Night Goblins

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!

Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.

i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.

Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.

Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat ;) dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!

Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.

i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.

Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.

Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat ;) dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

hehehe
ja rozumiem nabijać posty, ale to już jest przesada...

Awatar użytkownika
Zox
Chuck Norris
Posty: 384
Lokalizacja: Kult / Warszawa Ursus

Post autor: Zox »

przydałyby się te bitsy na hand weapony ;)
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
Obrazek

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ech, przez wasze posty ja nie jestem w stanie wywalic moich ;p
Wczoraj co probowalem to wyslac wyskakiwal mi error 500, i na forum bez zmian. Rano wchodze a tu tyle -.-

z bitsow na HW dla skullpasa niezla jest imperialna milicja, skavenskie miecze nie odbiegaja rozmiarem za mocno rowniez

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

spoko zostaw, przecież nic się nie dzieje...

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

jutro mam sparing ze skavenami na 1300 pkt.

mam zamiar wystawić 3 * 24 nocników i w tym 9 fanoli. A w dodatku 25 i 24 orków, Gienio, caddego, 2 trolle i fast. Ogólnie masówka. I teraz mam pytanie czy na skawy sprawdzają cię fanole?

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

fanatyków max po 2 na oddział, zawsze mniejsze ryzyko, że powpadają w Twoje oddziały. Wejdzie Ci wtedy trzeci troll. Fanole na szczurki w sumie się przydają szczególnie na ratlingi, ale jednak najbardziej rzezają kawe, której szczury nie mają. Oczywiście IMO

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

ja ostatnio zrezygnowałem z uzywania fanatykow.... w tej edycji sa tak denni ze mnie wkurzaja. najlepsza ich rola do ktorej ich uzywalem, czyli bronienie barku maszyn została im zabrana przez zabijanie sie na gorkach...a wszedzie indziej sa do dupy i nie warci swojej ceny. dlatego ostatnio nocki sieci+sztandar to moj ulubiony zestaw

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Fanatycy sa swietni, i imo jeszcze lepsi niz w poprzedniej edycji, gdyz dzieki temu iz mozna ich wypuszczac w dowolnym kierunku daja wiele nowych mozliwosci taktycznych. Inferno np znakomicie ich uzywa.

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

@r0m

oczywiscie ze nie sa bezuzyteczni, tylko trzeba umiec ich stosowac, fakt ze nie zawsze wyjdzie jak przeciwnik dobrze cos wykombinuje, ale sa warci tych 25pktow. Co prawda mogli by sie nie zabijac o gorki, ale coz, da sie z tym zyc trzeba sie tylko odpdowiednio ustawic wzgledem gorki

EDIT;
Pozatym w tej edycji jak przeciwnik zatrzyma sie na fanolu to obrywa dodatkowe hity. W poprzedniej tak nie bylo i tez mozna ta zasade fajnie wykorzystywac ;]

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

tia
ja daje po fanatyki do oddzialu NG

pozniej sie okazuje ze lepiej miec fasta i fanatycy wylatuja...jakos zawsze zal mi wydawac 25pktow ktore w 90% sie nie splacaja
a wtedy jak sa przydatni to przeciwnik pomysli i sa bezuzyteczni

i tak naprawde rzadko sie zdazy ze przeciwnik zbierze dodatkowe hity za stanie na fanatyku

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

U mnie przeciwnik staje na fanatyku tylko wtedy kiedy ten fanatyk bardzo mu przeszkadza i robi to jakimś śmieciem - ostatni wilk itp

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ostatni wilk jest wart ponad 30pkt - wiec to raczej glupota:P

Fanatycy zawodza, mocno zawodza. Ostatnio mialem dwoch na turnieju i...

1 bitwa z VC - nic nie zrobili
2 bitwa z WE - nic nie zrobili
3 bitwa z OnG - nic nie zrobili
4 bitwa z krasnalami - nic nie zrobili
5 bitwa z empire - nic nie zrobili.

A mimo to chyba ich w sobote na turniej i tak wezme. Dla klimatu (;

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

TruePunk pisze:ostatni wilk jest wart ponad 30pkt - wiec to raczej glupota:P
To zależy co ten fanatyk może zrobić

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

Jutro zamierzam przetestować totalne kombo mambo tj. Skarsnik i Gobbla, którzy wchodzą do oddziału 28 goblinów mających siatki i 1 fanola... Do tego wszystkiego jeszcze big boss nocnych goblinow z ench shield i sneaky skewerer (-3 do sv)... Zastanawiam sie czy wlocznie wykupic ale chyba nie ma sensu... Co o takim czyms myslicie? :D Ukladam to w 5 szeregow po 7 nocnikow :P

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

[quote=Leszczu]Ukladam to w 5 szeregow po 7 nocnikow[/quote]
Lepiej odwrotnie, itak nic nie zbijają a dłużej będziesz mieć rank bonus

Awatar użytkownika
Leszczu
Chuck Norris
Posty: 641
Lokalizacja: Krotoszyn, Zielony Smok
Kontakt:

Post autor: Leszczu »

Ale skarsnik i gobbla maja 3x2 male podstawki wiec nie zmiesci mi sie muzyk i sztandar, szaman ktorego tu chce wsadzic i boss :P

Ale będa jaja gdy animozji nie zdam xD

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

mam podobnie jak true punk ostatnie bitwy:
skavy-nic nie zrobili
dwarfy-1 krasnoludek mniej
dwarfy-nic
DE-nic

zeby nie bylo ze sie calkiem odwrocilem od fanatykow to własnie sobie kupiłem jedengo gamezonowego :D ale wzgledem poprzedniej edycji sa ciency i niewarci swojej ceny

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Witam i mam pytanko apropo chop goblinów.
1.ich ruch jest przymusowy czyli muszą się zawsze ruszać na maksymalny wyrzucony na kościach dystans. Czy jest możliwość żeby się nimi nie ruszać?
2. czy chop goblinom rzuca się na animozje i co jeśli nie zdadzą stoją czy się ruszają a co jeśli wypadnie 6 mają podwojony ruch?

ODPOWIEDZ