Zaczynając od formatu, który jest śmiesznie mały jak na prawdziwą bitwę (smoków już prawie nie zobaczymy, a w końcu są one jednym z symboli fantasy).
Obawa przed "armiami bunkrami" jest strasznie paniczna... nie dość że kasowanie steadfasta jest banalnie proste (rozumiem że stubborn za który płaci się w cenie modelu tez jest przez to kasowany?), to jeszcze ograniczenie liczby modeli w oddziale (czemu nie można wystawić 15 kawalerii?) - IMO ktoś tu na siłę próbował zrobić z tego 7 ed., czyli walkę małymi i mobilnymi oddziałami. Przy tych zasadach 6 kawalerii wpadająca od boku rozpędza prawie każdy klocek - nie podoba mi się to. Jeśli Disruption ma kasować steadfast to niech przynajmniej będzie na zasadach z RB (oddziały powinny być większe, a żeby to umożliwić trzeba zwiększyć format
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przycięcie magii można jeszcze przeżyć, choć nie wiem czemu autorzy trzymają się tego samego formatu ograniczania co w poprzedniej edycji. Wcześniej kości PD i DD można było określić już na podstawie rozpiski - teraz jest to nie możliwe, więc i sposób wprowadzania restrykcji powinien ulec zmianie.
To tyle z moich przemyśleń po przeczytaniu draftu. Mo ze komuś się przydadzą
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdrawiam