Night Goblins
Moderator: Kołata
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
przydałyby się te bitsy na hand weapony
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
ech, przez wasze posty ja nie jestem w stanie wywalic moich ;p
Wczoraj co probowalem to wyslac wyskakiwal mi error 500, i na forum bez zmian. Rano wchodze a tu tyle -.-
z bitsow na HW dla skullpasa niezla jest imperialna milicja, skavenskie miecze nie odbiegaja rozmiarem za mocno rowniez
Wczoraj co probowalem to wyslac wyskakiwal mi error 500, i na forum bez zmian. Rano wchodze a tu tyle -.-
z bitsow na HW dla skullpasa niezla jest imperialna milicja, skavenskie miecze nie odbiegaja rozmiarem za mocno rowniez
fanatyków max po 2 na oddział, zawsze mniejsze ryzyko, że powpadają w Twoje oddziały. Wejdzie Ci wtedy trzeci troll. Fanole na szczurki w sumie się przydają szczególnie na ratlingi, ale jednak najbardziej rzezają kawe, której szczury nie mają. Oczywiście IMO
ja ostatnio zrezygnowałem z uzywania fanatykow.... w tej edycji sa tak denni ze mnie wkurzaja. najlepsza ich rola do ktorej ich uzywalem, czyli bronienie barku maszyn została im zabrana przez zabijanie sie na gorkach...a wszedzie indziej sa do dupy i nie warci swojej ceny. dlatego ostatnio nocki sieci+sztandar to moj ulubiony zestaw
@r0m
oczywiscie ze nie sa bezuzyteczni, tylko trzeba umiec ich stosowac, fakt ze nie zawsze wyjdzie jak przeciwnik dobrze cos wykombinuje, ale sa warci tych 25pktow. Co prawda mogli by sie nie zabijac o gorki, ale coz, da sie z tym zyc trzeba sie tylko odpdowiednio ustawic wzgledem gorki
EDIT;
Pozatym w tej edycji jak przeciwnik zatrzyma sie na fanolu to obrywa dodatkowe hity. W poprzedniej tak nie bylo i tez mozna ta zasade fajnie wykorzystywac ;]
oczywiscie ze nie sa bezuzyteczni, tylko trzeba umiec ich stosowac, fakt ze nie zawsze wyjdzie jak przeciwnik dobrze cos wykombinuje, ale sa warci tych 25pktow. Co prawda mogli by sie nie zabijac o gorki, ale coz, da sie z tym zyc trzeba sie tylko odpdowiednio ustawic wzgledem gorki
EDIT;
Pozatym w tej edycji jak przeciwnik zatrzyma sie na fanolu to obrywa dodatkowe hity. W poprzedniej tak nie bylo i tez mozna ta zasade fajnie wykorzystywac ;]
tia
ja daje po fanatyki do oddzialu NG
pozniej sie okazuje ze lepiej miec fasta i fanatycy wylatuja...jakos zawsze zal mi wydawac 25pktow ktore w 90% sie nie splacaja
a wtedy jak sa przydatni to przeciwnik pomysli i sa bezuzyteczni
i tak naprawde rzadko sie zdazy ze przeciwnik zbierze dodatkowe hity za stanie na fanatyku
ja daje po fanatyki do oddzialu NG
pozniej sie okazuje ze lepiej miec fasta i fanatycy wylatuja...jakos zawsze zal mi wydawac 25pktow ktore w 90% sie nie splacaja
a wtedy jak sa przydatni to przeciwnik pomysli i sa bezuzyteczni
i tak naprawde rzadko sie zdazy ze przeciwnik zbierze dodatkowe hity za stanie na fanatyku
ostatni wilk jest wart ponad 30pkt - wiec to raczej glupota:P
Fanatycy zawodza, mocno zawodza. Ostatnio mialem dwoch na turnieju i...
1 bitwa z VC - nic nie zrobili
2 bitwa z WE - nic nie zrobili
3 bitwa z OnG - nic nie zrobili
4 bitwa z krasnalami - nic nie zrobili
5 bitwa z empire - nic nie zrobili.
A mimo to chyba ich w sobote na turniej i tak wezme. Dla klimatu (;
Fanatycy zawodza, mocno zawodza. Ostatnio mialem dwoch na turnieju i...
1 bitwa z VC - nic nie zrobili
2 bitwa z WE - nic nie zrobili
3 bitwa z OnG - nic nie zrobili
4 bitwa z krasnalami - nic nie zrobili
5 bitwa z empire - nic nie zrobili.
A mimo to chyba ich w sobote na turniej i tak wezme. Dla klimatu (;
Jutro zamierzam przetestować totalne kombo mambo tj. Skarsnik i Gobbla, którzy wchodzą do oddziału 28 goblinów mających siatki i 1 fanola... Do tego wszystkiego jeszcze big boss nocnych goblinow z ench shield i sneaky skewerer (-3 do sv)... Zastanawiam sie czy wlocznie wykupic ale chyba nie ma sensu... Co o takim czyms myslicie? Ukladam to w 5 szeregow po 7 nocnikow
Ale skarsnik i gobbla maja 3x2 male podstawki wiec nie zmiesci mi sie muzyk i sztandar, szaman ktorego tu chce wsadzic i boss
Ale będa jaja gdy animozji nie zdam xD
Ale będa jaja gdy animozji nie zdam xD
mam podobnie jak true punk ostatnie bitwy:
skavy-nic nie zrobili
dwarfy-1 krasnoludek mniej
dwarfy-nic
DE-nic
zeby nie bylo ze sie calkiem odwrocilem od fanatykow to własnie sobie kupiłem jedengo gamezonowego ale wzgledem poprzedniej edycji sa ciency i niewarci swojej ceny
skavy-nic nie zrobili
dwarfy-1 krasnoludek mniej
dwarfy-nic
DE-nic
zeby nie bylo ze sie calkiem odwrocilem od fanatykow to własnie sobie kupiłem jedengo gamezonowego ale wzgledem poprzedniej edycji sa ciency i niewarci swojej ceny
Witam i mam pytanko apropo chop goblinów.
1.ich ruch jest przymusowy czyli muszą się zawsze ruszać na maksymalny wyrzucony na kościach dystans. Czy jest możliwość żeby się nimi nie ruszać?
2. czy chop goblinom rzuca się na animozje i co jeśli nie zdadzą stoją czy się ruszają a co jeśli wypadnie 6 mają podwojony ruch?
1.ich ruch jest przymusowy czyli muszą się zawsze ruszać na maksymalny wyrzucony na kościach dystans. Czy jest możliwość żeby się nimi nie ruszać?
2. czy chop goblinom rzuca się na animozje i co jeśli nie zdadzą stoją czy się ruszają a co jeśli wypadnie 6 mają podwojony ruch?