Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Turniej bez lordów. Firebelly póki co wogóle mi się nie sprawdza
Rzeźnik wersja uboga bo mam w slocie bohaterów punkty dosłownie na 'styk', a wolę postawić na przeżywalność, dlatego ma AoF
Rzeźnik wersja uboga bo mam w slocie bohaterów punkty dosłownie na 'styk', a wolę postawić na przeżywalność, dlatego ma AoF
Wisła Kraków.
grałem około 10 bitew na thundertusku (skleiłem figurkę bo podoba mi się mamut) i mam wrażenie ze jest zbalansowany, ani mocny ani slaby, nie to co przegięte mournfangi,Pająk pisze:Kombinuję troszkę po ostatnim drafcie ETC...
Co myślicie o czymś takim:
(...)
Thundertuks 250
(...)
thunder ma tak naprawdę statystyki mournfanga:
- tyle samo ataków z większa silą ale za to bez impactow wiec wychodzi mniej więcej na to samo
- ma dwa razy więcej ran ale dwa razy mniejszego savea wiec znowu wychodzi na to samo
- 250 pts vs 70pts
- czyli za 180pts jest stone thrower s3, kusza s6 d3, thunderstomp i trzy ataki s4 drugiego ogra
thunderem się już nagrałem, teraz testuje stonehorna jako wsparcie kawalerii
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Powiem tak. Jak dla mnie rozpiska na 2 oddziałach ssie. Każdy co bardziej ogarnięty gracz, albo ci ją zastopuje, albo zkanapkuje i połamie. Nawet głupia sromka jak wejdzie ci w ten klocek razem z hordą slaveów to ci go połamie ....
A T6 vs T4? A Numbing Chill (ASL dla wroga w 6"), a Terror? Zresztą takie porównywania są kompletnie z dupy - oddziały mają zupełnie inne zastosowanie, z czym innym się kombują, inaczej się tym gra. Jeśli już, to można by ewentualnie porównywać Stonehorna do 3 Mournfangów, bo oba to młoty na wroga, ale nigdy nie jesteś w stanie "wycenić" wszystkiego np. takich rzeczy, że Mournfangi po utracie 3 ran mają sporą szanse na ucieczkę z paniki, a potwory nie itp itd.esgaroth pisze: - czyli za 180pts jest stone thrower s3, kusza s6 d3, thunderstomp i trzy ataki s4 drugiego ogra
tak oczywiście takie porównania są zdupy, poprostu mój thundertusk zawsze robił dużo mniej od 3 kawalerzystów i nawet od 6 luźno biegajacych ironów, może nie umiem nim jeszcze gracMaciek Paraszczak pisze:... nie jesteś w stanie "wycenić" wszystkiego ...
Witam, czy mogę prosić bardziej ogarniętych graczy o jakąś rozpiskę dla ogrów, na 1000 pkt. przeciwko high elves. No i o jakieś rady jak tym zagrać i co się opłaca, dlaczego z góry dziękuję. Z tego co się orientuję to "haje" będą miały swordmasterów, maga 3 lub 4 lvl i pewnie scoutów.
Na 1000pts duża magiczka? 3 lvl mag u HE kosztuje 225pts jeżeli się nie mylę. Będzie musiał czysty, bez żadnych ciekawych przedmiotów biegać. 4lvl to już na pewno mieć nie może. Sword Masterzy pięknie schodzą od strzelania, bo są miękcy jak ciepłe masło. Odradzałbym jednak na nich frontalny atak klockiem piechoty, bo to może zaboleć. Chociaż nie lubię tej jednostki to w Twoim przypadku skusiłbym się na Leadbelchersów, bo mogą pięknie uszczuplać siłą uderzeniową SM.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Dzięki za rady, wyszło mi coś takiego...
Firebelly 1lvl - 174pkt
great weapon
dispel scroll
potka wytrzymałości
7 Ironguts - 341pkt
command bez champa
lookout
sztandar dyscypliny
4 mournfangi - 350pkt
heavy, ironfist
command bez champa
dragonhide banner
3 leadbelchers - 129pkt
razem: 994 pkt
Zmieniać coś czy jest ok??
Firebelly 1lvl - 174pkt
great weapon
dispel scroll
potka wytrzymałości
7 Ironguts - 341pkt
command bez champa
lookout
sztandar dyscypliny
4 mournfangi - 350pkt
heavy, ironfist
command bez champa
dragonhide banner
3 leadbelchers - 129pkt
razem: 994 pkt
Zmieniać coś czy jest ok??
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
w sumie dałbym na generale dragon bane gema
Ja bym jeszcze wywalił great weapon i dał zamiast niego dodatkowa broń. Gdyby coś z regenka wjechało w klocek z firebellim, bedzie mial mozliwosc sciagniecia jej zanim uderzy oddzial.
edit:
oh wait, jaka regenka u elfów?
ale z drugiej strony dodatkowy atak jest imo lepszy, i tak ranisz na 3+ wszystko
edit:
oh wait, jaka regenka u elfów?
ale z drugiej strony dodatkowy atak jest imo lepszy, i tak ranisz na 3+ wszystko
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
dragon bane gem na firebellym mega klimatyczny, ale chyba w he na 1000 nic nie ma płonących atakówkubencjusz pisze:w sumie dałbym na generale dragon bane gema
mój firebelly ma zazwyczaj: ruby ring of rhuin, power stonea, dragon gema i dwuraka, albo młóci fireballami na power stonie albo odchodzi do warpa z miscastów
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
oj 5 pkt się marnuje a bowmany czasem mają. I tak np wybiec i je zabić ... Ewentualnie chroni przed lore of fire jak chciałbyś pobiegać
Witam myślę nad rozpiską na ligę 1600p , czego mogę się spodziewać to : He ,demony , lizaki ,vc, empire/dwarfy to są armie których muszę się w jakiś sposób obawiać a to co wymyśliłem na chwilę obecną co o tym myślicie ? :
1 Slaughtermaster @ 380.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bruiser @ 190.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Butcher @ 140.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1
Crown of Command [35.0]
Warrior Bane [5.0]
10 Ironguts @ 475.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, champion
Standard of Discipline [15.0]
4 Leadbelchers @ 182.0 Pts
Light Armour; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 21
Total Army Cost: 1600.0
Miałem też myśl aby wywalić Ironblastera i wsadzić jeszcze jedną 4 leadów
1 Slaughtermaster @ 380.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bruiser @ 190.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Butcher @ 140.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1
Crown of Command [35.0]
Warrior Bane [5.0]
10 Ironguts @ 475.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, champion
Standard of Discipline [15.0]
4 Leadbelchers @ 182.0 Pts
Light Armour; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 21
Total Army Cost: 1600.0
Miałem też myśl aby wywalić Ironblastera i wsadzić jeszcze jedną 4 leadów
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
jak na defens grasz to po kiego grzyba ci tyle irongutsów warzywiących pkt które mógłbyś spożytkować na strzelaniu. Do defensa proponowałbym raczej heavens ale jak wolisz. Runemaw bym zamienił na BoEf. Za irongutsów i zmiane sztandarów kolejny klocek leadów. Greedy fist w takim wypadku Ci się nie przyda. Jak masz szansę trafić na vc to koniecznie genek musi mieć drugi mieczyk za 5 pkt. Pomyślałbym też na d DS. To chyba tyle ode mnie
A moim zdaniem mały mag na 1600 to strata punktów
Pozatym masz w zasadzie jeden klocek do walki, i brakuje korony, a to źle.
Pozatym masz w zasadzie jeden klocek do walki, i brakuje korony, a to źle.
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Sevi czytaj a nie paplaj ...
Czytam. Defens, po co dwóch magów na małe punkty?
Wisła Kraków.