Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Maciek P. »

kubencjusz pisze: PS: Kwadrylion to ma 24 zera, dobrze pamiętam ? :D
Nie wiem, napisałem, żeby lepiej brzmiało :lol2:

A Mourny w turze po odpaleniu Banneru mimo I2 biją przed przeciwnikiem. Ironi nie.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Dziś na turnieju dzięki odpaleniu dragonhida w CC 'zamroziłem' i zjadłem mournami pająka, dostał jeszcze szarżę działa na bok ;)
Więc:
A Mourny w turze po odpaleniu Banneru mimo I2 biją przed przeciwnikiem.
Święta prawda.
Wisła Kraków.

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

Hejka brzuchacze. Mam do was taką prośbę. Możecie mi powiedzieć co kupić żeby zacząć z ogrami? I jakąś rozpiskę na 1000 pkt. :wink:
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »


Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

za dwa tygodnie robimy turniej na 2800 pkt. i zastanawiam się jak złożyć ogry... Ograniczeń w zasadzie żadnych nie ma, przynajmniej nic co tykałoby ogry :P Myślę nad czymś takim:

Slaughtermaster @ 385.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Greedy Fist [40.0]

Bruiser @ 203.0 Pts

Look-Out Gnoblar; Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]

Butcher @ 194.0 Pts

Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]

Firebelly @ 192.0 Pts

Magic Level 2; Lore of Fire; 2ndWeapon
Dispel Scroll [25.0]
Potion of Speed [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]

12 Ironguts @ 566.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]

3 Ogres @ 103.0 Pts

2ndWeapon; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts

2ndWeapon; Light Armour; Musician

4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician

4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]

Ironblaster @ 170.0 Pts


Ironblaster @ 170.0 Pts


Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

Sabretusk Pack @ 21.0 Pts


Models in Army: 35


Total Army Cost: 2799.0

Zastanawiam się też nad ściągnięciem leveli z małych magów, wyrzuceniem ironblastera i może wrzuceniem któregoś z dużych stworków... Jakieś przemyślenia, sugestie?

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Za mało irongatów :mrgreen:

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Za dużo magów ;)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Za dużo magów? Jest ich trzech... Gościu z deathem na pewno zostaje :P i to jest typowy mag-wojownik :P

gościu z lore of maw musi zostać :cry:

a na firebellym nigdy się nie zawiodłem, robi swoje i pomaga mi rozwalać to co najbardziej mnie boli... :P

co do ilości irongutsów... mógłbym wrzucić więcej... za levele na małych magach i z jednego kotka... ale nie wiem czy tamte rzeczy bardziej się nie przydadzą... ja i tak tym klockiem zazwyczaj szarżuję gdy muszę, a wystrzelać też się nie dam.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Rozpiska fajna chociaż ja skłaniałbym się do złożenia murfangów 5(DH) + 3 sam muzyk.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

A ja bym zrobił tak:
- podzielił ironsów na 2 klocki mniejsze
- bsb zdjął runmowa
- wrzucił dużą świnię za blastera
- i zdjął lvl tylko z FB.
- zdjąłbym muzyków z buli
- i zrobił dorzucił po jednym ironsie.
- i magiczny mieczyk za 5 pkt na eco bsb, lub w ogóle go wywalić i zrobić 2x8 ironsów lub więcej :)
- jak masz model to wrzuć 2x stonehorn :twisted:

IMO ograniczanie się na tak duże pkt do 3 walczących klocków to totalna pomyłka :wink:
Założenie po dwóch klockach mournów domniemam że miało być ofensywne. Dzięki tym zmianom zamiast turbo, dymo, wielkiego,kosztującego bilion pkt,nie dochodzącego do walk klocka, dwóch grupek mournów które same mogą się przy słabszych rzutach naciąć na hordę z dwurakami i działami które by tylko spowalniały ofensywę mamy:
- dwa spore klocki ironsów
- dwa klocki mourów
- dwa stone horny
czyli łącznie 6 rzeczy o dużym potencjale bojowym. Wystarczą dwie dowolne z nich by zmiatać hordy bez mrugnięcia okiem. Jeżeli przeciwnik zrobi uberdeathstara to wystarczy go karmić śmieciami by gdy już wyklaruje się sytuacja na stole zrobić wieeeeeeeelką kanapkę z 3/4 z wyżej wymienionych rzeczy.
Ktoś pewnie powie, że co z wielkimi potworami skoro nie ma blasterów. Ale raczyłbym zauważyć że taka armia sra atakami z siłą sześć które najpewniej będą ranić wielkie potwory na 4+. Jeśli nie to wystarczy przywalić ze sniperek których cały arsenał gwarantuje nam lore of death. W ramach doboru czarów powinieneś zadbać o to by zawsze mieć soulblighta, sniperkę siły i zerówkę z ogrzej. W dodatku na FB jeśli trafiłby się FSoR to zostawiłbym go i nie brał FB.
Taki tryb gry stawiam mocno na kombinowanie i wykorzystywanie szarż łączonych ale daje większe możliwości. Żeby nie było, że uprawiam mathhammera to dodam tylko, że sam aktualnie gram podobnym stylem gry i spisuje mi się bardzo zgrabnie :)
Ostatnio zmieniony 13 maja 2012, o 11:41 przez kubencjusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

7 i 8 ironów to chyba troszkę mało... zwłaszcza że taka ilość mogłaby mieć problem z warriorami krasnoludzkimi, nie mówiąc o innych klockach...

najbliżej byłbym ściągnięcia runemawa z bsb, jego na pewno bym nie wyrzucił w całości, bez bsb, to samobójstwo grać...

no myśl ze świniakiem też do mnie przemawia, ale pewności nie mam.

5+3 mourfangi do rozważenia, ale piątka zawsze wydaje mi się mało manewrowa :P

ale dzięki, mam o czym myśleć :P

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

8 ironsów( taka mała adnotacja w każdym klocku będzie po 2 bohaterów prawie zawsze a to jest już 10 ogrów ;) ) sama wjeżdżając na maskę 40 kraśków z GW oczywiście, że bez wyrąbanych w kosmos rzutów nie da sobie rady. Ale jak wejdzie soulblight, regenka, stonhorn, klocek mournów, czy nawet jeśli kulnąłeś fajne impacty( k3) to FSoR to mamy taki oto efekt( chyba najmniej ciekawa wersja w której mamy tylko FSoR i dodatkowe impacty)

10 impactów raniących na 2+ czyli 8 krasnoludów mniej zanim zaatakują
6 ataków z s4 czyli potencjalnie kolejne 2 kraśki mniej
24 ataki s6* czyli 10 kranoludów mniej
5 stopów czyli 3 krasnoludy mniej

ogrów od 30 ataków s5 ww 4 ubywa około 4.( 12-13 ran)

Czyli krasnoludy są mocno w plecy, bo zostaje ich ta da 17, co już dla 6 ogrów nie stanowi najmniejszego zagrożenia w dodatku, że nie uwzględniłem ziania FB co też mogło by je mocno przerzedzić przed ich atakami.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

na 2800 mamy w dwarfach 2 klopy, 2 cannony, 2 organki i kowadełko... jest szansa że blastery coś z nich zmniejszą, ale ósemki nie dojdą obie :cry: z resztą na dwarfy gram maksymalnie rozciągnięty, a to bardzo dobrze działa przy jednym unicie... przy dwóch plus kawalerie, to ciężko upilnować zasięgi do generała i bsb...

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Pająk teraz to z całym szacunkiem ale chrzanisz. Czy grając na deathstarze krasie do Ciebie nie strzelają ? Nawet jeśli zaczniesz (a przy 11 wystawieniach raczej +1 na zaczynanie nie masz co liczyć)to statystycznie zniszczysz jedno działo. On w swojej niszczy ci jedno. Potem ty mu jedno i on tobie. Efekt ? tracisz 340 pkt za jakieś 250 ... A w 2 tury już jesteś w CC i dlatego uważam że blasty są bez sensu. Poza tym działa/katapy o ile się nie mylę to modele mające 3 woundy i s3. Jedna sniperka i bye bye :) Po prostu jak będziesz wszystkim na raz na niego lecieć to Cię nie wystrzela. Nie wystrzelał mnie koleś na 3k z parkiem 26 maszyn więc i ciebie te 6 nie zjedzie.

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

ta napewno dojdziesz w 2 tury do combatu przeciwko dwarfom.
ciekawe czy coś rzucisz z tego deatha przy dwarfowej antymagi
kubencjusz pisze: Po prostu jak będziesz wszystkim na raz na niego lecieć to Cię nie wystrzela. Nie wystrzelał mnie koleś na 3k z parkiem 26 maszyn więc i ciebie te 6 nie zjedzie.
to jest jakaś ironia czy co?

chyba lepiej żeby miał tego ironblastera przecież nie będzie grał tylko przeciwko dwarfom.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

@kubnecjusz

Kurcze, ale podoba mi się twoja koncepcja na grę. Zaczyna mnie powoli nudzić gra na deathstarze, szacunek za wymyślenie tej strategii =D> . Ide jutro po Stonehorna :mrgreen: .
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

as1 pisze:
kubencjusz pisze: Po prostu jak będziesz wszystkim na raz na niego lecieć to Cię nie wystrzela. Nie wystrzelał mnie koleś na 3k z parkiem 26 maszyn więc i ciebie te 6 nie zjedzie.
to jest jakaś ironia czy co?
Nie. 4 katapy, 6 dział, 12 balist, 4 organki.
as1 pisze:ta napewno dojdziesz w 2 tury do combatu przeciwko dwarfom.
Nie rozumiem co w tym trudnego. 12 cali strefa wystawienia. przeciwnik stoi na SLoS na około 8 calu bo chce mieć za plecami maszyny. 12 cali ruchu. Czyli musimy skutecznie zaszarżować najwolniejszą naszą jednostką na 16 cali. Trudne ale nie niemożliwe. Teraz gdy mamy stonehorna musimy na 14 co przy 7 ruchu jest prawie, że pewne. Przy mournach mamy automat :)
as1 pisze:ciekawe czy coś rzucisz z tego deatha przy dwarfowej antymagi
Rzucę. Ba nawet i po 2 czary na turę przy wiatrach 7 i jednym czanelingu :). A że na początku musisz umieć wyjąć DS to już twoja brożka :)


A vs inne armie po co mu blaster ?
- DE smoki splepie w CC, hydre też wystarczyć przy odrobinie farta może nawet 3 buli z FSoR
- Szczury, sromkę wystraczy karmić/spanikować dzwon i furmanka tylko czekają by oberwać z great weapona.
- HE, smoki są rzadkością. Pozostałoby strzelać do orłów....
- WE, Treeman i treekiny lubią słonka baaardzo lubią
- OK chyba raczej nie ma potrzeby bo pierwsze w co bym strzelał ironblasterem to iroblaster wroga. Potem już pozostaje próba zabicia stonehorna lub ubijanie po ogrze/dwa na turę
- Lizaki, slaan raczej w 99% ma lookouta lub jest eteryczny. Stegadony w CC nie stanowią problemu
- TK, tutaj tylko sfinxy które łatwo można zesnipować lub nawet zwarzywić wrzucając doom and darcness + bunje ewentualnie bule + FSoR/ soulblight + stonehorn
- VC, terrorgej ma 4 ld, więcej chyba tłumaczyć nie trzeba ...
- Imeprium, steamtank który ma już ludzkie statystyki może szybko zostać zesnipowanym lub słoneczkowanym. W razie czego 6 tafa i save 1+ gdy my w niego zaszarżujemy daje nam dużą szansę zwarzywnienia dziada.
- Bretonia, tutaj i tak nie masz do czego...
- WoCh, jak wyżej
- DoCh, ok tutaj przyznam że great demony byłby dużą pokusą.
-Beasty, taką bitwę i gnoblarami byś wygrał :lol2:
-

Awatar użytkownika
syslak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Kraków, AjWajHajm, True Legion

Post autor: syslak »

na mnie zwykłe ogry nie robią wrarzenia (nigdy mi się nie sprawdziły) :(
General Baga pisze:oftoooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppp (wybaczcie ale obiecałem chłopakom) :mrgreen: :roll:
TRUE LEGION KRAKÓW

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

Nie. 4 katapy, 6 dział, 12 balist, 4 organki.
a ile było tam piechoty? Same maszyny nie są jakieś zajebiste
nie rozumiem co w tym trudnego. 12 cali strefa wystawienia. przeciwnik stoi na SLoS na około 8 calu bo chce mieć za plecami maszyny. 12 cali ruchu. Czyli musimy skutecznie zaszarżować najwolniejszą naszą jednostką na 16 cali. Trudne ale nie niemożliwe. Teraz gdy mamy stonehorna musimy na 14 co przy 7 ruchu jest prawie, że pewne. Przy mournach mamy automat :)
A co to jest kowadło? i runa challenga?
Rzucę. Ba nawet i po 2 czary na turę przy wiatrach 7 i jednym channelingu :). A że na początku musisz umieć wyjąć DS to już twoja brożka
Staro edycyjne Vc miały problem z przepchnięciem czegokolwiek a ty przepchniesz na pewno coś. Może w 6 turze.
spanikować dzwon
to mnie rozbawiło totalnie :)

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

kubencjusz pisze: Nie. 4 katapy, 6 dział, 12 balist, 4 organki.
To albo miał mega pecha w strzelaniu, albo był bardzo słaby i nie wiedział w co strzelać Oo
Jakoś sobie tego nie wyobrażam.
kubencjusz pisze: Nie rozumiem co w tym trudnego. 12 cali strefa wystawienia. przeciwnik stoi na SLoS na około 8 calu bo chce mieć za plecami maszyny. 12 cali ruchu. Czyli musimy skutecznie zaszarżować najwolniejszą naszą jednostką na 16 cali. Trudne ale nie niemożliwe. Teraz gdy mamy stonehorna musimy na 14 co przy 7 ruchu jest prawie, że pewne. Przy mournach mamy automat :)
Jeszcze taki detal jak kowadło ze spowalniaczką, którą może ładnie zablokować ten plan ;)
as1 pisze:ciekawe czy coś rzucisz z tego deatha przy dwarfowej antymagi
Kurde tego też jakoś nie widzę przy zasięgach małych czarów 12" tzn coś tam poczarujesz, ale w 1 turze na bank nie poszalejesz
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

ODPOWIEDZ