Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Shadow Magnet Trinket; Dispel Scroll; Screaming Bell 525
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Talisman of Preservation 299
Warlock Engineer; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 115
Core:
25 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; Storm Banner 275
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44
Special:
35 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Plague Banner 300
Rare:
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150
Warp-lightning Warp Cannon 90
Warp-lightning Warp Cannon 90
Taka modyfikacja. Jedna pitka na dwie latarki. Ostatnio albo połowa armii ma płonące ataki albo 30+ strzałów na turę No i latarki zawsze pozwolą na grę z kontry jak przeciwnik nie ma strzelania. Ze złożenia slotów special i core jestem zadowolony więc tu bym nic nie zmieniał. Za zaoszczędzone punkty Shadow Magnet Trinket na Seerze i Talisman of Preservation na Prieście. Scrying Stone jest fajny, ale jak dostajemy 3 rany to już nawet nie można sobie poturlać dla farta
Lepsze czy gorsze? Chodzi mi konkretnie o to czy się opłaca zamienić jedną abomkę na dwa działa? Tym bardziej, że wychodzą w plastiku już w styczniu
Szczury 2500
Sztormówa na stormverminach pomaga zapchać slot core. Zamienienie stormverminów na klocek clanratów o tym samym koszcie spowoduje, że żeby dać stormówę na BSB będę musiał wyrzucić 50 pkt z rozpiski. Poza tym pisałem, że ze złożenia corów jestem zadowolony
2 latarki/abominacja
2 latarki/abominacja