rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
Jak ustawisz dwudziestkę łuków w dwóch szeregach to też masz 20 ataków Save na 5+ jest fajny, ale na rzeczy z siłą < 4. W innych przpadkach chyba giną w podobnych ilościach. Speary mają tą zaletę, że można ich zklockowaćw pięć szeregów i mniej miejsca zajmują, a save 5+ jest dobra rekompensatą za brak strzelania. Co do ceny to wielkiej różnicy w ilości nie ma, ale kilka modeli więcej się upchnie to fakt.
Ale faktycznie + za Ranki no i nie zawsze klepiesz się z przeciwnikiem który ma szerokość > 8 modeli. Chociaż zazwyczaj właśnie wtedy chcesz skorzystać z brzytwy. No chyba że na samotnego "kowboja". Wtedy 12 ataków w 2 turach z siłą 8 (zazwyaczj jednak bez przerzutów na kowbojów) ma znaczenie. Przy łukach oddawałbyś 6 ataków. Tu się zgadzam. Akurat ja mam rozpiskę na Deathie, więc trochę to odstrasza od zbliżania się do łuków, ty masz balisty, więcto też mogło by działać jak straszak, hmm? Załóżmy że nawet się wbije w te przykładowo 15 łuków i je zmiażdży, ale w nast turze dostaje na twarz dwa bełty. To chyba jednak dobra rekompensata. Z drugiej strony jak ci ładnie wejdzie brzytwa to może też pożałuje, że szarżował na 12 ataków z siłą 8. Obawiam się też szarży na bok takiego klocka Spearów, który jednak będzie pruł do przodu pewnie, tak? Łuki przy szerokim rozstaiweniu stoją sobie daleko i zanim ktoś wejdzie w ich strefę boczną to już zdążysz ich na to przygotować. No sam nie wiem - tak tylko spekuluję, żaden ze mnie pro ani doświadczony gracz.
A co do śmieciowych spraw, to bardzo mi się podobają takie małe oddziały Sword Masterów jako obrońcy Balist.
Obawiałbym się tylko czy Bolce faktycznie tak zmiotą tych kowboi. Na Large Targety to bicz, ale na bretońskie pegazy już niekoniecznie, czy się mylę?
Tak czy siak chyba jedno z lepszych rozwiązań na Bolce z tą obstawą SMów.
EDIT mały zrobiłem
No tak czy siak faktycznie jeśli rozkminiać zamianę spearów na łuki to trzeba wziąć dużą poprawkę na to, że jednak jest Arcy z BoHem i Shadowem i czy to się sprawdzi to nie wiem. A marnować 360 pts i +2PD +2DD to głupota.
Ale faktycznie + za Ranki no i nie zawsze klepiesz się z przeciwnikiem który ma szerokość > 8 modeli. Chociaż zazwyczaj właśnie wtedy chcesz skorzystać z brzytwy. No chyba że na samotnego "kowboja". Wtedy 12 ataków w 2 turach z siłą 8 (zazwyaczj jednak bez przerzutów na kowbojów) ma znaczenie. Przy łukach oddawałbyś 6 ataków. Tu się zgadzam. Akurat ja mam rozpiskę na Deathie, więc trochę to odstrasza od zbliżania się do łuków, ty masz balisty, więcto też mogło by działać jak straszak, hmm? Załóżmy że nawet się wbije w te przykładowo 15 łuków i je zmiażdży, ale w nast turze dostaje na twarz dwa bełty. To chyba jednak dobra rekompensata. Z drugiej strony jak ci ładnie wejdzie brzytwa to może też pożałuje, że szarżował na 12 ataków z siłą 8. Obawiam się też szarży na bok takiego klocka Spearów, który jednak będzie pruł do przodu pewnie, tak? Łuki przy szerokim rozstaiweniu stoją sobie daleko i zanim ktoś wejdzie w ich strefę boczną to już zdążysz ich na to przygotować. No sam nie wiem - tak tylko spekuluję, żaden ze mnie pro ani doświadczony gracz.
A co do śmieciowych spraw, to bardzo mi się podobają takie małe oddziały Sword Masterów jako obrońcy Balist.
Obawiałbym się tylko czy Bolce faktycznie tak zmiotą tych kowboi. Na Large Targety to bicz, ale na bretońskie pegazy już niekoniecznie, czy się mylę?
Tak czy siak chyba jedno z lepszych rozwiązań na Bolce z tą obstawą SMów.
EDIT mały zrobiłem
No tak czy siak faktycznie jeśli rozkminiać zamianę spearów na łuki to trzeba wziąć dużą poprawkę na to, że jednak jest Arcy z BoHem i Shadowem i czy to się sprawdzi to nie wiem. A marnować 360 pts i +2PD +2DD to głupota.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Prince; General; DA, Shield, star dragon
Helm of Fortune
Guardian Phoenix
Sword of Might
BSB, GW, HA, barded koń
Crown of Command
Dragonhelm
Luckstone
Mage II Beasts; Ring of Corin
Mage II Beasts; Dispel Scroll
30 First Lothern Seaguard; FCG, BoEF
15 Archers; mu, cha
9 Dragon Princes; FCG,
Razor Standard
Amulet of Light
5 Dragon Princes; BoS
Great Eagle
Great Eagle
w fazie testow - bsb na orle mi sie juz znudził, a nawet zaczynał denerwować, jednak teraz nie mam na niego pomyslu- lord zabral ze zbrojowni to co BSB lubią najbardziej.
beast fajny jest. Moze nie karci od pierwszej tury, ale pomaga dojsc do combatu, i go wygrac. orzelki z T5 potrafia zatrzymac wiele smieci, DP z S4/5 to juz fajna sprawa.
zastanawiam sie czy brac RoC - zawsze straszy przeciwnika i blokuje mu kosci dispela, a w kluczowym momencie z 6 kosci moze niezle namieszac. Zamiast RoC mogłym wziasc silwer wanda i miec wieksza szanse na te czary ktore chce (choc w beascie głownie zalerzy na zerówce), np +3t, +3s +3a, dla lorda/ BSB, a do obrony samego siebie i unitu moze sie transformacja przydac.
co myslicie o tej rozpie? jestem swiadom jej minusów. Chcialbym zatrzymac klimat Caledoru, widzicie jakies szanse dla tej rozpy? cos co mozna ulepszyc?
Helm of Fortune
Guardian Phoenix
Sword of Might
BSB, GW, HA, barded koń
Crown of Command
Dragonhelm
Luckstone
Mage II Beasts; Ring of Corin
Mage II Beasts; Dispel Scroll
30 First Lothern Seaguard; FCG, BoEF
15 Archers; mu, cha
9 Dragon Princes; FCG,
Razor Standard
Amulet of Light
5 Dragon Princes; BoS
Great Eagle
Great Eagle
w fazie testow - bsb na orle mi sie juz znudził, a nawet zaczynał denerwować, jednak teraz nie mam na niego pomyslu- lord zabral ze zbrojowni to co BSB lubią najbardziej.
beast fajny jest. Moze nie karci od pierwszej tury, ale pomaga dojsc do combatu, i go wygrac. orzelki z T5 potrafia zatrzymac wiele smieci, DP z S4/5 to juz fajna sprawa.
zastanawiam sie czy brac RoC - zawsze straszy przeciwnika i blokuje mu kosci dispela, a w kluczowym momencie z 6 kosci moze niezle namieszac. Zamiast RoC mogłym wziasc silwer wanda i miec wieksza szanse na te czary ktore chce (choc w beascie głownie zalerzy na zerówce), np +3t, +3s +3a, dla lorda/ BSB, a do obrony samego siebie i unitu moze sie transformacja przydac.
co myslicie o tej rozpie? jestem swiadom jej minusów. Chcialbym zatrzymac klimat Caledoru, widzicie jakies szanse dla tej rozpy? cos co mozna ulepszyc?
Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
diuk pisze:save 5+ jest dobra rekompensatą za brak strzelania.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Możesz rozwinąć myśl ? Myślę, że kilku graczy polemizowałoby na temat DP i smokaAndrzej pisze:Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
diuk pisze:save 5+ jest dobra rekompensatą za brak strzelania.
Arcy to moze to i jescze Caledor, ale WL to juz nie Caledor...Andrzej pisze:Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
DP + smok wcale nie sa tacy zli, maja poprostu wieksze problemy, ale czasami maja łatwiej.
Oj dobra, dobra, późno już byłoAndrzej pisze:diuk pisze:save 5+ jest dobra rekompensatą za brak strzelania.
Chodziło mi o to, że w gruncie rzeczy Speary z save 5+, +2 szeregi z tyłu klepią i p 2pts model tańsze to w miarę dobra rekompensata za brak strzelania.
Chociaż ja akurat zawsze biorę łuki
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Speary to tylko z shadow
Smok może być ok, DP też. Ale połączenie smoka i DP to imo kiepski pomysł WL + wsparcie sk=moka spoko, WL jako główna siła, DP do wsparcia spoko, Smok+DP brak głównej siły, same wsparcie = suckainuin pisze:Możesz rozwinąć myśl ? Myślę, że kilku graczy polemizowałoby na temat DP i smokaAndrzej pisze:Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
diuk pisze:save 5+ jest dobra rekompensatą za brak strzelania.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Taa. Siła 6, As 1+ od strzelania, 3+ w CC, lwy 2A s5, mogłoby być spoko Może w kolejnym booku gw zrobi nam prezent
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
kurde to jakim cudem ja jakos na masterach zawsze jestem wyzej od tych wszystkich arcy+wl ?Andrzej pisze:Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
Andrzej jezeli ty nie umiesz tym grac nie znaczy ze inni tez nie umieja, i jak gosc katuje te wl+arcy i mu nie wychodzi to moze jednak zmienic nastawienie z stoj i maguj na lec i napierdalaj ?
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Hmm, może dlatego, że od pół roku nie byłem na żadnym turnieju, a mój ostatni master to SilesianRelosu pisze:kurde to jakim cudem ja jakos na masterach zawsze jestem wyzej od tych wszystkich arcy+wl ?Andrzej pisze:Wywalić SD i dragonów, dać arcy i WL Nic innego Ci nie poradzę, bo imo nawet jeżeli smok+WL ma jakieś szanse, to smok+DP to totalna porażka
Andrzej jezeli ty nie umiesz tym grac nie znaczy ze inni tez nie umieja, i jak gosc katuje te wl+arcy i mu nie wychodzi to moze jednak zmienic nastawienie z stoj i maguj na lec i napierdalaj ?
Większość turniejów na ósmą zagrałem na arcy i 2xWL, rezultaty możesz zobaczyć poniżej
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No popatrz, a mi tylko w 3-4. Może dlatego, że rzucam czary z 2-3 kostek, a nie nakurwiam z 6
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jak rzucam z 3 to zwykle mi czar nie wypala . Mam pecha i tyle . Ostatnią bitwę jaką grałem z chałasem to mój mag 4 lvlowy robił mniej niż 2 lvlowy w chałasie . A na koniec kiedy już się spiąłem, że coś musi mi wyjść to go wysadziłem w powietrze. Ale przynajmniej zabiłem 8 maruderów !!!!
P.s. Walczę z samym sobą by nie wrócić do WE, ale jeszcze trochę sił dla HE mi zostało
P.s. Walczę z samym sobą by nie wrócić do WE, ale jeszcze trochę sił dla HE mi zostało
Arcy high, mały metal
Tak to jest jak się człowiek spina, ciśnienie rośnie, rośnie, a potem jak nie walnie!, to czasem trzeba nawet okna otwierać
Tak to jest jak się człowiek spina, ciśnienie rośnie, rośnie, a potem jak nie walnie!, to czasem trzeba nawet okna otwierać
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
mały metal to fajna sprawa. I co dajesz mu DispellScrolla/Annulian Crystal i trzyma tylko zerówkę? Czy liczysz na inne czary jak Scaly Skin ? W sumie nie głupi czar na Lwy jak grasz na maszyny.
w sumie, kiedyś na nim grałem, ale że się nie sprawdził to zrobiłem rozpiskę mega ciśnieniową na kostki i wrzuciłem Death and Shadow i na tym gram dość często.
Czasem bywa, że nic nie rzucę, czasem wejdą ze trzy 6., a czasami nawet i siedem:P
High Lore też mi się bardzo podoba - dlatego, że casting value jest stosunkowo niski, nawet szóstka na 12+ sprawia, że ten czar na Arcym po prostu wchodzi. Czary z wyższym wymagają coraz więcej tego "ciśnienia" w kostkach.
Na dużym Arcym z High co Ci się sprawdza? Silver Wand czy jakieś inne combo?
w sumie, kiedyś na nim grałem, ale że się nie sprawdził to zrobiłem rozpiskę mega ciśnieniową na kostki i wrzuciłem Death and Shadow i na tym gram dość często.
Czasem bywa, że nic nie rzucę, czasem wejdą ze trzy 6., a czasami nawet i siedem:P
High Lore też mi się bardzo podoba - dlatego, że casting value jest stosunkowo niski, nawet szóstka na 12+ sprawia, że ten czar na Arcym po prostu wchodzi. Czary z wyższym wymagają coraz więcej tego "ciśnienia" w kostkach.
Na dużym Arcym z High co Ci się sprawdza? Silver Wand czy jakieś inne combo?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM