Rozpiski
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 150
wiec rozpiska wyglada nastepujaco
Noble, mlotek, pistol 103
inzynier, Xbow, palka 78
slayer, palka 53
slayer palka 53
2xthunderer, palka, Xbow 136
kucharz 15
zlodziej 25
zostaje 38zk i sa dwie opcje:
1.podpakuje mocno bronie itp
2.wstawie baerdlinga i lekko podpakuje bronie (leciutko )
wolalbym wersje 2 chyba bo mam wtedy 9 modeli
Noble, mlotek, pistol 103
inzynier, Xbow, palka 78
slayer, palka 53
slayer palka 53
2xthunderer, palka, Xbow 136
kucharz 15
zlodziej 25
zostaje 38zk i sa dwie opcje:
1.podpakuje mocno bronie itp
2.wstawie baerdlinga i lekko podpakuje bronie (leciutko )
wolalbym wersje 2 chyba bo mam wtedy 9 modeli
Ostatnio zmieniony 2 cze 2007, o 11:57 przez Fojtolator, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Naprawdę przyzwoicie, choć gdzieniegdzie biednie z wyposażeniem (same młoty) - rozumiem jednak, że to przez ograniczone fundusze.
Też uważam, że lepsza będzie wersja druga, czyli beardling (np. z 2 młotkami). Za pozostałe pieniądze możesz dokupić komuś topór (ma fajne krytyki np. "pokrojony w talarki").
P.S. Proszę, pisz u krasnoludów "młoty" zamiast "pałki" .
Też uważam, że lepsza będzie wersja druga, czyli beardling (np. z 2 młotkami). Za pozostałe pieniądze możesz dokupić komuś topór (ma fajne krytyki np. "pokrojony w talarki").
P.S. Proszę, pisz u krasnoludów "młoty" zamiast "pałki" .
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 150
wiec ostateczna wersja:
Noble, mlotek, pistol 103
inzynier, Xbow, mlotek 78
slayer, 2xmlotek 56
slayer 2xmlotek 56
2xthunderer, mlotek, Xbow 136
kucharz 15
zlodziej 25
baerdling 2xmlotek 31
rowniotkie 500
wersja finalna jest mlotkowa potega
no i wreszcie 9 modeli
Noble, mlotek, pistol 103
inzynier, Xbow, mlotek 78
slayer, 2xmlotek 56
slayer 2xmlotek 56
2xthunderer, mlotek, Xbow 136
kucharz 15
zlodziej 25
baerdling 2xmlotek 31
rowniotkie 500
wersja finalna jest mlotkowa potega
no i wreszcie 9 modeli
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Widać, że pierwsza
Podstawowa zasada - komplet bohaterów.
Czyli dzicy młodzicy, choć plewni, potrzebni. A dlaczego? Bo zdobywają expa szybko, a i przy okazji zarabiają.
Jarl ma bazowo dwa ataki - daj mu coś, czym może skutecznie palnąć, np. halabardę. Chociaż to zależy czy wolisz parować i kroić w talarki czy robić kebab
Dawaj po dwie bronie [poza berserkerami], póki co oznacza to tylko dodatkowy atak bez kar [więcej jak dwie się nie da], póki co, znaczy przed erratą. Wiem, mają darmowe noże, ale to za mało na takich silnych chłopów
Wilki to jedyna jednostka w tej bandzie, która nie jest skandalicznie przepakowana [urok nieoficjalności ], a wręcz ssie rusznicę. Ale tania, więc nie ma problemu.
Hunter niech dostanie coś do walki wręcz - uwierz, przyda się
Przy takiej bandzie to nawet nie mówię o dopchaniu do 13 taka liczba jak jest wystarczy w zupełności [będziemy losować ochotnika, który z Tobą zagra ].
Podstawowa zasada - komplet bohaterów.
Czyli dzicy młodzicy, choć plewni, potrzebni. A dlaczego? Bo zdobywają expa szybko, a i przy okazji zarabiają.
Jarl ma bazowo dwa ataki - daj mu coś, czym może skutecznie palnąć, np. halabardę. Chociaż to zależy czy wolisz parować i kroić w talarki czy robić kebab
Dawaj po dwie bronie [poza berserkerami], póki co oznacza to tylko dodatkowy atak bez kar [więcej jak dwie się nie da], póki co, znaczy przed erratą. Wiem, mają darmowe noże, ale to za mało na takich silnych chłopów
Wilki to jedyna jednostka w tej bandzie, która nie jest skandalicznie przepakowana [urok nieoficjalności ], a wręcz ssie rusznicę. Ale tania, więc nie ma problemu.
Hunter niech dostanie coś do walki wręcz - uwierz, przyda się
Przy takiej bandzie to nawet nie mówię o dopchaniu do 13 taka liczba jak jest wystarczy w zupełności [będziemy losować ochotnika, który z Tobą zagra ].
Ale zasadę o maksie bohaterów pamiętam, jest maks: jarl, wulfen, 2xborsuk i 2x młodzik (czyli bondsman).
Jarlowi dałem miecz+topór, bo: raz, że mi to fluffowo pasuje*, dwa, że poza tym ma tylko flaila, a flaila mają borsuki.
Wilki to takie moje batlowe zboczenie: jak widzę, że coś jest tańsze od zwykłego piechura, a ma M9, zapala się czerwona lampka, a pod nią napis "bierz, na Proroka!".
Nie mają normalnych broni panowie zwykli, bo mi punktów nie starczyło po prostu - musiałbym z kimś pożegnać.
A ta lista serio taka przegięta jest?
Jarlowi dałem miecz+topór, bo: raz, że mi to fluffowo pasuje*, dwa, że poza tym ma tylko flaila, a flaila mają borsuki.
Wilki to takie moje batlowe zboczenie: jak widzę, że coś jest tańsze od zwykłego piechura, a ma M9, zapala się czerwona lampka, a pod nią napis "bierz, na Proroka!".
Nie mają normalnych broni panowie zwykli, bo mi punktów nie starczyło po prostu - musiałbym z kimś pożegnać.
A ta lista serio taka przegięta jest?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Aaaa, przepraszam, to dlatego, że ArmyBurdel widziałam wieki i ćwieki temu, więc nie pamiętałam jak się młodzik nazywa w tym barbarzyńskim językuNehan pisze:Ale zasadę o maksie bohaterów pamiętam, jest maks: jarl, wulfen, 2xborsuk i 2x młodzik (czyli bondsman).
Jarlowi dałem miecz+topór, bo: raz, że mi to fluffowo pasuje*, dwa, że poza tym ma tylko flaila, a flaila mają borsuki.
Wilki to takie moje batlowe zboczenie: jak widzę, że coś jest tańsze od zwykłego piechura, a ma M9, zapala się czerwona lampka, a pod nią napis "bierz, na Proroka!".
Nie mają normalnych broni panowie zwykli, bo mi punktów nie starczyło po prostu - musiałbym z kimś pożegnać.
A ta lista serio taka przegięta jest?
Jarl - ok, jasne, że fluffowo to dużo lepiej. To moje skrzywienie w metodyce - najpierw zachęcać zwycięstwami w duchu PG a potem uświadamiać o klimacie Zresztą, głupia ja, oni halabard nie mają ech, za dużo undeadów dzisiaj było, wampir taki podobny
Wiesz, możesz wywalić kogoś, jak mówiłam, w tej bandzie naprawdę dobicie do 13 nie jest potrzebne, a 12 czy 11, to prawie to samo [jarl robi za dwóch ], a broń się może przydać. Już nawet niekoniecznie tym panom z toporami, ale ten golec łorkiestra z łukiem to bida jest. Gdyby jeszcze był takim kmiotem z WS2 ale on przeciętny, czyli dobry jest. Zasługuje na jakiś młotek.
A czy przegięta? Strasznie, cenowo i jakościowo. Po prostu nie do Mordheim. Dostosowana do band z settingu, ale nie do zwykłych. Ale bez przesady, nie ma takich mocnych, których Karnawał nosem nie wciągnie
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Marienburg:
Kapitan: łuk, miecz, puklerz, pistolet- 60+10+10+5+15(100)
Czempion: miecz, puklerz, garlacz -35+30+10+5(80)
Czempion: miecz, puklerz, łuk: 35+10+10+5(60)
2*młodzik miecz, puklerz 2* 30 (60)
4*miecznicy miecz, puklerz:4*50(200)
2*strzelcy kusza: 2*50(100)
W sumie:600
Ot, taka rozpiska na początek. Myślałem, czy młodzikom nie dać łuków (na początku i tak będę się nimi trzymał na odległość). Dałoby radę tym pograć?
BTW: Kupię herosów do marienburga (jednego kapitana, jednego championa, 2 młodych)
Kapitan: łuk, miecz, puklerz, pistolet- 60+10+10+5+15(100)
Czempion: miecz, puklerz, garlacz -35+30+10+5(80)
Czempion: miecz, puklerz, łuk: 35+10+10+5(60)
2*młodzik miecz, puklerz 2* 30 (60)
4*miecznicy miecz, puklerz:4*50(200)
2*strzelcy kusza: 2*50(100)
W sumie:600
Ot, taka rozpiska na początek. Myślałem, czy młodzikom nie dać łuków (na początku i tak będę się nimi trzymał na odległość). Dałoby radę tym pograć?
BTW: Kupię herosów do marienburga (jednego kapitana, jednego championa, 2 młodych)
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Marienburg: niby nie ma nacisku, wiadomo klimat w tej grze najważniejszy, ale zazwyczaj przy dodatkowych 100 gc jest fajnie dociągnąć do 13.
Kocham garłacze, wielki +.
Strzelcom - broń do walki wręcz. Wypadki chodzą po ludziach, a sztyletem to taki pan wiele nie uczyni.
Młodziki z łukami - zły pomysł. Młodziki rozwijają się błyskawicznie, kiedy zdobywają expa. Czyli muszą coś ubić. Najłatwiej używać ich do dobijania, gdzie po prostu ranią [brak konieczności testowania tego nędznego WS2]. Natomiast z łukiem i BS2 będziesz miał praktycznie zerowe szanse. Cud się będzie musiał stać, żebyś coś trafił. A to potem zranić jeszcze trzeba...
A w ogóle obecna rozpiska jest do pogrania.
Kocham garłacze, wielki +.
Strzelcom - broń do walki wręcz. Wypadki chodzą po ludziach, a sztyletem to taki pan wiele nie uczyni.
Młodziki z łukami - zły pomysł. Młodziki rozwijają się błyskawicznie, kiedy zdobywają expa. Czyli muszą coś ubić. Najłatwiej używać ich do dobijania, gdzie po prostu ranią [brak konieczności testowania tego nędznego WS2]. Natomiast z łukiem i BS2 będziesz miał praktycznie zerowe szanse. Cud się będzie musiał stać, żebyś coś trafił. A to potem zranić jeszcze trzeba...
A w ogóle obecna rozpiska jest do pogrania.
Ja sie zastanawiam nad taka rozpiska do Ostlandu, nie dużo roboty jest na starcie
Unnamed500 GC - Ostlanders - Official Warband
1 Elder @ 80 GC
Free Dagger; Pistol; Axe (x1)
1 Blood-Brother @ 41 GC
Free Dagger; Hammer (x2)
1 Blood-Brother @ 45 GC
Free Dagger; Axe (x2)
1 Priest of Taal @ 48 GC
Free Dagger; Mace (x1)
1 Jaegers @ 40 GC
Free Dagger; Bow; Axe (x1)
1 Ogre @ 166 GC
Free Dagger; Club (x2)
1 Ogre Bodyguard @ 80 GC
Club (x1); Sword (x1); Light Armour
Warband Rating: 111
Number of models: 7
Total Warband Cost: 500
Uparłem się na dwa ogry (w battla gram ogrami ) poza tym dzieki temu malo modeli do zlozenia na poczatek , a mozna fajnie ogry pokonwertowac.
Unnamed500 GC - Ostlanders - Official Warband
1 Elder @ 80 GC
Free Dagger; Pistol; Axe (x1)
1 Blood-Brother @ 41 GC
Free Dagger; Hammer (x2)
1 Blood-Brother @ 45 GC
Free Dagger; Axe (x2)
1 Priest of Taal @ 48 GC
Free Dagger; Mace (x1)
1 Jaegers @ 40 GC
Free Dagger; Bow; Axe (x1)
1 Ogre @ 166 GC
Free Dagger; Club (x2)
1 Ogre Bodyguard @ 80 GC
Club (x1); Sword (x1); Light Armour
Warband Rating: 111
Number of models: 7
Total Warband Cost: 500
Uparłem się na dwa ogry (w battla gram ogrami ) poza tym dzieki temu malo modeli do zlozenia na poczatek , a mozna fajnie ogry pokonwertowac.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Gumol, nie samym rout'em żyje Mordheim. Po pierwsze, najpierw te 2 modele trzeba zdjąć, po drugie, przeciwnik wcale nie musi oblać pierwszy test z rzędu (statystycznie rzecz biorąc bywa najczęściej na odwrót przy Ld 8 ), po trzecie, zanim go do ucieczki doprowadzisz, on sam może Ci chociażby samymi ogrami ostro namieszać. Jak do tego dołożymy kapłana i paru siepaczy na doczepkę, wcale nie musi być tak różowo.Wystarczy, że ściągne ci 2 modele i już masz routa.
Branie pod uwagę tylko liczebności bandy bywa zwodnicze i mylące - np. widywałem 17-stki, które uginały się przed 9-tką (słabo wyposażone SoS vs. dopakowany sprzętem Averland).
Natomiast liczebność mniejsza niż 9-tka, czyli potencjalny rout po stracie 2 ludków, nie jest taki straszny szczególnie, gdy masz modele (przebaczcie te makaronizmy) "wielowoundowe".
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: