Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow

Post autor: Azurix »

Wiem wiem, to już przeczytałem w RB. No i szkoda tylko, że nadal nie wiem, czy jak da się 10 Squig Herderom powiedzmy 300 poganiaczy, to czy będą atakować wszyscy, co by było chore trochę, no ale tutaj mogę dowiedzieć się tylko o Salki bo to nie forum O&G :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Azurix pisze:Wiem wiem, to już przeczytałem w RB. No i szkoda tylko, że nadal nie wiem, czy jak da się 10 Squig Herderom powiedzmy 300 poganiaczy, to czy będą atakować wszyscy, co by było chore trochę, no ale tutaj mogę dowiedzieć się tylko o Salki bo to nie forum O&G :P
Jeśli jest możliwość wykupienia po 30 poganiaczy na 1 squiga to czemu nie?
Bije ich tyle się ile się styka, ale poganiacze biją wszyscy.

Jedna salka może mieć max 4 poganiaczy.

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Azurix pisze:Wiem wiem, to już przeczytałem w RB. No i szkoda tylko, że nadal nie wiem, czy jak da się 10 Squig Herderom powiedzmy 300 poganiaczy, to czy będą atakować wszyscy, co by było chore trochę, no ale tutaj mogę dowiedzieć się tylko o Salki bo to nie forum O&G :P
ho ho spokojnie, nie zapędzaj się tak. Squiq herdy to nie M&H !! to osobny unit ze swoimi zasadami.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Tzn, tam jest taki problem, że ja nie wiem, czy oni w ogóle liczą się jako M&H, a nie jako po prostu Mixed Unit tak jak Skinki i Kroxigory, bo przy Squigach uderza się w tą część oddziału z którą się stykasz, a jak jesteś w styku zarówno z Goblinem, jak i ze Squigiem, to możesz wybrać i tam chyba fizycznie muszą być te modele na stole. Dziwne to to.

To ja może zadam inne pytanie. Kiedy jednostka liczy się jako M&H?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Azurix pisze:
To ja może zadam inne pytanie. Kiedy jednostka liczy się jako M&H?
Kiedy to ma napisane w zasadach - szukaj po faq'ach do danego army booka.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Kwestia S&S razordona:

Musi strzelać, jeśli może. Czy przypadku kilku szarż na niego mogę wybrać w co strzelam? Czy też strzelam zawsze w pierwszego szarżującego? I czy w odpowiedzi na kolejne szarże mogę wtedy uciekać?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Zawsze w pierwszego. O ile możesz.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

eddie
Chuck Norris
Posty: 406
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: eddie »

A nie jest tak: ?
Szarża odziałem A reakcja hold
Szarża odziałem b reakcja hold
Szarża odziałem c reakcja shoot

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

generalnie tak jest, ale razordony mają zasadę specjalną, która wymusza robienie s&s już przy pierwszej deklaracji
Obrazek

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1148
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

X.Maciek pisze:Modeli poganiaczy w ogóle nie wystawiasz na stole. Bo one w tej edycji są tylko i wyłącznie markerami ran. Jeśli salamandra się styka w walce to jej załoga może bić w przeciwnika z którym styka się salamandra.
kwestia niewystawiania wydaje mi się dość kontrowersyjna... zrobiłem sobie movement trey,a pod poganiaczy i wyszedł mi z tego całkiem duży oddział (5,5" x 4'')... niewystawianie ich daje dużo większe możliwości manewrowe, trudniej taki oddział zaszarżować, maszynom także ciężko jest zabijać niewidoczne skinki itp;)... uważam to za delikatne nagięcie zasad:D

ps. podobnie jak wystawianie maszyn bez załogantów

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Mapet pisze:niewystawianie ich daje dużo większe możliwości manewrowe, trudniej taki oddział zaszarżować, maszynom także ciężko jest zabijać niewidoczne skinki itp;)
Ale przecież poganiacze są na potrzeby gry niewidzialni i wystawia się ich tylko po to, żeby pamiętać ilu żyje.
Obrazek

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

Jeśli ktoś szarżuje salamandry od tyłu to odlicza odległość do salamandry a nie do poganiacza stojącego za nią. I z poganiaczami wygląda ładniej :D

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

woolfik pisze:I z poganiaczami wygląda ładniej :D
Ale nikomu się nie chcę ich malować :D
Obrazek

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris
Posty: 498

Post autor: woolfik »

Ja też mam niepomalowane(nie wszystkie) a jak ładnie wyglądają :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1148
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

Mishu pisze:
Mapet pisze:niewystawianie ich daje dużo większe możliwości manewrowe, trudniej taki oddział zaszarżować, maszynom także ciężko jest zabijać niewidoczne skinki itp;)
Ale przecież poganiacze są na potrzeby gry niewidzialni i wystawia się ich tylko po to, żeby pamiętać ilu żyje.

to że są niewidzialni to znaczy, że ich tam nie ma? nie można ich zabić?

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1148
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

Mishu pisze:
woolfik pisze:I z poganiaczami wygląda ładniej :D
Ale nikomu się nie chcę ich malować :D
ja akurat mam 18-stu pomalowanych;)

Awatar użytkownika
Mishu
Masakrator
Posty: 2257
Lokalizacja: Fenix Włocławek

Post autor: Mishu »

Skinki poganiaczy da się zabić tylko przez Misfire przy strzale, lub przez "transfer" rany z salamandry dzięki zasadzie Potwór i Poganiacze.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1148
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

Mishu pisze:Skinki poganiaczy da się zabić tylko przez Misfire przy strzale, lub przez "transfer" rany z salamandry dzięki zasadzie Potwór i Poganiacze.
jak dla mnie jest to nie logiczne (choćby to, że nie można ich z klopy zabić) ,ale skoro takie są zasady to luz;)

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Ja kombinuję jak przyczepić po 3 skinki na podstawce każdej salki, ale tak żeby się je dało wkładać i wyciągać. To byłoby wygodne i niesamowicie praktyczne.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Mapet pisze:
Mishu pisze:Skinki poganiaczy da się zabić tylko przez Misfire przy strzale, lub przez "transfer" rany z salamandry dzięki zasadzie Potwór i Poganiacze.
jak dla mnie jest to nie logiczne (choćby to, że nie można ich z klopy zabić) ,ale skoro takie są zasady to luz;)
Mapet, zacznij chodzić na turnieje, to zasad się nauczysz chociaż do swojej armii :P

ODPOWIEDZ