High Elficka Husaria 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Re: High Elficka Husaria 2400

Post autor: Kędzior »

Ok. Teraz powinno być legalnie.

Archemage (360pts.) 4lvl General Lore of Shadow
Book of Hoeth

Mage (145pts.) 2lvl Lore of Shadow
Silver Wand

Noble (210pts.) BSB
Battle Banner
Elven Steedz
Dragon Armour
Shield

20x Archers (225pts.)
Musician

20x Archers (225pts.)
Musician

17x Spearmen (158pts.)
Musician

12x Dragon Princes (400pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Eternal Flame

10x Dragon Princes (375pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Balance

Great Eagle (50pts.)

Great Eagle (50pts.)

Reapeter Bolt Thrower (100pts.)

Reapeter Bolt Thrower (100pts.)


Total Army Cost 2398pts.
Lords Cost: 360pts.
Heroes Cost: 210pts.
Cores Cost: 608pts.
Special Cost: 775pts.
Rares Cost: 300pts.
Models in Army: 90

Arcy do spearów, bo są trochę twardsi od archerów. Jak się zacznie robić gorąco to się przeniesie do łuków.

BB to chyba Battle Banner (+d6 do wyniku walki) ale głowy nie dam.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

tak, bb to battle banner. Btw twoj bsb nie ma lancy ? i w takim wypadku po co tobie silver wand na malym magu. Bd mial 3 czary a to juz robi sie problematyczne bo najlepsze czary moze dostac maly mag.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

W takim wypadku co mam mu dać? Bo tak biednie, żeby goły latał.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na przykład sacred insance, ironcurse icon, +1 do channela. Siedzi tam gdzie arcy, zapewniając mu większą ochronę przed strzelaniem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Jak będzie stał w tym samym unicie to to będzie świetny cel dla wszelkiej maści cannonów, katap, doomów, lobberów i czarów. I ward 6+ tu nie pomoże.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

i tak to wszystko bd napieralo w kloc z arcy wiec taki ward na 6+ dla np wl bd przydatny.

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Jednak myślę , że będzie napierdzielało po husarii, bo to większe zagrożenie, a jak zignorują konnicę, to dostaną w dupę.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 696
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

chyba zę konnica wjebie się w 40 tomb guardów.
wtedy nikt nie dostaje w nic bo nie zarąbiesz 40 przez 5 tur.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Jeżus pisze:chyba zę konnica wjebie się w 40 tomb guardów.
wtedy nikt nie dostaje w nic bo nie zarąbiesz 40 przez 5 tur.
=D> :lol2: Ich max 25 jest w oddziale.

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Szymon pisze:
Jeżus pisze:chyba zę konnica wjebie się w 40 tomb guardów.
wtedy nikt nie dostaje w nic bo nie zarąbiesz 40 przez 5 tur.
=D> :lol2: Ich max 25 jest w oddziale.
No, ale 25 też ciężko wybić. Jak pójdą 4 wskrzeszenia na D6 to daj spokój... Kloc warriorów i knightów chaosytów nie dał rady przez 3 tury (chociaż to pewnie moje wrodzone szczęście na kościach).
PS: sry za offtop :mrgreen:
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

wystarczy miec jakies smiecie i ta kawa nigdzie nie dojedzie./..
Obrazek
Highborn Elves Only!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Oj ludzie, ale stwarzacie problemy :) Akurat na TK ta rozpa jest rewelacyjna. DP odporni na katapy, a jak wbiją się w gwardie to nawet z kingiem posypią ją w turę :)

A co do śmieci, to po to są łucznicy i bolce. Największym problemem tej rozpy jest strzelanie, ale na to już nic się nie poradzi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

baaardzo podoba mi się taka rozpa HE. żeby nie powiedzieć: moja bretka ze szczerą radością spotkałaby się z taką rozpą HE. Jedynym zagrożeniem jest brzytwa na prineskach, ale gwarantuję, że arcy będzie miał lepsze rzeczy do roboty, niż wrzucanie brzytwy na księżniczki. Już od 2giej tury. Sorry, nie widzę tu potencjału przeciw niczemu, oprócz wszelkich umarlaków. A z nimi idzie sobie poradzić HE na spokojnie

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Andrzej pisze:Oj ludzie, ale stwarzacie problemy :) Akurat na TK ta rozpa jest rewelacyjna. DP odporni na katapy, a jak wbiją się w gwardie to nawet z kingiem posypią ją w turę :)

A co do śmieci, to po to są łucznicy i bolce. Największym problemem tej rozpy jest strzelanie, ale na to już nic się nie poradzi.
Nie posypie się, bo są małe szanse na wbicie obu kawalerii w jeden klocek. Wszystkich śmieci nie wyczyścisz (już szczególnie u TK, jak się zaczną wskrzeszać). Ta rozpa jest łatwa do odgięcia, raczej nie wjedziesz w to co chcesz. Potem kawa dostanie jakiś bok i zacznie się rzeźnia. Nie dadzą rady dobrej piechocie w dużym klocu.
Przydałby się jakiś liczniejszy klocek piechoty do combatu. Te 17 spearów to nie wiem po co. Sry, nie podchodzi mi to...
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Ta 17 na trzymanie arcy. WL tylu nie mam.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a ja tam gralem swego czasu na jednym takim klocku DP i szczerze powiem, że wszystko w nich sypie z dystansu, ale jak dojadą... robia rzeźnie ^^ 2 DP + BSB z brzytwą pogoniło klocek 25 longów w 1 ture CC...

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Rabsp pisze:a ja tam gralem swego czasu na jednym takim klocku DP i szczerze powiem, że wszystko w nich sypie z dystansu, ale jak dojadą... robia rzeźnie ^^ 2 DP + BSB z brzytwą pogoniło klocek 25 longów w 1 ture CC...
No widzisz. A ja mam 2 takie klocki. Poza tym założeniem jest, żeby nie jechały środkiem tylko bokami, więc nie wszystko będzie miało zasięg i nie wszystko będzie widziało.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

wiec srodkiem przemieli ciebie jego offensywa xD

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Jedyna armia, której muszę się obawiać to Bretka, bo ona ma szybkiego i mocnego powera, ale reszta gra na powolnej piechocie, która zanim dojdzie będzie już nadgryziona przez shooting i magię. Oraz będzie już przy nich husaria.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Chciałbym zagrać z tym tak z ciekawości.
Jak stracisz BoH to masz pewną przegraną niestety

ODPOWIEDZ