Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Majestic »

Nie mogą? To jeszcze lepiej, mogą mieć maks +5 save'a. Ale żałość.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Meni ze scoutem, jeśli nimi dobrze zagrasz pod szybkie wejście, to są w cc od drugiej tury. :wink: W razie gdyby, to od razu przypominam, że ogarnięty gracz odegnie ich równie łatwo co mourny (no może troszkę trudniej). Ale generalnie mourny są lepsze.
I jeszcze to
Pozdro, poćwicz
:mrgreen:
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Mam teraz w głowie szalona rozpiskę z 2x maneaterami w scoucie i ze stonehornem, wieczorem coś sklecę :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Nie możesz dać dwóm unitom maneatersów scouta.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

a to nie było przypadkiem tak, że nie mogę dać 2x tego samego zestawu zdolności, coś jak z krasnoludzkimi runami? kurde wtedy będę musiał zmienić plan :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Kędzior
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Wolny Szczelec ze Stolicy

Post autor: Kędzior »

Nie możesz wybrać jednej zasady specjalnej w jednej armii. str. 42 You may not choose the same special rule more than once in your army. :(
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

damn, cały plan w łeb ;D to będę musiał dać vanguarda drugim
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Jaki problem? :roll: Scout+stubborn i vanguard+swiftsride Oba będą szybko w cc i powinny nieźle się bić. Dajesz im AHW i do tego lore of gut jak rozumiem? Wydaje się, ze powinno działać. :wink:
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

tak zrobiłem ;D scout+stubborn, drugi zestaw vanguard i poison (ale chyba zmienie na swift), obydwa z ahw do tego klocek ironow, klocek mournow i 2x3 byczki, zero strzelania (oprocz firebelliego ;) ) tylko combat
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

kufel007
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: kufel007 »

Afro pisze:klocek ironow, klocek mournow
A po ile w tych klockach?
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Chyba to nie jest na euro (nie mieści się po prostu), więc najprawdopodobniej 12 i 5
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

wszystko się mieści ;p
2x6 maneaterow i 4 mourny, ironow 9
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

Shadar pisze:Jaki problem? :roll: Scout+stubborn i vanguard+swiftsride Oba będą szybko w cc i powinny nieźle się bić. Dajesz im AHW i do tego lore of gut jak rozumiem? Wydaje się, ze powinno działać. :wink:
o ile dojdą chłopaki :0

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Ktoś ginie, by mógł dojść ktoś... :lol2:

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

sorka za post pod postem, ale takie mnie natchnienie złapało co do ojro rozpy na mega dziwaka :D

Slaughtermaster; 4 lvl; Lore of death; Greedyfists; Armour of Dastiny; Bitting blade = 385
BSB; Dragonhide banner = 180
Butcher; Dispell Scroll; Relic Sword; 2lvl = 170
3x Ironguts; Muzyk; Sztandar; SoD = 159
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
6x Bulls; AHW; Muzyk = 196
5x Maneaters; Scaut& Swiftstride; AHW; Muzyk = 270
3x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk; Sztandar; BoEF = 240
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
2x Mournfang Cavalry; IF; HA; Muzyk = 150
Gorger = 90
Gorger = 90
Gorger = 90
Kotek = 21


Rozpa którą trzeba by się mocno nakombinować, ale zamierzam ją przetestować dla funu. a nóż widelec coś się będzie dało z niej wykrzesać :D
Główne założenia.
-BSB wchodzi do klocków które będą robić szarżę. Na upartego jak jest czyste pole to wychodzi i zieje.
- Genek. Z soulblighta ( jeden z czarów na których opiera się ta rozpa) pomaga bullom i z sniperek zjada rzeczy niezjadywalne dla siły 4/5. Siedzi sobie w 3 ironsów która ma SoDa tylko po to by reszta armii miała 9 ld bo bez tego to miękko.
- Mały butcher próbuje namierzyć +1 do siły i stubborna lub panikę (do combowania z -3 ld z deatha)
-Bulle + Mourny bawią się w kanapkowanie na pełnych boostach. Czyli rozpa przeciwniko kraśką prawie by obsysała ze względu na silną antymagię, jednak mamy i na nie 3 gorgery.
- Many jako oddział specjalny to kanapkowania.
Boli trochę brak ironblastera ale stwierdziłem, że na tą rozpę byłby za mało mobilny.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Przynajmniej coś innego nż standard.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

@Kubencjusz- nie wiem czy realnie się wypowiadać co do rozpy, bo ma parę fundamentalnych dziur- jeżeli 4fun to spoko, na tura nie bardzo.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

@KB
Wrzuciłem ją pod wpływem natchnienia. Już teraz widzę, że nie nadaje się ona totalnie na WoCh i O&G. W dodatku ssie przeciwnko DE na kowbojach. Ale wszelkie wady śmigaj i wytykaj ;) Jak mówiłem jest dla testowania nowych rozwiązań, nie do wygrywania turuów :)

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

łoch , brak mi tu koncepcji jakoś po prostu- począwszy od problemu z chronieniem bohaterów ( Losa ci zdejmą bardzo szybko)
-nie masz unitów do combatu wcale.
-Dragonhide na bsb - komu ma dawać ten reroll jedynek?
-6 bulli spływają bardzo szybko.
-Mournów nie będziesz miał zawsze jak chronić przed paniką
-5tka Manów bez stubborna jest imho błedna.
-Boef na 3 mournów? kowboje się ucieszą :wink:
-nie masz zupełnie odginaczek.
-3 żorże- 240p. really?

and so on. ale przynajmniej coś innego :wink: idea boostowanych klocków bulli jest imho ok, bo można w unicie ich chyba z 12u napakowac, ale trzeba pod to resztę armii zrobić.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

-BSB ma dragonhide tam gdzie będzie on potrzebny, a że ta zdolność daje przerzuty oddziałowi, a nie modelowi który go nosi to wiadomo
- 3 dżordże to 270 btw :P
- many bez stuborna dają radę srly ;)
Reszta faktycznie do poprawy. Jak tylko zagram, to wrzucę raporcik :)

ODPOWIEDZ