Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
graczą HE również to pasuje
przynajmniej DA zwieksza swoje mozliwosci
przynajmniej DA zwieksza swoje mozliwosci
no właśnie nie wiadomo jak jest... i ja chcę grać wg zasad, a nie wg fluffu/domysłów czy czegoś tam...Dawid pisze:Nie no ludzie gracie lizakami(nie wszyscy) i chcecie coś uściślać na naszą niekorzyść. Jest jak jest i tam ma być, przynajmniej mi pasuje to, że mają ogniste ataki.
Tu nie chodzi o czyjąś korzyść czy nie korzyść. Gra się dla przyjemoności, a według mnie przyjemniej jest wygrywać, gdy nie korzysta się na żadnych nieścisłościach czy też błedach w zasadach.Dawid pisze:Nie no ludzie gracie lizakami(nie wszyscy) i chcecie coś uściślać na naszą niekorzyść. Jest jak jest i tam ma być, przynajmniej mi pasuje to, że mają ogniste ataki.
maja
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
faq gw zostal zniszcozny razem z calym im forun :>Crusader pisze:Salki mają flaming attack.
Zostało to napisane w FAQu GW.
Zadane jest tam pytanie bezpośrednio o Salki i ich flamingowość
Nie pamietam gdzie on jest, ale Shino wie na pewno
pzdr
jedyna pozostalosc to teraz direwolf;]
i tak maja Flaming Attacki ;] jak sie przyjzec zrodlu wypowiedzi z dw to widac czemu :>
Q. Is Salamander Spray a Fire Attack or not? The description is
unclear whether it's fire or acid.
A. The special rule is called 'Spout Flame'. Yes, it is flaming!
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
no i nareszcie rozstrzygniete choc ja osobiscie wolal bym zeby to byly ich zygi ]:-> nie ogien
Malowanie, konwertowanie, rzeźbienie od zera ... ceny do uzgodnienia
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
https://www.facebook.com/angerfish.studio
Prosił bym o kontakt na fanpage, ponieważ na forum wchodzę sporadycznie.
Burza w szklance wody , o to co bylo juz dawno wyjasnione... MAJA FLAMING ATTACK , KONIEC KROPKA !!!
pinc zlotych :>
http://www.geocities.com/mi_whplayers/7 ... ds_faq.txt
tylko trzeba sie przekopac przez mase starych faqow;] i wiele ciekawego poza tymi salkami o ktore sie ciagle dopomina ziemko nie ma ;]
http://www.geocities.com/mi_whplayers/7 ... ds_faq.txt
tylko trzeba sie przekopac przez mase starych faqow;] i wiele ciekawego poza tymi salkami o ktore sie ciagle dopomina ziemko nie ma ;]
Kod: Zaznacz cały
SALAMANDERS
Q. Do Salamander Hunting Packs count as "Monsters & Handlers" per
page 67 of the rulebook?
A. No. The Lizardmen Army book indicates they are a unit of
Skirmishers and thus they follow those rules without being modified
by the "Monsters & Handlers" rules.
S. Lizardmen Army book page 29
*****
Q. Are Salamander Hunting Packs -1 to hit with shooting?
A. No. That penalty only applies to shooting at a target with unit
strength 1. As the Salamanders themselves are unit strength 3, the
entire unit is not unit strength 1 and the penalty does not apply.
S. Rulebook page 28 / Lizardmen Army Book page 29
*****
Q. How are Salamander Hunting Packs aligned with the enemy in close
combat? Is the Lizardmen player allowed to move the Salamanders into
contact with the enemy models and push the Skink Handlers to the
rear?
A. Note that Salamander Hunting Packs do NOT have any special rules
which state that the Salamanders push to the front of the fighting
in close combat. Therefore Salamander Hunting Packs follow the same
close combat alignment rules as all other Skirmishing units. This
means that when a Salamander Hunting Pack charges an enemy unit it
must maximize the total number of models it can bring into base to
base contact with the enemy. This will generally result in the Skink
Handlers at the center of the fighting rank and a Salamander in
corner to corner contact with the enemy at each end of the fighting
rank.
Example ASCII Diagram
_CCCCC_
MsssssM
Legend
_=Open Ground
C=Cavalry
M=Salamander
s=Skink Handler
When a Salamander Hunting Pack is charged by an enemy unit,
the same principles apply with the exception that the enemy must
move into base to base contact with the closest skirmisher (Note
that a defending unit of Skirmishers must also maximize the models
moved into the combat). If the closest skirmisher is a Salamander, then
three Salamanders can generally be placed in the fighting rank.
Example ASCII Diagram
_CCCCC_
MssMssM
Legend
_=Open Ground
C=Cavalry
M=Salamander
s=Skink Handler
If a character is attached to the Salamander Hunting Pack refer to
the Direwolf Skirmishers FAQ for additional guidance.
S. Lizardmen Army Book page 29 / Rulebook page 116 / Warhammer
Chronicles 2004 page 123
chaos to prawe china wiec nic dziwnego ze naazywa sie tak a robi cos innegotrikk pisze:Red fire of tzeentch i Blue fire of tzeentch TO FIRESauruS PoweR pisze:
spout flames to nie flames? flames to fire koniec kropka.
Nie po to do kur.. nędzy kosztuja 65pkt zeby nie miec ognistych atakow.
A jednak ognistych ataków nie ma
P.S. Mimo tej niekonsekwencji, salki maja flaming attack według direwolfa
ja rece mi opadaja jak slysze takie rzeczy...Pająk pisze:Nie mają