nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Moderator: misha
Re: nowe Vampire Counts 8ed [update w pierwszym poście]
Trochę Orkowej złośliwości
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze .
Bez urazy.
Pozdrawiam wszystkich graczy VC i witamy w 8th ED. WAaaaGHH !!!
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze .
Bez urazy.
Pozdrawiam wszystkich graczy VC i witamy w 8th ED. WAaaaGHH !!!
@white lion
atak w hand to hand to Soul Reaper (hth atak)
atak przelatujący to Spectral Hunters (autohit)
wg cytatu kilka postów wyżej
atak w hand to hand to Soul Reaper (hth atak)
atak przelatujący to Spectral Hunters (autohit)
wg cytatu kilka postów wyżej
Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, o 14:10 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Wydaje mi się że parry save jak i każdy ward będzie mógł być użyty zarówno przeciwko hitom zarówno w CC jak i w wyniku przejeżdżania hexów (jeśli wjeżdża centralnie na front).White Lion pisze:czy jeśli ten Soul Reaper jest traktowany jako hand-to-hand attack to znaczy że od przelatywania będzie parry save?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dostaliśmy chyba więcej magicznych przedmiotów + drugie tyle bloodline'ów, z czego spora część jest nawet w miarę użytecznacluzoe pisze:Trochę Orkowej złośliwości
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze .
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
byle tylko hełmu nie było i jest ok.
BloodLines zawsze mieliście i to mnie nie boli.
Taka specyfika armii. Osobiście bardzo mi się podobały Wampirki w 6 Ed. Nawet zacząłem zbierać figurki.
Niestety 7Ed była dla mnie koszmarną pomyłką i odejściem od naprawdę fajnego pomysłu. Zaprzestałem grania VC.
Zobaczymy czy 8Ed mnie przyciągnie (na razie tego nie widzę).
Co do przedmiotów
Niestety mam lekkie poczucie, że GW powoli wycofuje się rakiem z pomysłu 8 magicznych przedmiotów.
Zobaczymy po 15-tym.
Taka specyfika armii. Osobiście bardzo mi się podobały Wampirki w 6 Ed. Nawet zacząłem zbierać figurki.
Niestety 7Ed była dla mnie koszmarną pomyłką i odejściem od naprawdę fajnego pomysłu. Zaprzestałem grania VC.
Zobaczymy czy 8Ed mnie przyciągnie (na razie tego nie widzę).
Co do przedmiotów
Niestety mam lekkie poczucie, że GW powoli wycofuje się rakiem z pomysłu 8 magicznych przedmiotów.
Zobaczymy po 15-tym.
Mój błąd, chyba myślałem o czymś innym pisząc ten post - oczywiście podobnie jak w 7 edycji, nie może rzucać czarów.eliah91 pisze:Azgaroth pisze:Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.
Jeszcze jedno info a propos hexwraithów - przejeżdżanie przez jednostki dotyczy tylko remaining moves w fazie ruchu - rzucony na nich Vanhels nie będzie umożliwiał przejeżdżania przez jednostki w fazie magii.
Podwys pisze:Hexy mogą przejezdzac przez masze unity?
Tak.
Bastor pisze:@ Barbarossa
Przy pełnej zgodzie co do możliwości interpretowania i prób wałowania z ruchem Hexów - to jednak throwing weapon to nie byłoby to samo.
Obecna zasada wymusza zmianę położenia jednostki względem "atakowanego" oddziału (ruch przednia strefa --> tylna strefa, prawa --> lewa itd. co jednak wpływa na bezpieczeństwo Hexów.
Throwing weapon pozwalałby spokojnie "ostrzeliwać" kogoś zza screena z badziewia bez zagrożenia dla Hexów...
Moim zdaniem wystarczyłoby dodać zdanie mówiące o tym, że nie można "przelecieć" więcej niż 1 jednostki w turze i byłby spokój.
Tak jest więc nie ma problemu.
Ma statsy tego Zachariashowego na stronce.Handelson pisze:Witam!
Wiecie może jak wygląda sytuacja smoka? - chodzi mi głównie o T oraz ewentualna zmianę zasad specjalnych, nadal jest niezgodność statystyk na stronie GW.
Azgaroth pisze:White Lion pisze:czy jeśli ten Soul Reaper jest traktowany jako hand-to-hand attack to znaczy że od przelatywania będzie parry save?
Wydaje mi się że parry save jak i każdy ward będzie mógł być użyty zarówno przeciwko hitom zarówno w CC jak i w wyniku przejeżdżania hexów (jeśli wjeżdża centralnie na front).
WG mnie Pary nie ma ponieważ Hexy przelatując przez oddział RAW-owo nie wchodzą do CC Regeny również nie ma. Pozostaje tylko Ward.
Z tego co słyszałem to odpowiednio 9/14.Barbarossa pisze:cluzoe pisze:Trochę Orkowej złośliwości
Mam nadzieję, że w nowym kodeksie VC dostaniecie równie dużo magicznych przedmiotów co O&G.
No i oczywiście, życzę żeby były równie tanie i równie przydatne jak nasze .
Dostaliśmy chyba więcej magicznych przedmiotów + drugie tyle bloodline'ów, z czego spora część jest nawet w miarę użyteczna
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Azgaroth pisze:Mój błąd, chyba myślałem o czymś innym pisząc ten post - oczywiście podobnie jak w 7 edycji, nie może rzucać czarów.eliah91 pisze:Azgaroth pisze:Konrad nie może być nigdy generałem armii, nie jest już także magiem.
Jeszcze jedno info a propos hexwraithów - przejeżdżanie przez jednostki dotyczy tylko remaining moves w fazie ruchu - rzucony na nich Vanhels nie będzie umożliwiał przejeżdżania przez jednostki w fazie magii.
Tak, a popchnięcie vanhelsa jest traktowane tak, jakby ten ruch był wykonywany w remaining moves
The Necromancer can ride a Corpse Cart and replaces the Corpsemaster or can be mounted on a Nightmare.
The Master Necromancer can ride the Corpse Cart (also replacing the Corpsemaster) or a Barded Nightmare or a Hellsteed Steed or an Abyssal Terror.
The Mortis Engine is not a mount option.
Vampires can take mundane armour and equipment.
Fajnie wyglądają te nowe wampiry
Ciekawy tylko jestem, czy jak zawsze w przypadku GW znowu jest kilka unitów/bohaterów którzy są w booku, a nie ma do nich modeli.
Ciekawy tylko jestem, czy jak zawsze w przypadku GW znowu jest kilka unitów/bohaterów którzy są w booku, a nie ma do nich modeli.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ty się lepiej ciesz z puppeta i eye of the gods, póki je maszGrolshek pisze:Mnie bardziej boli popychaczka z szarżą... Ups; bolała
Ja się nie mogę doczekać wszystkich nowych ABków, na pewno balans będzie przyzwoity, jak skończą je wydawać. Niestety, to jeszcze ze 3 lata upłyną
raczej nie wygląda na to, Abysall Terror jest z modelu Winged Nightmare i zrobili go w Finecast.Asarnil pisze:Ciekawy tylko jestem, czy jak zawsze w przypadku GW znowu jest kilka unitów/bohaterów którzy są w booku, a nie ma do nich modeli.
Nie ma oficjalnego modelu Hellstead'a, ale nic nie wiem czy on będzie w ogóle w AB jakoś wśród plotek się nie przewinął. Zobaczę w sobotę jak przeczytam AB.
wszystkie pozostałe modele są dostępne w plastiku lub finecast, metal zostal chyba tylko zombie dragon od Zachariasza.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Akurat naszego booka nie da się zepsuć.Phil wzniósł się na wyżyny tego co można spieprzyć... A puppeta baaardzo będzie szkoda...Barbarossa pisze:Ty się lepiej ciesz z puppeta i eye of the gods, póki je maszGrolshek pisze:Mnie bardziej boli popychaczka z szarżą... Ups; bolała
Ja się nie mogę doczekać wszystkich nowych ABków, na pewno balans będzie przyzwoity, jak skończą je wydawać. Niestety, to jeszcze ze 3 lata upłyną
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl