nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Re: nowe Vampire Counts 8ed

Post autor: Smiechu »

hellsing pisze:a gule beda w core czy przenosza je do specjali?
Tak - przenosza je so speciali, a w corach zostawia wraigty i BK/Gwardia.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

crovaxus pisze:już mi sie nie podoba to bo gram krasiami :P ale i na to się znajdą sposoby. Zapewne wróci opcja na 2x organki do zycia ;] Co do kawy z autohitami to troche to będzie gięte ale zobaczymy co dokładnie będzie w booku.
Organki nic Ci nie dadzą na hexwrighty ;)
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Voodoo pisze:
Lazur pisze:A VC nie będą miały nawet sztormówy więc pewnie Vampierz spłynie nawet turę wcześniej :D
Eteryczna kawaleria, robiąca Vanguarda przed bitwą czy tańsze Fellbaty mogą siedzieć w maszynach już w drugiej turze :P
Dobry generał by to przewidział :D
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

organki nie ale ka kawa wraithowa nie bedzie miała żadnego sava :) wystarczy klopa z 5 siły i cały klocek robi pa pa...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

JarekK pisze:organki nie ale ka kawa wraithowa nie bedzie miała żadnego sava :) wystarczy klopa z 5 siły i cały klocek robi pa pa...
Najpierw to ta klopa musi trafić :) Zresztą teraz wampiry będą miały dużo ważnych celi na stole do odstrzelenia więc dylemat będzie :)

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

mnie ciekawi po co mortis enginowi i covern thronowi eteryczny host ( host - to słowo pojawiło się w WD przy mortis engine), czy tylko po to by umożliwić ruch tylko eterykom możliwy, czy też jakimś cudem wpierw trzeba w jakiś sposób zniszczyć hosta by atakować sam engine.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Podejrzewam że ta eteryczność Wraciakowej Kavy jak i samego Engina będzie tym samym "eterycznym ruchem" który do tej pory mieli BK.
Czyli: ruszają się jak eteryki - ale klepać można to normalnie.

Co oznaczałoby również, że należy przypuszczać że BK stracą tą zacną zdolność i staną się zwykłą kawalerią bez bajerów. Ale za to tańszą :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8708
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Bastor pisze:
staną się zwykłą kawalerią bez bajerów. Ale za to tańszą :)
i tak pozostanie im KB, undead, magiczne ataki, czy to taka zwykła kawaleria bez bajerów? :D
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

"bez bajerów" w undeadzkich standardach 8)
No i ciekaw jestem czy ten magiczny atak im pozostawią... Ja osobiście obstawiam, że nie - ale kto ich tam wie...

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

A wiadomo może czy będzie jakis unit który strzela? Lub jakas machina wojenna (oczywiscie strzelajaca)?

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

!Młody! pisze:A wiadomo może czy będzie jakis unit który strzela? Lub jakas machina wojenna (oczywiscie strzelajaca)?
Tak Wampiry przejmują rolę Imperium w 8 ed :roll:
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Bastor pisze:"bez bajerów" w undeadzkich standardach 8)
No i ciekaw jestem czy ten magiczny atak im pozostawią... Ja osobiście obstawiam, że nie - ale kto ich tam wie...
Raczej wątpię. Ostrza te same co u grave guards a jak wiemy gwardii Tomb Kingsów magiczne ataki zabrali. U BK i GG raczej na pewno też się nie uchowają.

!Młody! pisze:A wiadomo może czy będzie jakis unit który strzela? Lub jakas machina wojenna (oczywiscie strzelajaca)?
Masz krzyk w wydaniu Banshee, Terrorgheista i Mortis engine. Wystarczy jak na hordową armię.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jedno jest pewne.
Skoro będzie Master Necromancer to mogą polepszyć statsy Lordowi Vampirów, a może wrócą do opcji z 6 ed. ze bedziemy mieli 2x Lordow jeden ten sam co teraz, a drugi lepszy ale z opcja 0-1.

No i co najlepsze - jezeli BK beda tansze to bedzie mozna zlozyc armie na samych szybkich jednostkach - druga tura i combat (nawet z Długobrodymi).

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Bastor
przeczytaj jeszcze raz na stronie 12 opis do hex'ów :P
new Ethereal cavalry, eteryczna kawaleria a nie eteryczny ruch.

moim zdaniem wight blades zostaną :) ale poczekamy do AB to się okaże

@Smiechu
+1 :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8708
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ale czy ta eteryczna kawaleria to będą wraciaki na kuniach?...
tzn, oprócz tej swej fajnej zasady każdy będzie miał 3ataki z S5? Chyba takiej lekkiej jazdy nie wydadzą...

A co z blood knightami? NIe ma o nich żadnych plot?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Kosa pisze:ale czy ta eteryczna kawaleria to będą wraciaki na kuniach?...
tzn, oprócz tej swej fajnej zasady każdy będzie miał 3ataki z S5? Chyba takiej lekkiej jazdy nie wydadzą...

A co z blood knightami? NIe ma o nich żadnych plot?
Ta kawaleria Wrightow bedzie kosztowac min 250-300 pkt za 5 modeli wiec nie wyobrazam sobie by mieli mniej atakow :twisted:

A co do Bloodkow - prawdopodobnie zostana i moga byc troszke tansi, bo biorac pod uwage obecna tendencje do balansowania bookow to albo ulepszaja jednostki w tym samym koszcie pkt, albo zostawiaja takie same obnizajac koszt pkt.

Przedewszytskim Varghulf niech bedzie tanszy, bo przy obecnej konkurencji za 175pkt bedzie nie wystawialny.
No i zeby było sympatyczniej - niech herosi eteryczni zaczna magic itemy tak jak w 6ed.
A skoro juz o tym wspomnialem, to podejzewam ze Wright heros bedzie mogl jezdzic konno, bo skoro daja mu kawalerie wrightow to czemu by nie miec herosa takiego :twisted:

(pamietam z 6 ed. - Wrighta na koniu z MR3 i WS 4+ vs magic = to był soczysty morderca maszyn, fastów i smokow bez MW)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Z newsów z WD:

w rozpisce zamieszczonej na łamach WD wychodzi, że Vampy mają następujące itemy:
- Screaming Banner (tam w unicie szkieli)
- Banner of Blood Keep WS 4+ na strzelanie...

z okazji tego, że w booku jest 8-10 przedmiotów a już zdradzili 2 sztandary można wnioskować z dużą dozą prawdopodobieństwa że Drakenhoff i Burrows mówią bye bye :mrgreen: :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8708
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

może troszkę od tematu, ale dlaczego teraz te nowe armie mają tak mało magic itemów? Jakiś nowy trend w wydawaniu booków?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Co do hexwraithów to i tak używałbym ich tylko do przebijania się przez klocki z automatycznymi hitami. Dwa ranki takiego oddziału, pomimo że mega drogie robiłoby masło z większości jednostek. A w CC, ze słabym WS, niską inicjatywą i praktycznie bez statica mieliby spory problem. No chyba, że jako wsparcie na flankę czy wjazd od tyłu :twisted:

Kosa pisze:może troszkę od tematu, ale dlaczego teraz te nowe armie mają tak mało magic itemów? Jakiś nowy trend w wydawaniu booków?
Raczej to kwestia próby balansu armii, żeby miały dostęp do tych samych przedmiotów i kilku unikalnych przeznaczonych dla danej armii. Z obecnych tendencji jeśli 2-3 przedmioty są użyteczne to nie będzie sytuacji kiedy taka armia jak wampiry ma full przedmiotów naprawdę wartościowych, a inne mają raczej dno. Zobaczymy jak się to sprawdzi :)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, o 14:04 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

A ja wstrzymam się przed ogromną radością.
Zakładam, że tak czy inaczej pewne jednostki zostaną przycięte...
Obrazek

Zablokowany