankiel pisze:Z chęcią bym się z tym sprawdził. W ostatniej bitwie z HE wielki kloc WL nawet nie zauważył, kiedy poszedł do warpa. Mam wrażenie, że purple sun nie wystarcza na wszystko.
Bardzo chętnie zagram. Możemy się umówić w katowickim bardzie między 12 a 16 lipca.
Poczekamy. I trzymamy kciukiJankiel pisze:Co do Hoteka - poczekajcie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ja też nie, ale on coś pod nosem mruczyAndrzej pisze:Ok, to znajdź mi taką zasadę. Ba ja takiej nie widzę.
31Koziorożec pisze:ile ataków od frontu w sumie wypłaca ten kloc WL ?
<pierwszy szereg + czempion = 11 + drugi szereg = 10 + trzeci szereg z tytułu "horde" = 10>
Paskudny uśmiech power gamera
Grałem w czwartek z nowymi - było ich 30. Po trzech zionięciach zostało 6. Breath weapon jest teraz bardzo groźny, imo, że jednorazowy. Po pierwszym zionięciu nie walisz już trzech szeregów, a po turze hth możesz już uderzać z jednego.Ale wtedy było ich 10 mniej, nie walili z trzech szeregów i nie mieli przerzutów.
Zależy w co. W monstera 12, jeśli nikt wcześniej nie zginie. W normalny kloc piechoty 22. 31 to może wypłaci w inną hordę.ile ataków od frontu w sumie wypłaca ten kloc WL ?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
I nie zadał ani jednej rany w hydre? Ani z magii, ani z 55 łuczników? Tym bardziej chętnie z Tobą zagram. Nic tak nie poprawia skilla, jak solidny oklep. Od Ciebie dostałem maskę, i dzięki temu Dimitrowi który miał Twoją rozpę zrobiłem 13:7Jankiel pisze:Grałem w czwartek z nowymi - było ich 30. Po trzech zionięciach zostało 6. Breath weapon jest teraz bardzo groźny, imo, że jednorazowy. Po pierwszym zionięciu nie walisz już trzech szeregów, a po turze hth możesz już uderzać z jednego.
Tak, Zafael ma czasem dziwne interpretacje zasadJab pisze:Ja też nie, ale on coś pod nosem mruczyAndrzej pisze:Ok, to znajdź mi taką zasadę. Ba ja takiej nie widzę.
Tak czy inaczej, czekam na wyjaśnienie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Z tego wychodzi że kamikaze Alter Noble z Amber pendant (dwurak albo druga broń) ma największe szanse go ubić?
Wiem mówiłeś o challenge tylko jeżeli z overkilla zrobię +3 chociaż i +1 za szarżę to przetrwam by w kolejnej turze bić tylko po BSB
oczywiście to też tylko teoria a jak już wspomniałem gościu i tak nastawia się na kamikaze
Wiem mówiłeś o challenge tylko jeżeli z overkilla zrobię +3 chociaż i +1 za szarżę to przetrwam by w kolejnej turze bić tylko po BSB
oczywiście to też tylko teoria a jak już wspomniałem gościu i tak nastawia się na kamikaze
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...
Pamiętaj, że to działa tylko w B2B, czyli i tak dostaniesz 6 ataków zanim uderzysz. A jak nie daj boże będzie tam arcymag, to wyzwę Cię nim na challenge i możesz sobie pomachać dwurakiem w powietrzu
Ale jakiś sposób to jest.
Ale jakiś sposób to jest.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Aż dziwne że tak splewili ten przedmiot dając jednocześnie mieczyk z ASF za 25 pkt :/
no i właśnie to jest moja odpowiedź użyłbym w takim razie tego mieczyka mam większą I no i dodatkowo należą mi się przerzuty do tego daje duszka co daje d6 magicznych zatrutych ataków
opcji może być kilka np jednocześnie z tą szarżą atakuje także oddziałem driadek z championem tylko po to by przyjąć kim innym tego chellenga
co człowiek to pomysł w tym przypadku ale przyznasz że taki alter wydaje się chyba najrozsądniejsza opcją na i tak niezniszczalny klocek w walce wręcz jaki posiadasz
no i właśnie to jest moja odpowiedź użyłbym w takim razie tego mieczyka mam większą I no i dodatkowo należą mi się przerzuty do tego daje duszka co daje d6 magicznych zatrutych ataków
opcji może być kilka np jednocześnie z tą szarżą atakuje także oddziałem driadek z championem tylko po to by przyjąć kim innym tego chellenga
co człowiek to pomysł w tym przypadku ale przyznasz że taki alter wydaje się chyba najrozsądniejsza opcją na i tak niezniszczalny klocek w walce wręcz jaki posiadasz
Nie ma głupich pytań są tylko głupi ludzie...
Dziś rozegrałem pierwszą bitwę na zasady 8 edycji (2250 ptk) przeciwko krasnoludom. Dokładnie nie pamiętam krasiowej rozpiski ale przytoczę ile się da.
Arcymag (4 lv.) BoH - 360 <Death> 6,5,4,2
Mage (2 lv) JotD + SI = 180 <life> 2,3
Mage (2 lv) starwood staff (+1 cast) = 175 <light> 1,6
Noble <bsb> foe bane + AoC = 160
15 Archers
10 Archers
10 Archers
10 Archers
11 Phenix guard + BoS + FCG
31 WL + FCG + czempion miał<ironcurse icon+ dragon helm+ GoC>
2x GE
Krasnolud zaś miał coś takiego:
Runlorda z kowadłem
Dragon slayera
BSB <bez żadnego magicznego sztandaru>
30 wojowników
30 lognów
chyba 20 slayerów
2x 16 kuszników
cannon
Katapa
Organki
Od razu powiem że musieliśmy kończyk gdzieś na początku 3 czy 4 rundy, ale parę spostrzeżeń mam:
BoH słaby na arcymagu, znacznie lepiej dać mu item dający + 1 cast +1 disspell, albo odporność na misscasta <imho najlepsze co można mu dać>, ponieważ prawie na pewno będziesz miał IF gdy rzucasz z 6 kości... podczas tej bitwy miałem 3 misscasty, a do tego jeden Xereus miał missfire i stał Sobie wesoło w moich PG <mój fart ^.^>
Krasnoludzka katapa nie jest taka groźna, <było trochę farta i 10 WL mi sprzątnął no ale ^^>
Xereus jest genialnym spellem, i seerstaff na dużym magu tak naprawdę nie ma sensu ponieważ, 4/6 spelli jest spora szansa na wylosowanie jej, a w dodatku na każdym dublecie na rzucanie na czary można wybrać jaki się chce spell więc ten item na dużych magach nie ma sensu.
WL <nawet po wycięciu 10 przez katapultę i strzał 15 kuszników> spisali się świetnie w jednej rundzie zabili koło 10 slayerów. <byli w zbyt ciasnej formacji aby wypłacić wszystkie 21 ataków> ale generalnie te przerzuty to świetna sprawa.
PG są bardzo twardzi i ta 11 w zupełności wystarczyła aby przetrzymać shooting.
Wylosowaliśmy ten skońny scenariusz <meeting engagment> i miałem sporego nie farta bo 2 małych magów + 2x10 archerów rzuciło 1 i potem nie mogli rzucać czarów boostujących na WL czy PG, więc tego akurat nie przetestowałem, choć takie było założenie tej rozpy >
Z drugiej strony nawet przy słabych rzutach na PD <np. 5+1> dzięki BoS/JotD/channeling i wyciągnąłem 11 PD co i tak jest sporo.
Co innego że przez misscasty wytraciłem chyba z 12 PD przez te 3 tury magii>
Tyle jeżeli chodzi o moje uwagi
Arcymag (4 lv.) BoH - 360 <Death> 6,5,4,2
Mage (2 lv) JotD + SI = 180 <life> 2,3
Mage (2 lv) starwood staff (+1 cast) = 175 <light> 1,6
Noble <bsb> foe bane + AoC = 160
15 Archers
10 Archers
10 Archers
10 Archers
11 Phenix guard + BoS + FCG
31 WL + FCG + czempion miał<ironcurse icon+ dragon helm+ GoC>
2x GE
Krasnolud zaś miał coś takiego:
Runlorda z kowadłem
Dragon slayera
BSB <bez żadnego magicznego sztandaru>
30 wojowników
30 lognów
chyba 20 slayerów
2x 16 kuszników
cannon
Katapa
Organki
Od razu powiem że musieliśmy kończyk gdzieś na początku 3 czy 4 rundy, ale parę spostrzeżeń mam:
BoH słaby na arcymagu, znacznie lepiej dać mu item dający + 1 cast +1 disspell, albo odporność na misscasta <imho najlepsze co można mu dać>, ponieważ prawie na pewno będziesz miał IF gdy rzucasz z 6 kości... podczas tej bitwy miałem 3 misscasty, a do tego jeden Xereus miał missfire i stał Sobie wesoło w moich PG <mój fart ^.^>
Krasnoludzka katapa nie jest taka groźna, <było trochę farta i 10 WL mi sprzątnął no ale ^^>
Xereus jest genialnym spellem, i seerstaff na dużym magu tak naprawdę nie ma sensu ponieważ, 4/6 spelli jest spora szansa na wylosowanie jej, a w dodatku na każdym dublecie na rzucanie na czary można wybrać jaki się chce spell więc ten item na dużych magach nie ma sensu.
WL <nawet po wycięciu 10 przez katapultę i strzał 15 kuszników> spisali się świetnie w jednej rundzie zabili koło 10 slayerów. <byli w zbyt ciasnej formacji aby wypłacić wszystkie 21 ataków> ale generalnie te przerzuty to świetna sprawa.
PG są bardzo twardzi i ta 11 w zupełności wystarczyła aby przetrzymać shooting.
Wylosowaliśmy ten skońny scenariusz <meeting engagment> i miałem sporego nie farta bo 2 małych magów + 2x10 archerów rzuciło 1 i potem nie mogli rzucać czarów boostujących na WL czy PG, więc tego akurat nie przetestowałem, choć takie było założenie tej rozpy >
Z drugiej strony nawet przy słabych rzutach na PD <np. 5+1> dzięki BoS/JotD/channeling i wyciągnąłem 11 PD co i tak jest sporo.
Co innego że przez misscasty wytraciłem chyba z 12 PD przez te 3 tury magii>
Tyle jeżeli chodzi o moje uwagi
Paskudny uśmiech power gamera
No okej, zabijesz mi BSB. Ale ja w odpowiedzi zabijam Ci wszystko, czym we mnie wpadłeś. Ja straciłem 185 punktów, Ty o wiele więcej. A jaki jest rezultat? WL jak stali tak stoją i nadal nie masz ich czym zabić.amadeus pisze:Aż dziwne że tak splewili ten przedmiot dając jednocześnie mieczyk z ASF za 25 pkt :/
no i właśnie to jest moja odpowiedź użyłbym w takim razie tego mieczyka mam większą I no i dodatkowo należą mi się przerzuty do tego daje duszka co daje d6 magicznych zatrutych ataków
opcji może być kilka np jednocześnie z tą szarżą atakuje także oddziałem driadek z championem tylko po to by przyjąć kim innym tego chellenga
co człowiek to pomysł w tym przypadku ale przyznasz że taki alter wydaje się chyba najrozsądniejsza opcją na i tak niezniszczalny klocek w walce wręcz jaki posiadasz
Poza tym będę dawał na arcym eteryczność+wyłączanie magicznych broni w b2b, więc możesz mieć ciężko
@ Jab
Zgadzam się z Twoimi wnioskami, wystarczy zagrać parę bitew żeby to wyszło. Taka rozpa będą teraz bardzo mocna, dopóki nie wyjdzie w BP np. WL max 20
Gram jutro kolejną bitwę na ósmą, wrzucę raport jak mi poszło.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tak, ale dzięki temu że akurat z krasnoludami grałem to miałem okazję wypróbować wszystkie itemy dające kopa w magii, i nie musiałem brać BSB z BotWD
Kolejną rzeczą którą się dowiedziałem to to że 4+ ward sava nie przechodzi na bohaterów, gdy są w oddziale
W sumie przed 7 edycją PG grałem może raz, dlatego bardzo się zdziwiłem gdy nagle się okazało że arcymag z BoH tak naprawdę nie ma żadnej ochorny, dlatego mówię, BoH nie jest dobre
Kolejną rzeczą którą się dowiedziałem to to że 4+ ward sava nie przechodzi na bohaterów, gdy są w oddziale
W sumie przed 7 edycją PG grałem może raz, dlatego bardzo się zdziwiłem gdy nagle się okazało że arcymag z BoH tak naprawdę nie ma żadnej ochorny, dlatego mówię, BoH nie jest dobre
Paskudny uśmiech power gamera
nigdy PG nie dawali warda herosom w środku... Nie wiem skąd przyszlo Ci to do glowy. Czemu BoH jest zle? Po jednej bitwie chyba nie wiele można rzec. Widać, że te rozpy byly mile i nie wymaksowane. Jakby Krasnolud napchal się scrolami, to byś nie mowil, ze BoH jest zle, podobnie WE z przerzutami dispela mogą być bardzo uciązliwe i przeicie się nie będzie takie proste jak z innymi armiami, wspominalem orki na totemie i kradzieży kostki?
Krasnolud napchał się scrollami. I to też mu nie pomogło, ponieważ to jest zamknięte koło. Na krasnoludy <chyba się z tym nie będziesz kłócił> najlepsza jest 6 z death, która dosłownie masakruje mu armię. Zawsze rzucasz to z arcymaga, który ma przynajmniej +4 casta. Deklarujesz wiekszą albo mniejszą wersję i ... bierzesz te cudowne 6 kostek do ręki i rzucasz! Szansa na to że wypadnie IF jest ogromna. <Ja sam miałem 3 IF podczas krótkiej gry> i taki BoH po prostu staje się bezużyteczne, ponieważ IF i tak masz...Kosa pisze:nigdy PG nie dawali warda herosom w środku... Nie wiem skąd przyszlo Ci to do glowy. Czemu BoH jest zle? Po jednej bitwie chyba nie wiele można rzec. Widać, że te rozpy byly mile i nie wymaksowane. Jakby Krasnolud napchal się scrolami, to byś nie mowil, ze BoH jest zle, podobnie WE z przerzutami dispela mogą być bardzo uciązliwe i przeicie się nie będzie takie proste jak z innymi armiami, wspominalem orki na totemie i kradzieży kostki?
A teraz niespodziewanka! Cannony celują do twojego arcymaga wymuszając LOS! <a że on ma działa z magicznymi pociskami to robi się średnio przyjemnie> W dodatku katapa też ma ochotę na arcymaga i nagle okazuj się że masz bardziej przerypane niż rękaw szaty czarodzieja, ponieważ masz BoH, które nie daje Ci żadnej ochrony, A tak to bierzesz mu eteryczność i idziesz do combatu w ten sposób czyniąc go znacznie bezpieczniejszym.
A co do warda w PG to nie mambladego pojęcia co mi do głowy strzelio
A co do kradzieży kostek i disspela. Dzięki BoS i JotD nawet przy rzucie 5,1 <czyli totalnie beznadziejnym> a krasiowy gracz miał scrolle kowadło itd... Ja wyciągnąłem 11 PD a on ledwo 8.
Paskudny uśmiech power gamera
Grałem sobie wczoraj z wampirkami. Móglbym opisać tą bitwę, ale nie ma to wielkiego sensu. WL wspomagani słoneczkiem i snajperkami dosłownie zeżarli armię przeciwnika. W 3 turze stół był czysty, ja straciłem jednych łuczników i paru WL. Jestem trochę zniesmaczony tą grą, rozpiska grała sama, ja tylko przesuwałem figurki i rzucałem kośćmi, a przeciwnik zdejmował modele...
Ale jutro mam sparing z Jankielem na smoku i dwuch hydrach. Może będzie ciekawiej
Ale jutro mam sparing z Jankielem na smoku i dwuch hydrach. Może będzie ciekawiej
Też tak często mam, HE w tej edycji rządzą w fazie magiiJab pisze: A co do kradzieży kostek i disspela. Dzięki BoS i JotD nawet przy rzucie 5,1 <czyli totalnie beznadziejnym> a krasiowy gracz miał scrolle kowadło itd... Ja wyciągnąłem 11 PD a on ledwo 8.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Nie martw się Andrzej. Ja też mam takie zdanie o takowej rozpisce. Chwilami to mi się głupio robiło. Z imperium jak grałem został tylko Tank, kloc Spearów i mały mag. Ja straciłem tylko 4 orły i łuki 315p...
Haje tak naprawdę mają i w dispellu i w castingu dużą przewagę nad przeciwnikiem. BoS i inne duperele
Haje tak naprawdę mają i w dispellu i w castingu dużą przewagę nad przeciwnikiem. BoS i inne duperele