Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Re: Ogrowe rozpiski
niestety chyba będzie, jak się do czego przyzwyczai gatunek homo sapiens to będzie to drążył cały czas a inni pójdą za jego przykłądem i dalej będzie to główny format. A na początku 8ed było tak pięknie 2900, 2800 .
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
A mojej rozpiski nikt nie zbeszta ? czyżby rozpa idealna ?
Na papierze rozpa może wyglądać dosyć warzywnie, a w praktyce jak jej użyjesz to już zupełnie inna kwestia co może sprawić, że będzie mega mocna więc różnie z tym besztaniem bywa... duński Woch tegoroczny miał byś mega słaby patrząc na papier
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
w Warszawie będziemy organizowali turniej na 2800 (w terminie by nowe ogry mogły być użyte)Murmandamus pisze:niestety chyba będzie, jak się do czego przyzwyczai gatunek homo sapiens to będzie to drążył cały czas a inni pójdą za jego przykłądem i dalej będzie to główny format. A na początku 8ed było tak pięknie 2900, 2800 .
Zgodzę się z DAW. Rozpa jak rozpa najważniejsze jest umieć nią zagrać. Jak bywałem na turniejach czy sparingach to i tak większość myślała że będzie miała z ogrami 15+pkt... bo to ogry .
Teraz nic sie nie zmienia - tylko trzeba nauczyć się grać.
Według mnie - najważniejszym bonusem jaki otrzymaliśmy w związku z wydaniem armii to:
1. Silniejsza magia - niezależnie od faktu której magii użyjemy - to nawet maw jest lepsza niz była (większe zasiegi, brak ograniczników na kogo rzucić, atrybut+brak hitów no i masakrycznego miscasta).,
2. Iroblastery - tu chyba nie muszę tłumaczyć, że są to imo machinki obowiązkowe.
3. Ludojady - w wersji scout/vanguard,sniper/poison jak tam chcemy, ale ejst to najprostszy unit do konwersji czy zmian i dający ogromne możliwości taktyczne.
4. Kociaki (tylko tutaj uwaga - Panika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Inne jednostki - czy to ołowiomiotacze,nawet kawaleria, potwory, śmieciarki są drugorzędną sprawą
Kinię też rozpą na 1600:
Oprawca, BSb, firebelly, klocek ironków, jakieś wsparcie, kociać, ludojady, 2xironblaster.
Teraz nic sie nie zmienia - tylko trzeba nauczyć się grać.
Według mnie - najważniejszym bonusem jaki otrzymaliśmy w związku z wydaniem armii to:
1. Silniejsza magia - niezależnie od faktu której magii użyjemy - to nawet maw jest lepsza niz była (większe zasiegi, brak ograniczników na kogo rzucić, atrybut+brak hitów no i masakrycznego miscasta).,
2. Iroblastery - tu chyba nie muszę tłumaczyć, że są to imo machinki obowiązkowe.
3. Ludojady - w wersji scout/vanguard,sniper/poison jak tam chcemy, ale ejst to najprostszy unit do konwersji czy zmian i dający ogromne możliwości taktyczne.
4. Kociaki (tylko tutaj uwaga - Panika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Inne jednostki - czy to ołowiomiotacze,nawet kawaleria, potwory, śmieciarki są drugorzędną sprawą
Kinię też rozpą na 1600:
Oprawca, BSb, firebelly, klocek ironków, jakieś wsparcie, kociać, ludojady, 2xironblaster.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
hmm może jako argument tak wielkiego klocka z trzema bohaterami dodam, że na turnieju będzie tylko jeden, max 2 graczy którzy na widok 13 ogrów nie spanikują A jak wszyscy wiedzą niektóre bitwy wygrywa się przed rzuceniem na zaczynanie
No taki klocek to w dalszym ciągu jest super opcja. Mi na DMP mój kloc Ironów z bohaterami nie zginął w żadnej bitwie cały, jedynie z krasnoludami przeciwnik postrzelał i dostał 50% punktów.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Odpowiedż w dziale taktyk:Xet pisze:pisz, pisz. najlepiej z rozbiciem na poszczegolne armie.BOGINS pisze: 2. Iroblastery - tu chyba nie muszę tłumaczyć, że są to imo machinki obowiązkowe.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 58#p794058
Ironi miażdża, nie ma sensu z nich rezygnować. nawet na standardy ETC wepchniesz ich bez problemu jakoś 7-8+2 herosów i jest mega bicie po jajach.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
brzmi moim zdaniem nie sensownie gdy mówimy o 4 siły ...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
na nowe 2400
Tyran - gen - GW,harmour (mamy sv 3+,4+ward, 5a sił7, lata, i ciężko bije dosyć.)
Enchanted shield
Amulet of Preserv
Arabyan Carpet
Bruiser BSB- great weapon
armour of Destiny
Butcher 2lv
helheart
Butcher 2lv Beast
crown of command
8 Ironguts tu butcher z crownem idzie
fcg, snd of discipline
7 bulls tu drugi butcher i bsb
fcg, ironfist,
30 gnobblars fcg
30 gnobblars fcg
3 maneaters poison sniper
banner of ethernal flame
scrapplauncher
scrapplauncher
ironblaster
te 3 rydwany popylają razem.
Tyran - gen - GW,harmour (mamy sv 3+,4+ward, 5a sił7, lata, i ciężko bije dosyć.)
Enchanted shield
Amulet of Preserv
Arabyan Carpet
Bruiser BSB- great weapon
armour of Destiny
Butcher 2lv
helheart
Butcher 2lv Beast
crown of command
8 Ironguts tu butcher z crownem idzie
fcg, snd of discipline
7 bulls tu drugi butcher i bsb
fcg, ironfist,
30 gnobblars fcg
30 gnobblars fcg
3 maneaters poison sniper
banner of ethernal flame
scrapplauncher
scrapplauncher
ironblaster
te 3 rydwany popylają razem.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Sztandary w gnoblarach ?
Generał ciekawy, szkoda że nie ma już pancerza mastodonta bo + dywanik dawał czadu
Rzeźnicy jakie lore ? to też musisz zapisać w rozpie
Wydaje mi się że miotacz ognia jest must have w rozpie, ale na razie nie testowałem go w liczbie większej jak 3 i się spisywał
Sztandar dyscypliny w Ironsach pomysł niezły, ale polecam Dragonhida- jest niezastąpiony gdy chodzi o przerzuty 1 na zranienie z great weaponami
Co Cię skłoniło do wystawienia bulli ?
I jakbyś wyskrobał punktów na zamianę śmieciarki na działko to by była bomba
Ogólnie pomysł ciekawy, a najbardziej intryguje mnie brak oprawcy i jakiegoś wielkiego świniaka
Generał ciekawy, szkoda że nie ma już pancerza mastodonta bo + dywanik dawał czadu
Rzeźnicy jakie lore ? to też musisz zapisać w rozpie
Wydaje mi się że miotacz ognia jest must have w rozpie, ale na razie nie testowałem go w liczbie większej jak 3 i się spisywał
Sztandar dyscypliny w Ironsach pomysł niezły, ale polecam Dragonhida- jest niezastąpiony gdy chodzi o przerzuty 1 na zranienie z great weaponami
Co Cię skłoniło do wystawienia bulli ?
I jakbyś wyskrobał punktów na zamianę śmieciarki na działko to by była bomba
Ogólnie pomysł ciekawy, a najbardziej intryguje mnie brak oprawcy i jakiegoś wielkiego świniaka
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
mimo że brak mastodonta to i tak dobrze chroniony bydlak, ew moze wymienic greata na braca of handguns zawsze to dodatkowy atak nawet z siłą 5 to sporo i możliwość oddania strzału. Rzeźnikowi jednemu zapisałem beast, drugiemu nic bo oczywiste że musi mieć lore maw. Buli czy raczej ogry jak się teraz nazywa zabrałem bo tańsi nieco a bohatwerowie nadrobią niedobory siły . Zresztą 4 to też nie jest marnie. Ward 6+ czasem potrafi zaskoczyć. Wyskrobać to już mogę tylko kosztem gnobblarów. Chociarz 2x sztandar to 20pkt , ale smieciareczki są milutkie nadal. Placek to placek. No chyba że zamiast 2 smieciar to tundertusk lecz podoba mi się opcja dwóch crapp . JEdno działko powinno dać sobie radę. A jak już 3 rydwano smieciarko blastery zaszarżują jednego przeciwnika to może być ciepło.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Na przeżywanie:
-Armour od destiny (word na 4+)
- Mowseeker, Glittering Scales, Opal Amulet ( 6 tafa, -1 do zranienia, jednorazowy word 4+)
- Mowseeker, Dragonbane gem, Fancers Blades( 6 tafa, word na 2+ od płonących, 10 ww)
Na walkę:
-sigebreaker, Wyrdstone neclace
Lub wersja do rozkręcania steamtanka :
-Sigebreaker, potion of strengh
ewentualnie coś z crown of comand jakiś sztandar magiczny
Innych wersji nie widziałem
-Armour od destiny (word na 4+)
- Mowseeker, Glittering Scales, Opal Amulet ( 6 tafa, -1 do zranienia, jednorazowy word 4+)
- Mowseeker, Dragonbane gem, Fancers Blades( 6 tafa, word na 2+ od płonących, 10 ww)
Na walkę:
-sigebreaker, Wyrdstone neclace
Lub wersja do rozkręcania steamtanka :
-Sigebreaker, potion of strengh
ewentualnie coś z crown of comand jakiś sztandar magiczny
Innych wersji nie widziałem
Trochę się dziwie faktowi takiemu, iż w sumie do armii warto wziąć - a przynajmniej ja biorę:
tego oprawcę,bsb+firebelly, dwa klocki ironków, ludojady plus kociaki no i machiny.
Tak patrząc z boku to te klocki ironków są do przepychania wrogów - słabszych, ludojady na magów, kociaki odginajki, a machiny by coś zabić. Niby podobnie jak w każdej armii.
Trochę smuci mnie też to, że w sumie na tą kawalerię, olowiomiotaczy nei ma punktów
tego oprawcę,bsb+firebelly, dwa klocki ironków, ludojady plus kociaki no i machiny.
Tak patrząc z boku to te klocki ironków są do przepychania wrogów - słabszych, ludojady na magów, kociaki odginajki, a machiny by coś zabić. Niby podobnie jak w każdej armii.
Trochę smuci mnie też to, że w sumie na tą kawalerię, olowiomiotaczy nei ma punktów