Hellcannon

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

ataman pisze:
Temple Guard pisze: No litości, to chyba najtwardsza obsługa w grze
W porównaniu z machiną nadal są miętcy :lol: :wink:
W porównaniu z maszyną 90% jednostek jest mientka:P Kiepskie porównanie :D


(tak, wiem, że piszę się "miękka" ;) )

Łosiu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119

Post autor: Łosiu »

Mate pisze:No jasne, że nie było. Ale co za problem zrobić update w Army Liście? ;)
Tak samo powinni dać herosom T5, jak mają krasnoldzcy thani.

Ale to jest przeciez GW:P im za trudno :lol:
Nie pamiętam kto : "Jasiu co to jest miscast na 9?"
Jasiuuu: "Twoja stara puszcza się z listonoszem"

dziop
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 191

Post autor: dziop »

wiem jedno ze co jak co ale ona na pewno jest lepsza od drgon ogrow ktore zawsze mi uciekaja po pierwszej panice dzwonku czy czyms takim Zastanawiam sie teraz nad trzema meniterami zamiast helki wtedy w armi musze miec bsb.Helka ma oczywiscie swoje minusy ale ma tez plusy zalezy wszystko od tego jak skladamy armie Nie zawsze pasuje ale w mojej rospie jest bardzo uzyteczna wymaga jednak sporego ogrania ktore naszczescie posiadam

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

dziop a jak ci sie na WD sprawdzila?
pzdr

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ja powiem szczerze i bez bicia ze po bitwie z dziopem postanowilem pocwiczyc troche helke ;) sproboje :P

tymbardziej ze w sumie to ona jest fajna :P

1) generalnie nie do zabicia.. (krasie i imperium ma wtedy dodatkowy cel poza smokiem, co pozwala zwiekszyc przezywalnosc smoka, ktory mimo wszsytko jest w tej armii najistotniejszy)

2) pozwala nawiazac walke z imperium... a na chwile obecna to tej armii boje sie najbardziej, nie wiem jak ja ruszyc, dodatkowo straszy treemeny i inne takie, na bretke i wampiry tak samo fajne jak spawny, a duzo bardziej fajne na lizaki..

3) pozwala wziasc dodatkowego scrolla (ja planuje po prostu zdjac dogry i spawny na rzecz helki, wiec mam 6 DD i 3 scrolle, co pozwoli mi sie zabezpieczac juz naprawde bardzo bardzo dobrze przeciw magii...

generalnie, thurion przekalkulowal helke, zobaczyl na zywo i wlasnie czai gdzie by to ją kupic... Dziop mysle ze jak mial o helce pozytywna opinie tak ma :)

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

ja jednak jakos jej nie widze,fakt z defensami moze mocno pomoc ale tak jakos 270pt :?

Ps.Ile mieliscie(14:6 czy 12:8 dla dziopa?)
pzdr

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Siemek pisze:ja jednak jakos jej nie widze,fakt z defensami moze mocno pomoc ale tak jakos 270pt :?

Ps.Ile mieliscie(14:6 czy 12:8 dla dziopa?)
pzdr
12-8 ledwo :) powinno byc 10:10 :P, ale to wlasnie helka :wink: zmisfireowala tak ze dziop mial za mojego maga polowe pkt i to zawazylo na wygranej (nie zebym sie tlumaczyl :P )

270pkt to wcale nie jest duzo, dogry kosztuja 237, a sa jednak slabsze... helka po stracie zalogi staje sie calkiem efektywnym spawnem z T7 i 6W :P tylko trzeba ja dobrze ustawic, dac max 1 unit do zabezpieczenia jej przed pierdolami.. ustawic na maxa, tak zeby po ew. stracie crew. mogla popylac do wroga :) IMO

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

jezeli chodzi o DO i helke to ja to widze tak:
-DO moga oblac LD(mi sie to zdaza notorycznie w 1 turze :wink: :? ) co helce sie nie zdarzy
-helka moze przy farcie imperialisty zejsc od jednego cannona co DO RACZEJ sie nie zdazy(chyba ze sie ustawia bokiem :)

zajebiscie by bylo jakby helka ni zjadala 2X rare :wink: :) a tak jest przynajmniej AB
pzdr

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Siemek pisze:
zajebiscie by bylo jakby helka ni zjadala 2X rare :wink: :)
wtedy by bylo kosmicznie wyjebiscie ;)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Testowałem ją w 3 bitwach grając właśnie smokiem.

Trochę brakowało mi konceptu jak ją wystawić niestety.

Ale impakt na przebieg gry ma ogromny.

1) Wood elfy - 4 rany na drzewie, panika na GG, 8 zabitych EG.

2) Krasnoludy - zmasakrowany klocek ironów, panika na orgazmie.

3) Vampiry - nic chyba, beznadziejne rzuty.

Ogólnie jak bym miał wybierać helkę albo dragony, to zdecydowanie wziąłbym maszynę.


Jest wyjebista.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

mnie dzisiaj w jednej bitwie helka absolutnie urzekla :) tak ogolnei po paru bitwach moge powiedziec.. oplaca sie :) jest ok

a w bitwie z dwarfami gogola dala po prosut czadu :D

- w 1 turze zmiotla klope
- nastepnie prawie zabila kowala w lesie (nie przedeklarowywalem, po prostu znioslo :) ), ale rzucil warda :P
- potem prawie zabila organke.. 2W:( pozabijala jakicsh zalogantow od maszyn
- potem zabila 8 longow i spowodowala ich ucieczke :)

po prostu w tej bitwie byla bajka :P co prawda w drugiej zrobila to co robi raz na 216 razy... czyli misfire, 2, 6 ran :D no ale sie nauczylem zeby nie lasic sie na jakies plewy.. i jesli potencjalny cel nie jest mocno istotny, tudziez nie jest wart conajmniej 200pkt (lacznie z potenckalnymi rzeczami do spanikowania) to nalezy sobie strzal odpuscic :)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Zastanawia mnie to, że jeszcze niedawno Helka była "be" a teraz słyszę coraz więcej ciepłych słów pod jej adresem. Co się stało? Po prostu ludzie zaczęli więcej nią grać i okazała się lepsza, niż się wcześniej wydawało na papierze?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Temple Guard pisze:Zastanawia mnie to, że jeszcze niedawno Helka była "be" a teraz słyszę coraz więcej ciepłych słów pod jej adresem. Co się stało? Po prostu ludzie zaczęli więcej nią grać i okazała się lepsza, niż się wcześniej wydawało na papierze?
w perspektywie nowych armii, takich jak WE, Imperium,Krasie z obecnym kowadlem.. stala sie znacznie bardziej oplacalna niz to bylo wczesniej, przynajmniej w moich oczach... takie WE--> naprawde neizly straszak na drszewka.. smoki itp, takie Krasie--> wyzej opsialem, takie Imperium --> helka wydaje sie byc jedynym sensownym panaceum.. i to niekoniecznie mocno skutecznym :wink: ale zawsze

pzdr

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

albo po prostu dostales wpierdol od dziopa i zauwazyles, ze helka sie da grac ;)

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

ja uwazaqm ze helka jest owszem trudna do sciagniecia ale po za rola straszaka to trzeba miec troche szczescia zeby nia cos zdzialac, osobiscie uzywam albo jej albo 2*DO, ewentualnie 4 spawny slaanesha.

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Ja moge coś miłego powiedzieć o tej maszynie :D
Ostatnio na turnieju w tychach zagrałem jedyną bitwę w życiu chaosem i to dziopowym w dodatku 8)
Olałem zabezpieczanie helki bo stwierdziłem że szansa na wyjebanie załogi w 1wszej turze jest mała.Oczywiście racji nie miałem.Rozwaliłem sobie w pierwszej turze khornikow ale zrobiłem 17cali.Dalej pojechałem pół bretki przeciwnika.Ta jednostka jest chora i przegięta.


pzdr
Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Shino pisze:albo po prostu dostales wpierdol od dziopa i zauwazyles, ze helka sie da grac ;)
nie dostalem wpierdol od dziopa, tylko nieznacznie i minimalnie przegralem :wink: ale zaiste to drugie zauwazylem :P
Hrabia Duuku pisze:pierwszej turze khornikow ale zrobiłem 17cali.Dalej pojechałem pół bretki przeciwnika.Ta jednostka jest chora i przegięta.


pzdr
ja narazie mam rzuty w stylu 3 cale.. 4 cale.. itp :) a w 4 bitwach raz wyjebalem sobie sam zaloge, a raz wyjebalem sobie cala helke :P ale i tak wydaje mi sie ze ma potencjal...

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Hrabia Duuku pisze: ale zrobiłem 17cali.
pzdr
ani niby jak skoro nie moze gonic ani overrunowac?? chyba ze czegos nie wiem.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Gajowy pisze:
Hrabia Duuku pisze: ale zrobiłem 17cali.
pzdr
ani niby jak skoro nie moze gonic ani overrunowac?? chyba ze czegos nie wiem.
o overrunach w sumie nic nie ma :P chyba ze sie wlicza do may never pursue ;)

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

no moze ale najpierw musialoby jakos zjesc khornitow, a wiec wszysdtko trafia wszystko rasni nic nie sejwujesz i jeszcze musialoby byc ich 4

ODPOWIEDZ