Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Afro »

Ale rozpa :D zejdzie Ci ten kloc z magii/ostrzału i do widzenia. Na 3 wystawienia, to moze byc ciezko z pomyslem wbicia sie w najdrozszy kloc przeciwnika, zablokuje Cie jakims smieciem i po ptakach.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Afro , nie zejdzie :wink: grałem czymś podobnym na lokal (tylko bez tyranta) gra się tym feeest :D Imho- potrzebujesz scoutów z championem, i trzeba by tych gnobków do 40 dopakować ( żeby chociaż na 2 tury flankujący unit zatrzymac)
Build Tyranta- Thundermanca, Wyrdstone neckle,+1T, i tricksters shard(6Wds od maszyn) /Bsb- Stubborn, MAwseeker,ech.schield,HA i gitara.
Super rozpa na małe punkty - najlepsze jest to ze w wielu przypadkach tym oddziałem ściągasz stedfasta.

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Hmm... Trapperzy jakoś nigdy mi się nie spłacili. Jakie dajecie im zadania które mogą wypełnić swoimi łapkami z S2? ;).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

trapersi mają 2 zadania- albo , jeżeli przeciwnik ma np. shadów, uchronić sobie flanke przed nimi, albo ( moje ulubione :wink: ) wystawiasz ich na 12' przed przeciwnikiem w kresce z champem z przodu- jeżeli przeciwnik zaszarżuje, spoko, zabije champa, gnoby uciekną i mamy 12' do szarzy - jak pogoni, jeszcze lepiej. jeżeli nie zaszarżuje - podchodzimy mu pod nos i odginamy. simple.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

czasem też udaje im się ostrzelać jakieś działo ;D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

O fuck, grałem dzisiaj na Bretonię (totalny side na mnie). Zapomniałem wystawić Bulli, z braku figurek wystawiłem tylko 30 Gnobów a i tak wygrałem :D. Doobra rozpa.


EDIT dzień później:
11:9 z Krasnoludami, znowu tragiczne rzuty na trafianie i ranienie (12 ataków, +4, +4 i... nic nie zraniło + parę innych). Choć muszę przyznać że wywardowanie czterech ataków na 5+ było sukcesem ;).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Moje pytanie jest takie - gracie ta 15 Ironów w hordzie?

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Od ostrzału/ciosów z większą inicjatywą schodzi z pięć ironów zanim w ogóle uderzą. Ja osobiście ustawiam w formacji 4x4 z brakiem jednego ogra w ostatnim szeregu ;).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

wiekszośc czasu grałem na 4x3 jak majestic, głównie dla dodatkowego impactu i stompy, ale ostatnio wole 3x3 z 2 bohaterami z przodu, dużo bardziej zwiększa to przeżywalność oddziału.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Witam.
KG doszedłem ostatnio do podobnego stwierdzenia.
Początkowo rozważałem stworzenie regimentu 4x3. Wszystko mi mniej więcej pasowało, nawet fakt, że przy lepszym przeciwniku te 3 ogry znikają. Tłumaczyłem sobie, że właśnie potem ja rzucę swoimi atakammi i będzie gites.
Popsłuł mi ten fakt format ETC lub insze ograniczenia dość popularne na turniejach mówiące o np. nie przekraczania pewnych kosztów punktowych przez regiment.
Tak więc na chwilę obecną testuję:
8Bulsów +tyrant z koroną - zagrywka typowa na wystawienie się. Właściwie o to samo chodzi z ludojadem...tyle że ze słabszymi regimentami sobie raczej poradzimy, a z tymi silnymi na koronie przetrzymamy.
No i 7ironsów w tym champion mag i bsb. Zobaczymy. Musiałem wywalić rhinoksy.
Z jednej strony się cieszę, bo używam jakby nie patrzeć troszkę słabej jakości jeszcze konwersję (ciągle maluję i coś dorzucam).
reszta armii to dżordże, i gnoblary oraz katapcie.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

inne podejście do 2400 niestety blood and gory by mnie karał mocno ale do innych hm... tyran i bsb do maneaterów, rzeźnik do ironów i jedziemy.


Tyrant, luck gnobb,harmour
Thundermace,wyrdstone neckale,other trickstear shardm mawseeker

SLaughtermaster
bloodcleaver,crown of command,skullmantle

bruiser bsb
mawseeker,sword of might

3 bulls goli
3 bulls goli
8 ironguts mus,snd
runemaw banner

30 gnobblarów champ
30 gnobblarów

2 leadbelchers mus
2 leadbelechers mus

5 maneaters z h.armour, cathay longsword
Rhinox Rider musican, h.armour,bull rhinox


lub wersja numer II..........................


Tyrant, luck gnobb,harmour
Thundermace,wyrdstone neckale,other trickstear shardm mawseeker

SLaughtermaster
bloodcleaver,crown of command,skullmantle

bruiser bsb
mawseeker,sword of might

3 bulls goli
3 bulls goli
8 ironguts mus,snd
runemaw banner

30 gnobblarów champ
30 gnobblarów

3 leadbelchers mus

scarpplauncher
scraplauncher

5 maneaters z , cathay longsword,light armour
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

Murmi- Rozpa 1-
tyrant z bsbkiem do Maneaterów- po pierwsze tracisz potencjał oddziału bo bohaterowie muszą być z przodu (czyli jesteś na -3 ataki) poza tym nie masz lookouta i rozstrzelają ci ich jak najzwyklejsze bulle. Za te same punkty masz soczysty oddział Ironów.
BsB jest mieeeki (jeżeli ma lądować z przodu oddziału)
Bullsi jeszcze przeżyją bez muzyka, ale bez AxHw już nie :wink:
2x2 ledzi- fajne, ale po co im muzyk? lepiej go na bulli przerzuć.

Btw 2 rozpa lepsza.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

hm chciałem by akompaniował tyranowi w ludojadach by przyjąć challange i dać tyranowi z thundermacą pole do popisu.
Może go do ironów z slaughtermasterem tylko że bsbka do drugiego ranku( chyba można jak w pierwszym wyląduje muzyk i sztandarowy)
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

No, rozpiska na 1400 pkt. jest już gotowa ;). Wygląda to to tak:

Lords:
1: Tyrant
- Thundermace
- ward 5+
- +1T
- Other's Trickster shard
- HA
- Luck Gnoblar

Hero:
1: Bruiser
- BSB
- HA
- Luck Gnoblar
- Crown of Command
- +1T
- Charmed shield

Core:
1: 3x Bulls
2: 21x Gnoblar fighter
3: 8x Traperzy
4: 13x Ironguts
- Muzyk
- Sztandar
- Runemaw

I jest sweet :D. Zastanawiam się jeszcze nad walnięciem bardziej pancernego Tyranta, z rodzaju save 2+, ward 4+ i +1T, ale wtedy nie będę miał nic magicznego w rozpie :/.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

ale swietna rozpa! :D Jedyne! co bym rozważył to thundermance- bez Dragonhide banner jest taki +/-.. ale rozpa jest Pro!

Awatar użytkownika
Kotar
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kotar »

13 Ironguts - AŁA! :lol2: - tak poważniej to wielka szkoda, że żadnej magii i antymagii nie ma - chyba że przy tej rozpie magowie wroga szybko trafią do ogrzego menu ;).

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

no jak nie ma, Runemaw przecież jest :) Powiem szczerze, że myślałem, że takie rozpy nie mają sensu, ale teraz diametralnie zmieniłem zdanie. Jest pierdolnięcie :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Królu, zastanawiałem się nad wzięciem tenderisera, albo niemagicznej broni i dopakowanie pancerza, ew. ten mieczyk z +2A, jednak Thundermace spłacił się jak dotąd przy wszystkich rozgrywkach. Do tego efekt psychologiczny gry oponent traci naście modeli od samego bohatera, a tu jeszcze zwykłe ogry mają walnąć :lol2:. Tym bardziej że mam stubborn i jakby co, Tyrant może dostać drugą szansę ;).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Thundermace to ulubiona broń z asenału. Jak uderzy to nieomal tak jak wichura boże kładzie. JAk nie trafi to staramy się na stubbornie w kolejnych turach. Dragonhida nie ma co brać nawet. Ale czempion czy drugi bohater obok to mus bo ci go tyrana na pojedynek wyzwą.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 66#p751966 Jeśli chodzi o Thundermace to chciałbym go upchnąć, ale zawsze szkoda mi zrezygnować albo z warda, albo +1T...
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

ODPOWIEDZ