Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Nie mogą? To jeszcze lepiej, mogą mieć maks +5 save'a. Ale żałość.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Meni ze scoutem, jeśli nimi dobrze zagrasz pod szybkie wejście, to są w cc od drugiej tury. W razie gdyby, to od razu przypominam, że ogarnięty gracz odegnie ich równie łatwo co mourny (no może troszkę trudniej). Ale generalnie mourny są lepsze.
I jeszcze to
I jeszcze to
Pozdro, poćwicz
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jaki problem? Scout+stubborn i vanguard+swiftsride Oba będą szybko w cc i powinny nieźle się bić. Dajesz im AHW i do tego lore of gut jak rozumiem? Wydaje się, ze powinno działać.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
tak zrobiłem ;D scout+stubborn, drugi zestaw vanguard i poison (ale chyba zmienie na swift), obydwa z ahw do tego klocek ironow, klocek mournow i 2x3 byczki, zero strzelania (oprocz firebelliego ) tylko combat
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Chyba to nie jest na euro (nie mieści się po prostu), więc najprawdopodobniej 12 i 5
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ktoś ginie, by mógł dojść ktoś...
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
sorka za post pod postem, ale takie mnie natchnienie złapało co do ojro rozpy na mega dziwaka
Slaughtermaster; 4 lvl; Lore of death; Greedyfists; Armour of Dastiny; Bitting blade = 385
BSB; Dragonhide banner = 180
Butcher; Dispell Scroll; Relic Sword; 2lvl = 170
3x Ironguts; Muzyk; Sztandar; SoD = 159
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
5x Maneaters; Scaut& Swiftstride; AHW; Muzyk = 270
3x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk; Sztandar; BoEF = 240
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
Gorger = 90
Gorger = 90
Gorger = 90
Kotek = 21
Rozpa którą trzeba by się mocno nakombinować, ale zamierzam ją przetestować dla funu. a nóż widelec coś się będzie dało z niej wykrzesać
Główne założenia.
-BSB wchodzi do klocków które będą robić szarżę. Na upartego jak jest czyste pole to wychodzi i zieje.
- Genek. Z soulblighta ( jeden z czarów na których opiera się ta rozpa) pomaga bullom i z sniperek zjada rzeczy niezjadywalne dla siły 4/5. Siedzi sobie w 3 ironsów która ma SoDa tylko po to by reszta armii miała 9 ld bo bez tego to miękko.
- Mały butcher próbuje namierzyć +1 do siły i stubborna lub panikę (do combowania z -3 ld z deatha)
-Bulle + Mourny bawią się w kanapkowanie na pełnych boostach. Czyli rozpa przeciwniko kraśką prawie by obsysała ze względu na silną antymagię, jednak mamy i na nie 3 gorgery.
- Many jako oddział specjalny to kanapkowania.
Boli trochę brak ironblastera ale stwierdziłem, że na tą rozpę byłby za mało mobilny.
Slaughtermaster; 4 lvl; Lore of death; Greedyfists; Armour of Dastiny; Bitting blade = 385
BSB; Dragonhide banner = 180
Butcher; Dispell Scroll; Relic Sword; 2lvl = 170
3x Ironguts; Muzyk; Sztandar; SoD = 159
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
5x Maneaters; Scaut& Swiftstride; AHW; Muzyk = 270
3x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk; Sztandar; BoEF = 240
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
Gorger = 90
Gorger = 90
Gorger = 90
Kotek = 21
Rozpa którą trzeba by się mocno nakombinować, ale zamierzam ją przetestować dla funu. a nóż widelec coś się będzie dało z niej wykrzesać
Główne założenia.
-BSB wchodzi do klocków które będą robić szarżę. Na upartego jak jest czyste pole to wychodzi i zieje.
- Genek. Z soulblighta ( jeden z czarów na których opiera się ta rozpa) pomaga bullom i z sniperek zjada rzeczy niezjadywalne dla siły 4/5. Siedzi sobie w 3 ironsów która ma SoDa tylko po to by reszta armii miała 9 ld bo bez tego to miękko.
- Mały butcher próbuje namierzyć +1 do siły i stubborna lub panikę (do combowania z -3 ld z deatha)
-Bulle + Mourny bawią się w kanapkowanie na pełnych boostach. Czyli rozpa przeciwniko kraśką prawie by obsysała ze względu na silną antymagię, jednak mamy i na nie 3 gorgery.
- Many jako oddział specjalny to kanapkowania.
Boli trochę brak ironblastera ale stwierdziłem, że na tą rozpę byłby za mało mobilny.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
@Kubencjusz- nie wiem czy realnie się wypowiadać co do rozpy, bo ma parę fundamentalnych dziur- jeżeli 4fun to spoko, na tura nie bardzo.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
@KB
Wrzuciłem ją pod wpływem natchnienia. Już teraz widzę, że nie nadaje się ona totalnie na WoCh i O&G. W dodatku ssie przeciwnko DE na kowbojach. Ale wszelkie wady śmigaj i wytykaj Jak mówiłem jest dla testowania nowych rozwiązań, nie do wygrywania turuów
Wrzuciłem ją pod wpływem natchnienia. Już teraz widzę, że nie nadaje się ona totalnie na WoCh i O&G. W dodatku ssie przeciwnko DE na kowbojach. Ale wszelkie wady śmigaj i wytykaj Jak mówiłem jest dla testowania nowych rozwiązań, nie do wygrywania turuów
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
łoch , brak mi tu koncepcji jakoś po prostu- począwszy od problemu z chronieniem bohaterów ( Losa ci zdejmą bardzo szybko)
-nie masz unitów do combatu wcale.
-Dragonhide na bsb - komu ma dawać ten reroll jedynek?
-6 bulli spływają bardzo szybko.
-Mournów nie będziesz miał zawsze jak chronić przed paniką
-5tka Manów bez stubborna jest imho błedna.
-Boef na 3 mournów? kowboje się ucieszą
-nie masz zupełnie odginaczek.
-3 żorże- 240p. really?
and so on. ale przynajmniej coś innego idea boostowanych klocków bulli jest imho ok, bo można w unicie ich chyba z 12u napakowac, ale trzeba pod to resztę armii zrobić.
-nie masz unitów do combatu wcale.
-Dragonhide na bsb - komu ma dawać ten reroll jedynek?
-6 bulli spływają bardzo szybko.
-Mournów nie będziesz miał zawsze jak chronić przed paniką
-5tka Manów bez stubborna jest imho błedna.
-Boef na 3 mournów? kowboje się ucieszą
-nie masz zupełnie odginaczek.
-3 żorże- 240p. really?
and so on. ale przynajmniej coś innego idea boostowanych klocków bulli jest imho ok, bo można w unicie ich chyba z 12u napakowac, ale trzeba pod to resztę armii zrobić.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
-BSB ma dragonhide tam gdzie będzie on potrzebny, a że ta zdolność daje przerzuty oddziałowi, a nie modelowi który go nosi to wiadomo
- 3 dżordże to 270 btw
- many bez stuborna dają radę srly
Reszta faktycznie do poprawy. Jak tylko zagram, to wrzucę raporcik
- 3 dżordże to 270 btw
- many bez stuborna dają radę srly
Reszta faktycznie do poprawy. Jak tylko zagram, to wrzucę raporcik