High Elficka Husaria 2400
Re: High Elficka Husaria 2400
Ok. Teraz powinno być legalnie.
Archemage (360pts.) 4lvl General Lore of Shadow
Book of Hoeth
Mage (145pts.) 2lvl Lore of Shadow
Silver Wand
Noble (210pts.) BSB
Battle Banner
Elven Steedz
Dragon Armour
Shield
20x Archers (225pts.)
Musician
20x Archers (225pts.)
Musician
17x Spearmen (158pts.)
Musician
12x Dragon Princes (400pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Eternal Flame
10x Dragon Princes (375pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Balance
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Total Army Cost 2398pts.
Lords Cost: 360pts.
Heroes Cost: 210pts.
Cores Cost: 608pts.
Special Cost: 775pts.
Rares Cost: 300pts.
Models in Army: 90
Arcy do spearów, bo są trochę twardsi od archerów. Jak się zacznie robić gorąco to się przeniesie do łuków.
BB to chyba Battle Banner (+d6 do wyniku walki) ale głowy nie dam.
Archemage (360pts.) 4lvl General Lore of Shadow
Book of Hoeth
Mage (145pts.) 2lvl Lore of Shadow
Silver Wand
Noble (210pts.) BSB
Battle Banner
Elven Steedz
Dragon Armour
Shield
20x Archers (225pts.)
Musician
20x Archers (225pts.)
Musician
17x Spearmen (158pts.)
Musician
12x Dragon Princes (400pts.)
Musician
Standard Bearer
Banner of Eternal Flame
10x Dragon Princes (375pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Balance
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Total Army Cost 2398pts.
Lords Cost: 360pts.
Heroes Cost: 210pts.
Cores Cost: 608pts.
Special Cost: 775pts.
Rares Cost: 300pts.
Models in Army: 90
Arcy do spearów, bo są trochę twardsi od archerów. Jak się zacznie robić gorąco to się przeniesie do łuków.
BB to chyba Battle Banner (+d6 do wyniku walki) ale głowy nie dam.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Na przykład sacred insance, ironcurse icon, +1 do channela. Siedzi tam gdzie arcy, zapewniając mu większą ochronę przed strzelaniem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No, ale 25 też ciężko wybić. Jak pójdą 4 wskrzeszenia na D6 to daj spokój... Kloc warriorów i knightów chaosytów nie dał rady przez 3 tury (chociaż to pewnie moje wrodzone szczęście na kościach).Szymon pisze:Ich max 25 jest w oddziale.Jeżus pisze:chyba zę konnica wjebie się w 40 tomb guardów.
wtedy nikt nie dostaje w nic bo nie zarąbiesz 40 przez 5 tur.
PS: sry za offtop
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
Oj ludzie, ale stwarzacie problemy Akurat na TK ta rozpa jest rewelacyjna. DP odporni na katapy, a jak wbiją się w gwardie to nawet z kingiem posypią ją w turę
A co do śmieci, to po to są łucznicy i bolce. Największym problemem tej rozpy jest strzelanie, ale na to już nic się nie poradzi.
A co do śmieci, to po to są łucznicy i bolce. Największym problemem tej rozpy jest strzelanie, ale na to już nic się nie poradzi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
-
- Oszukista
- Posty: 837
baaardzo podoba mi się taka rozpa HE. żeby nie powiedzieć: moja bretka ze szczerą radością spotkałaby się z taką rozpą HE. Jedynym zagrożeniem jest brzytwa na prineskach, ale gwarantuję, że arcy będzie miał lepsze rzeczy do roboty, niż wrzucanie brzytwy na księżniczki. Już od 2giej tury. Sorry, nie widzę tu potencjału przeciw niczemu, oprócz wszelkich umarlaków. A z nimi idzie sobie poradzić HE na spokojnie
Nie posypie się, bo są małe szanse na wbicie obu kawalerii w jeden klocek. Wszystkich śmieci nie wyczyścisz (już szczególnie u TK, jak się zaczną wskrzeszać). Ta rozpa jest łatwa do odgięcia, raczej nie wjedziesz w to co chcesz. Potem kawa dostanie jakiś bok i zacznie się rzeźnia. Nie dadzą rady dobrej piechocie w dużym klocu.Andrzej pisze:Oj ludzie, ale stwarzacie problemy Akurat na TK ta rozpa jest rewelacyjna. DP odporni na katapy, a jak wbiją się w gwardie to nawet z kingiem posypią ją w turę
A co do śmieci, to po to są łucznicy i bolce. Największym problemem tej rozpy jest strzelanie, ale na to już nic się nie poradzi.
Przydałby się jakiś liczniejszy klocek piechoty do combatu. Te 17 spearów to nie wiem po co. Sry, nie podchodzi mi to...
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie
No widzisz. A ja mam 2 takie klocki. Poza tym założeniem jest, żeby nie jechały środkiem tylko bokami, więc nie wszystko będzie miało zasięg i nie wszystko będzie widziało.Rabsp pisze:a ja tam gralem swego czasu na jednym takim klocku DP i szczerze powiem, że wszystko w nich sypie z dystansu, ale jak dojadą... robia rzeźnie ^^ 2 DP + BSB z brzytwą pogoniło klocek 25 longów w 1 ture CC...
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Jedyna armia, której muszę się obawiać to Bretka, bo ona ma szybkiego i mocnego powera, ale reszta gra na powolnej piechocie, która zanim dojdzie będzie już nadgryziona przez shooting i magię. Oraz będzie już przy nich husaria.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.