Tak - przenosza je so speciali, a w corach zostawia wraigty i BK/Gwardia.hellsing pisze:a gule beda w core czy przenosza je do specjali?
nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed
Organki nic Ci nie dadzą na hexwrightycrovaxus pisze:już mi sie nie podoba to bo gram krasiami ale i na to się znajdą sposoby. Zapewne wróci opcja na 2x organki do zycia ;] Co do kawy z autohitami to troche to będzie gięte ale zobaczymy co dokładnie będzie w booku.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Dobry generał by to przewidziałVoodoo pisze:Eteryczna kawaleria, robiąca Vanguarda przed bitwą czy tańsze Fellbaty mogą siedzieć w maszynach już w drugiej turzeLazur pisze:A VC nie będą miały nawet sztormówy więc pewnie Vampierz spłynie nawet turę wcześniej
Najpierw to ta klopa musi trafić Zresztą teraz wampiry będą miały dużo ważnych celi na stole do odstrzelenia więc dylemat będzieJarekK pisze:organki nie ale ka kawa wraithowa nie bedzie miała żadnego sava wystarczy klopa z 5 siły i cały klocek robi pa pa...
mnie ciekawi po co mortis enginowi i covern thronowi eteryczny host ( host - to słowo pojawiło się w WD przy mortis engine), czy tylko po to by umożliwić ruch tylko eterykom możliwy, czy też jakimś cudem wpierw trzeba w jakiś sposób zniszczyć hosta by atakować sam engine.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Podejrzewam że ta eteryczność Wraciakowej Kavy jak i samego Engina będzie tym samym "eterycznym ruchem" który do tej pory mieli BK.
Czyli: ruszają się jak eteryki - ale klepać można to normalnie.
Co oznaczałoby również, że należy przypuszczać że BK stracą tą zacną zdolność i staną się zwykłą kawalerią bez bajerów. Ale za to tańszą
Czyli: ruszają się jak eteryki - ale klepać można to normalnie.
Co oznaczałoby również, że należy przypuszczać że BK stracą tą zacną zdolność i staną się zwykłą kawalerią bez bajerów. Ale za to tańszą
i tak pozostanie im KB, undead, magiczne ataki, czy to taka zwykła kawaleria bez bajerów?Bastor pisze:
staną się zwykłą kawalerią bez bajerów. Ale za to tańszą
Tak Wampiry przejmują rolę Imperium w 8 ed!Młody! pisze:A wiadomo może czy będzie jakis unit który strzela? Lub jakas machina wojenna (oczywiscie strzelajaca)?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Raczej wątpię. Ostrza te same co u grave guards a jak wiemy gwardii Tomb Kingsów magiczne ataki zabrali. U BK i GG raczej na pewno też się nie uchowają.Bastor pisze:"bez bajerów" w undeadzkich standardach
No i ciekaw jestem czy ten magiczny atak im pozostawią... Ja osobiście obstawiam, że nie - ale kto ich tam wie...
Masz krzyk w wydaniu Banshee, Terrorgheista i Mortis engine. Wystarczy jak na hordową armię.!Młody! pisze:A wiadomo może czy będzie jakis unit który strzela? Lub jakas machina wojenna (oczywiscie strzelajaca)?
Jedno jest pewne.
Skoro będzie Master Necromancer to mogą polepszyć statsy Lordowi Vampirów, a może wrócą do opcji z 6 ed. ze bedziemy mieli 2x Lordow jeden ten sam co teraz, a drugi lepszy ale z opcja 0-1.
No i co najlepsze - jezeli BK beda tansze to bedzie mozna zlozyc armie na samych szybkich jednostkach - druga tura i combat (nawet z Długobrodymi).
Skoro będzie Master Necromancer to mogą polepszyć statsy Lordowi Vampirów, a może wrócą do opcji z 6 ed. ze bedziemy mieli 2x Lordow jeden ten sam co teraz, a drugi lepszy ale z opcja 0-1.
No i co najlepsze - jezeli BK beda tansze to bedzie mozna zlozyc armie na samych szybkich jednostkach - druga tura i combat (nawet z Długobrodymi).
@Bastor
przeczytaj jeszcze raz na stronie 12 opis do hex'ów
new Ethereal cavalry, eteryczna kawaleria a nie eteryczny ruch.
moim zdaniem wight blades zostaną ale poczekamy do AB to się okaże
@Smiechu
+1
przeczytaj jeszcze raz na stronie 12 opis do hex'ów
new Ethereal cavalry, eteryczna kawaleria a nie eteryczny ruch.
moim zdaniem wight blades zostaną ale poczekamy do AB to się okaże
@Smiechu
+1
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
ale czy ta eteryczna kawaleria to będą wraciaki na kuniach?...
tzn, oprócz tej swej fajnej zasady każdy będzie miał 3ataki z S5? Chyba takiej lekkiej jazdy nie wydadzą...
A co z blood knightami? NIe ma o nich żadnych plot?
tzn, oprócz tej swej fajnej zasady każdy będzie miał 3ataki z S5? Chyba takiej lekkiej jazdy nie wydadzą...
A co z blood knightami? NIe ma o nich żadnych plot?
Ta kawaleria Wrightow bedzie kosztowac min 250-300 pkt za 5 modeli wiec nie wyobrazam sobie by mieli mniej atakowKosa pisze:ale czy ta eteryczna kawaleria to będą wraciaki na kuniach?...
tzn, oprócz tej swej fajnej zasady każdy będzie miał 3ataki z S5? Chyba takiej lekkiej jazdy nie wydadzą...
A co z blood knightami? NIe ma o nich żadnych plot?
A co do Bloodkow - prawdopodobnie zostana i moga byc troszke tansi, bo biorac pod uwage obecna tendencje do balansowania bookow to albo ulepszaja jednostki w tym samym koszcie pkt, albo zostawiaja takie same obnizajac koszt pkt.
Przedewszytskim Varghulf niech bedzie tanszy, bo przy obecnej konkurencji za 175pkt bedzie nie wystawialny.
No i zeby było sympatyczniej - niech herosi eteryczni zaczna magic itemy tak jak w 6ed.
A skoro juz o tym wspomnialem, to podejzewam ze Wright heros bedzie mogl jezdzic konno, bo skoro daja mu kawalerie wrightow to czemu by nie miec herosa takiego
(pamietam z 6 ed. - Wrighta na koniu z MR3 i WS 4+ vs magic = to był soczysty morderca maszyn, fastów i smokow bez MW)
Z newsów z WD:
w rozpisce zamieszczonej na łamach WD wychodzi, że Vampy mają następujące itemy:
- Screaming Banner (tam w unicie szkieli)
- Banner of Blood Keep WS 4+ na strzelanie...
z okazji tego, że w booku jest 8-10 przedmiotów a już zdradzili 2 sztandary można wnioskować z dużą dozą prawdopodobieństwa że Drakenhoff i Burrows mówią bye bye
w rozpisce zamieszczonej na łamach WD wychodzi, że Vampy mają następujące itemy:
- Screaming Banner (tam w unicie szkieli)
- Banner of Blood Keep WS 4+ na strzelanie...
z okazji tego, że w booku jest 8-10 przedmiotów a już zdradzili 2 sztandary można wnioskować z dużą dozą prawdopodobieństwa że Drakenhoff i Burrows mówią bye bye
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
może troszkę od tematu, ale dlaczego teraz te nowe armie mają tak mało magic itemów? Jakiś nowy trend w wydawaniu booków?
Co do hexwraithów to i tak używałbym ich tylko do przebijania się przez klocki z automatycznymi hitami. Dwa ranki takiego oddziału, pomimo że mega drogie robiłoby masło z większości jednostek. A w CC, ze słabym WS, niską inicjatywą i praktycznie bez statica mieliby spory problem. No chyba, że jako wsparcie na flankę czy wjazd od tyłu
Raczej to kwestia próby balansu armii, żeby miały dostęp do tych samych przedmiotów i kilku unikalnych przeznaczonych dla danej armii. Z obecnych tendencji jeśli 2-3 przedmioty są użyteczne to nie będzie sytuacji kiedy taka armia jak wampiry ma full przedmiotów naprawdę wartościowych, a inne mają raczej dno. Zobaczymy jak się to sprawdziKosa pisze:może troszkę od tematu, ale dlaczego teraz te nowe armie mają tak mało magic itemów? Jakiś nowy trend w wydawaniu booków?
Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, o 14:04 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 3 razy.