nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 281

Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]

Post autor: cluzoe »

Trochę Orkowej złośliwości :mrgreen:
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze :).:twisted:

Bez urazy.
Pozdrawiam wszystkich graczy VC i witamy w 8th ED. WAaaaGHH !!!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@white lion
atak w hand to hand to Soul Reaper (hth atak)
atak przelatujący to Spectral Hunters (autohit)
wg cytatu kilka postów wyżej
Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, o 14:10 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

White Lion pisze:czy jeśli ten Soul Reaper jest traktowany jako hand-to-hand attack to znaczy że od przelatywania będzie parry save?
Wydaje mi się że parry save jak i każdy ward będzie mógł być użyty zarówno przeciwko hitom zarówno w CC jak i w wyniku przejeżdżania hexów (jeśli wjeżdża centralnie na front).

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

cluzoe pisze:Trochę Orkowej złośliwości :mrgreen:
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze :).:twisted:
Dostaliśmy chyba więcej magicznych przedmiotów + drugie tyle bloodline'ów, z czego spora część jest nawet w miarę użyteczna :twisted:

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

byle tylko hełmu nie było i jest ok.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Murmandamus pisze:byle tylko hełmu nie było i jest ok.
Mnie bardziej boli popychaczka z szarżą... Ups; bolała :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Murmandamus pisze:byle tylko hełmu nie było i jest ok.
Hełmu nie ma ale będą inne zabawki :)

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 281

Post autor: cluzoe »

BloodLines zawsze mieliście i to mnie nie boli.
Taka specyfika armii. Osobiście bardzo mi się podobały Wampirki w 6 Ed. Nawet zacząłem zbierać figurki.
Niestety 7Ed była dla mnie koszmarną pomyłką i odejściem od naprawdę fajnego pomysłu. Zaprzestałem grania VC.
Zobaczymy czy 8Ed mnie przyciągnie (na razie tego nie widzę).

Co do przedmiotów
Niestety mam lekkie poczucie, że GW powoli wycofuje się rakiem z pomysłu 8 magicznych przedmiotów.
Zobaczymy po 15-tym.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Jeśli kogoś interesują bohaterzy specjalni - Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Azgaroth pisze:Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.
#-o
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

eliah91 pisze:
Azgaroth pisze:Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.
#-o
Mój błąd, chyba myślałem o czymś innym pisząc ten post - oczywiście podobnie jak w 7 edycji, nie może rzucać czarów.


Jeszcze jedno info a propos hexwraithów - przejeżdżanie przez jednostki dotyczy tylko remaining moves w fazie ruchu - rzucony na nich Vanhels nie będzie umożliwiał przejeżdżania przez jednostki w fazie magii.

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

Podwys pisze:Hexy mogą przejezdzac przez masze unity?

Tak.
Bastor pisze:@ Barbarossa

Przy pełnej zgodzie co do możliwości interpretowania i prób wałowania z ruchem Hexów - to jednak throwing weapon to nie byłoby to samo.
Obecna zasada wymusza zmianę położenia jednostki względem "atakowanego" oddziału (ruch przednia strefa --> tylna strefa, prawa --> lewa itd. co jednak wpływa na bezpieczeństwo Hexów.
Throwing weapon pozwalałby spokojnie "ostrzeliwać" kogoś zza screena z badziewia bez zagrożenia dla Hexów...

Moim zdaniem wystarczyłoby dodać zdanie mówiące o tym, że nie można "przelecieć" więcej niż 1 jednostki w turze i byłby spokój.

Tak jest więc nie ma problemu.
Handelson pisze:Witam!
Wiecie może jak wygląda sytuacja smoka? - chodzi mi głównie o T oraz ewentualna zmianę zasad specjalnych, nadal jest niezgodność statystyk na stronie GW.
Ma statsy tego Zachariashowego na stronce.
Azgaroth pisze:
White Lion pisze:czy jeśli ten Soul Reaper jest traktowany jako hand-to-hand attack to znaczy że od przelatywania będzie parry save?


Wydaje mi się że parry save jak i każdy ward będzie mógł być użyty zarówno przeciwko hitom zarówno w CC jak i w wyniku przejeżdżania hexów (jeśli wjeżdża centralnie na front).

WG mnie Pary nie ma ponieważ Hexy przelatując przez oddział RAW-owo nie wchodzą do CC 8) Regeny również nie ma. Pozostaje tylko Ward.
Barbarossa pisze:
cluzoe pisze:Trochę Orkowej złośliwości :mrgreen:
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze :).:twisted:


Dostaliśmy chyba więcej magicznych przedmiotów + drugie tyle bloodline'ów, z czego spora część jest nawet w miarę użyteczna :twisted:
Z tego co słyszałem to odpowiednio 9/14.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Azgaroth pisze:
eliah91 pisze:
Azgaroth pisze:Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.
#-o
Mój błąd, chyba myślałem o czymś innym pisząc ten post - oczywiście podobnie jak w 7 edycji, nie może rzucać czarów.


Jeszcze jedno info a propos hexwraithów - przejeżdżanie przez jednostki dotyczy tylko remaining moves w fazie ruchu - rzucony na nich Vanhels nie będzie umożliwiał przejeżdżania przez jednostki w fazie magii.

Tak, a popchnięcie vanhelsa jest traktowane tak, jakby ten ruch był wykonywany w remaining moves

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

The Necromancer can ride a Corpse Cart and replaces the Corpsemaster or can be mounted on a Nightmare.
The Master Necromancer can ride the Corpse Cart (also replacing the Corpsemaster) or a Barded Nightmare or a Hellsteed Steed or an Abyssal Terror.
The Mortis Engine is not a mount option.
Vampires can take mundane armour and equipment.

Awatar użytkownika
Asarnil
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: "Oko Terroru" Toruń
Kontakt:

Post autor: Asarnil »

Fajnie wyglądają te nowe wampiry :)
Ciekawy tylko jestem, czy jak zawsze w przypadku GW znowu jest kilka unitów/bohaterów którzy są w booku, a nie ma do nich modeli.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Grolshek pisze:Mnie bardziej boli popychaczka z szarżą... Ups; bolała :mrgreen:
Ty się lepiej ciesz z puppeta i eye of the gods, póki je masz :)

Ja się nie mogę doczekać wszystkich nowych ABków, na pewno balans będzie przyzwoity, jak skończą je wydawać. Niestety, to jeszcze ze 3 lata upłyną :evil:

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Miałem booka w ręku...Niestety zabronili mi go przeczytać...ehh :(
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Asarnil pisze:Ciekawy tylko jestem, czy jak zawsze w przypadku GW znowu jest kilka unitów/bohaterów którzy są w booku, a nie ma do nich modeli.
raczej nie wygląda na to, Abysall Terror jest z modelu Winged Nightmare i zrobili go w Finecast.
Nie ma oficjalnego modelu Hellstead'a, ale nic nie wiem czy on będzie w ogóle w AB :) jakoś wśród plotek się nie przewinął. Zobaczę w sobotę jak przeczytam AB.

wszystkie pozostałe modele są dostępne w plastiku lub finecast, metal zostal chyba tylko zombie dragon od Zachariasza.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Barb Puppeta mogą w końcu nie zlikwidować:) w każdym razie dowiemy się za jakieś 7 miesięcy jak to z puppetem będzie :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Barbarossa pisze:
Grolshek pisze:Mnie bardziej boli popychaczka z szarżą... Ups; bolała :mrgreen:
Ty się lepiej ciesz z puppeta i eye of the gods, póki je masz :)

Ja się nie mogę doczekać wszystkich nowych ABków, na pewno balans będzie przyzwoity, jak skończą je wydawać. Niestety, to jeszcze ze 3 lata upłyną :evil:
Akurat naszego booka nie da się zepsuć.Phil wzniósł się na wyżyny tego co można spieprzyć... A puppeta baaardzo będzie szkoda...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Zablokowany