Deathstar by Andrzej
Re: Deathstar by Andrzej
Jak podzieliłeś różnicę przez 225 to wyszło jakiej 7.1 tak więc 18:2 by nie było
Taki z Ciebie cwaniak? No to dawaj challange na kolejnym turnieju i zobaczymy kto kogo klepnie
Taki z Ciebie cwaniak? No to dawaj challange na kolejnym turnieju i zobaczymy kto kogo klepnie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
podjebałem Ci rozpę więc zaraz policzę ile było
Dzięki za bitwę i jeśli naprawdę chcesz się odkuć to czekam w sobotę na turnieju w bardzie - przyjmę ( o honor i szacunek trzeba walczyć)
pozdro i mam nadzieję ,że moje wybuchy śmiechu , efuorii nadały bitwie smaczku
Rock'n'Roll
Dzięki za bitwę i jeśli naprawdę chcesz się odkuć to czekam w sobotę na turnieju w bardzie - przyjmę ( o honor i szacunek trzeba walczyć)
pozdro i mam nadzieję ,że moje wybuchy śmiechu , efuorii nadały bitwie smaczku
Rock'n'Roll
I believe in Honour.!
oj, słabo, słabo...
ta druga rozpa choć na fajnym patencie nie jest aż tak uniwersalna jak ta pierwsza.
Moim zdaniem za bardzo liczysz na to kombo i za dużo punktów ono cie kosztuje.. dwaj arcy do tego mali pomocnicy i drogi BSB.
Wróć lepiej do pierwszego pomysłu i postaraj się go jeszcze usprawnić
ta druga rozpa choć na fajnym patencie nie jest aż tak uniwersalna jak ta pierwsza.
Moim zdaniem za bardzo liczysz na to kombo i za dużo punktów ono cie kosztuje.. dwaj arcy do tego mali pomocnicy i drogi BSB.
Wróć lepiej do pierwszego pomysłu i postaraj się go jeszcze usprawnić
Jest sporo racji w tym co mówisz. Ale mimo wszystko ja czuje w tej rozpie duży potencjał i zagram nią jeszcze przynajmniej 2-3 turnieje. Jeśli wyniki będą równie kiepskie, co teraz, to pewnie wrócę do poprzedniej wersji na 40 WL
Wiesz co, jak tak grałem, to nie jest tylko kwestia jednorazowości tego komba. To jest właściweie tylko taki bonus. Po jego wykorzystaniu nadal zostaje bardzo silna magia. I gdyby nie to, że w trzeciej bitwie podupczyły mi się czary, (Co właściwie było wałem, choć nieświadomym. Naprawdę ) to miałbym brzytwę i losy bitwy mogłyby się potoczyć zupełnie inaczej. Między innym, smok spadłby niemal na pewno i nie zabiłby mi PG z bohaterami. W ogóle zbyt rzadko wykorzystywałem ten czar. Tak więc jak mówiłem, według mnie jest to głównie kwestia ogrania się.
@ Zeppelin
W sobotę jedę z moją drużyną do Koconia trenować przed DMP. Ale jak tylko spotkamy się na turnieju to muszę się odegrać.
Sorry za tą brzytwę, ale sam powiedz, gdybym ją rzucił wtedy w walce łuczników ze smokiem, to mogłeś go stracić
Wiesz co, jak tak grałem, to nie jest tylko kwestia jednorazowości tego komba. To jest właściweie tylko taki bonus. Po jego wykorzystaniu nadal zostaje bardzo silna magia. I gdyby nie to, że w trzeciej bitwie podupczyły mi się czary, (Co właściwie było wałem, choć nieświadomym. Naprawdę ) to miałbym brzytwę i losy bitwy mogłyby się potoczyć zupełnie inaczej. Między innym, smok spadłby niemal na pewno i nie zabiłby mi PG z bohaterami. W ogóle zbyt rzadko wykorzystywałem ten czar. Tak więc jak mówiłem, według mnie jest to głównie kwestia ogrania się.
@ Zeppelin
W sobotę jedę z moją drużyną do Koconia trenować przed DMP. Ale jak tylko spotkamy się na turnieju to muszę się odegrać.
Sorry za tą brzytwę, ale sam powiedz, gdybym ją rzucił wtedy w walce łuczników ze smokiem, to mogłeś go stracić
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Mogłem i pewnie tak by się stało. I wiem ,że te wałki to raczej przez przypadek jak i parę moich bo wkoncu - honor ponad wszystko (nawet ludzią z Szybkiego Szpila się to zdaża) . Ale zrobiłeś też kilka błędów między innymi dałeś wpuścić mi hydrę na kloca bo tym jak niesamowice chujowo zasłoniłeś się tymi orłami (wogóle nimi chujowo zagrałeś)
Ale nieprzejmuj się to tylko kwestia ogrania (chill żartuje)
pozdro
Ale nieprzejmuj się to tylko kwestia ogrania (chill żartuje)
pozdro
I believe in Honour.!
Weź mi kurwa nie przypominajZeppelin pisze:bo tym jak niesamowice chujowo zasłoniłeś się tymi orłami
Wydawało mi się, że nie wejdzie
Ale przynajmniej zabiłeś BSB, dzięki czemu pożyłem trochę dłużej dięki buffom z magii
I muszę się spytać w kwestii zasad o tego steadfasta z jednym szeregiem, bo w końcu było to cholernie istotne.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
1 szereg > 0 szeregówAndrzej pisze:I muszę się spytać w kwestii zasad o tego steadfasta z jednym szeregiem, bo w końcu było to cholernie istotne.
No to fajnie. Zeppelin, jak już tak liczymy, to policz ile by było, gdybyś odjął od różnicy 2000 pkt. Bo tyle zgineło mi przez to, że sędzia mi nie uwierzył
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
właśnie dlatego rozpiski na monsterach i chariotach są takie słabe w tej edycji.. bo grzęzną nawet w byle gównie na kilka tur.
Thunderstomp rozwiązuje tą sprawę, może nie przepcha się kloca w jedną turę, ale to jest duży boost, zwłaszcza na elitarną piechotę.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
trochę pomaga, smok grzęźnie na 3-4 tury combata w 20 łucznikach(FCG), o ile się nie odbije w pierwszej turze.
No właśnie. A tak przebił się przez nich w dwie tury
A już abstrahując od tej bitwy, jest to bardzo dobry moment na rzucenie brzytwy
I między innymi dlatego myślę, że zostanę przy tej rozpie. Arcy z BoH+shadow daje olbrzymie możliwości i rozwiązuje problem LT (w bitwie z imperium dzięki brzytwie jeden oddział łuczników sam rozkręcił dwa czołgi )
A już abstrahując od tej bitwy, jest to bardzo dobry moment na rzucenie brzytwy
I między innymi dlatego myślę, że zostanę przy tej rozpie. Arcy z BoH+shadow daje olbrzymie możliwości i rozwiązuje problem LT (w bitwie z imperium dzięki brzytwie jeden oddział łuczników sam rozkręcił dwa czołgi )
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej pisze:No to fajnie. Zeppelin, jak już tak liczymy, to policz ile by było, gdybyś odjął od różnicy 2000 pkt. Bo tyle zgineło mi przez to, że sędzia mi nie uwierzył
Jezu straszna mi rzecz. Gdyby Szmyt powiedział ,że musze Ci ujebać jeszcze to poprostu bym zionął ( niepoto wziąłem egg'a ,żeby go nie wykorzystać )
I believe in Honour.!
Możliwe.
No, ale trudno, było mineło. Z decyzją sędziego się nie dyskutuje. Szmyt zinterpretował to na moją niekorzyść i nie ma co płakać, w końcu to tylko gra
No, ale trudno, było mineło. Z decyzją sędziego się nie dyskutuje. Szmyt zinterpretował to na moją niekorzyść i nie ma co płakać, w końcu to tylko gra
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czyli zgodnie z przewidywaniami - nie ma kloca z bohaterami za 1500 pts, to masz sporą szansę obessać.Spełniły się moje najgorze obawy. Dostałem mocny ofens z trzema LT.
Jak widać DE z 3 LT to Twoje nemezis
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
za to od razu widać, że myślałem więcej od Ciebie. (chill)Zeppelin pisze:Jeżeli nad każdym postem myślałeś tyle co nad tym to nie dziwię się ,że masz ich już ponad 4000 (chill)Asassello pisze: o ile się nie odbije w pierwszej turze.
Eksperyment myślowy:
21 Łuczników, ustawienie 4x5+1 z FCG.
Smok wpada od przodu, challenge championem.
Atakuje lord, zadaje 3-4 rany.
Champion już nie żyje, wiec nie atakuje
Smok już nie atakuje, gdyż nie ma w kogo - champion nie żyje. Przepadają jego ataki, T.Stomp i zianie.
Wynik walki:
Jeśli lord naklepał 3 rany:
Łucznicy: 3 (szeregi) + 1 sztandar) = 4
Smok: 3 (rany) + 1 (szarża) = 4
smok ma breaka na -1 za muzyka.
Jeśli lord naklepie więcej, łucznicy breakują sie na steadfascie.
pozdrawiam
Stomp i zionięcie idą w oddział i rozloswouje się je jak w strzelaniu więc nic nie przepada
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
2) Ataki STOMP/THUNDERSTOMP/BREATH WEAPON w walce wręcz
a) W pojedynku ataki stomp / thunderstomp / breath mogą być wykonywane jedynie przeciwko przeciwnikowi w tym pojedynku; rozmiar tego modelu bierze się pod uwagę rozstrzygając, czy stomp jest możliwy
A to mnie teraz zaskoczyłeś : )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...