Tak, Khemri tak łatwo wybacza błędy...tia. Mhm. Jasne. Jop.Paraszczak pisze:Wood Elfy...Khemri...VC...Kartofle...Bretonnię.
No ale poza tym masz rację. Kumpel gra DE i rzeczywiście gra wygląda tak jak napisałeś. Szkoda bo armia ma fajny klimacik.
Moderator: Yudokuno
No tak było widać wyraźnie w naszej ostatniej bitwie. Nie ma czegoś takiego jak pewna przewidywalność. Nie wyjdzie rzut, nie trafimy jakiś ataków itp. - jest źle. WE tego aż tak nie odczuwają. Zresztą jak je złoźyć, tak jak miałem na masie oddziałów to strata 1-2 nie boli zbytnio.Paraszczak pisze:...moim skromnym zdaniem nasza armia nie współgra, tylko jest współuzależniona od siebie...
Nasza wybitna piechota zesra sie bez rydwanu.
Nasz Smok potrzebuje supportu ciężkiej jadzy w szarży, no chyba że leci we wrogiego Fasta.
Nasze Bolce potrzebują niebagatelnej osłony, bo 2 załogantów na T3 to byle gówno rozwierca.
To nie jest współgranie, tylko ciężkie uzależnienie, dlatego np. niezdana głupota taaak bardzo boli. 1 marna panika na oddziale broniącym Balist i wróg roluje nam maszyny. 1 "krótkie" Flee i cały masterplan idzie wpizdu.
No dokładnie - jakoś nie odczułem straty 1-2 driad. Z kolei z drugiej strony aż strach wpadać fastem w driady czy Wildy bo to to ma tyle ataków, że praktycznie na starcie się płynie. No i WardJak my stracimy Fasta, to jest źle. Jak WE straci Driady to sie śmieje w twarz.
No c.d. .. Moim zdaniem za dużo dali jednostek w specialach w porównaniu do core. Jakieś możliwości przesuwania niektóryh jednostek do core, jak się weźmie to lub to dawałyby sporo. A tu mamy 6 speciali i prawdę mówiąc każdy by się przydał, a na 2k można wziąć 4.Jak my stracimy 2 Bolce to jest źle, jak Khemri klope, to se ją postawi.
Jak my stracimy oddział ciężkiej jazdy to kupa, jak VC straci, to ma drugi a czasem i trzeci.
Do jego +3. A po pierwszej rundzie walki DE tracą szereg i outnumber.A ja myślę że lanca po przyjęciu na klatę odziału pełnej 20 wojowników
często nawieje a jak nie to utknie. (wąski front) na wstępie +5 do CR od przedciwnika.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
jasne ze dobre ale teraz postaw na przeciwko siebie bretonskie lance i stado pegazow i co zrobisz tymi dobrymi jednostkami? ok jak mowi jankiel smok na tyl klocek w bok i powinno sie udac jedna lance rozpracowac ale co z reszta? przeciez nie beda czakac az grzecznie skonczysz z pierwsza.Belaner7 pisze:Core są fajne,w specach to mengil,harpie,rydwany i ew shady,z rare bolty to wszystko są moim skromnym zdaniem dobre jednostki
wlasnie. Jak pograsz to zobaczysz te ta armia potrzebuje stanowczo poprawek, bo przy tych wszystkich przegietych ktore teraz wychodza jest po prostu plewna.Belaner7 pisze:No ale z drugiej strony de nigdy niegrałem
Już pisałem - masz niewielką szansę na złamanie lancy szarżując od przodu. w manewrowanie to się można bawić, jak ma się więcej jednostek, niż przeciwnik. A z bretką jest niestety tak, że lanc jest wiecej, niż twoich oddziałów. Przy każdej szarzy klocka, można dac flee i wpaść w klocek dwoma innymi lancami, albo przyjąć na klatę i skontrować drugą.Waa akurat bretońskie lance są doś miekkie gdysame dostaną szarżę z przodu a jeszcze lepiej z boku.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
o nieba. Ja także o tym gdzieś słyszałem. . .Artein pisze:dziwna sprawa ale chyba mamy takie same źródłaJankiel pisze:Mam plotę z pierwszej ręki. DE mają się zdecydowanie bardziej odróżniać od HE, bo wielu się skarży, że te armie są zbyt podobne do siebie. Dlatego DE dostaną Always Strike Last.
tia.....Ritchie pisze:o nieba. Ja także o tym gdzieś słyszałem. . .Artein pisze:dziwna sprawa ale chyba mamy takie same źródłaJankiel pisze:Mam plotę z pierwszej ręki. DE mają się zdecydowanie bardziej odróżniać od HE, bo wielu się skarży, że te armie są zbyt podobne do siebie. Dlatego DE dostaną Always Strike Last.
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
... i gdyby jeszcze na 2000+ przypadały ze 3 smoki...SexRocket pisze:tak ostatnio myslalem i gdyby smok i mantrysia nie zjadali slotu hero (albo gdyby tych slotow bylo wiecej ), zdjac kuszolom minusy za multiple, dac heatred, czarodziejom dostep do lorow beast i fire i hyderce dac regeneracje albo przeniesc ja do specjali dac ogranicznik 0-1 ale dwie na slot to DE stanowczo ordoznialy by sie od HE i byly by bardzo przyjemna armia
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
Originally Posted by 75hastings69
VC are next WFB release after HE, that is that, no grey areas at all. DE should be after that, then other projects being worked on are Skaven, DE, and Chaos (both Daemons & Mortals), and I was told a long time ago that CD would come back in 2009. It is really too early to accurately predict the order as it depends on so many variables, i.e. design, sculpting, casting, painting, rules/army book writing, playtesting, market forces etc.
IF I had to guess I would look at it being similar to this (this IS JUST A GUESS!)
HE - Oct/Nov 07
VC - Mar/Apr 08
DE - Jul/Aug 08
Chaos - Q4 08
Skaven - Q1 09
CD - 09
Although I wouldn't be surprised to see DE & Chaos trade places.
I am reliably told that the one book for WFB & W40k Daemons is inaccurate, it was a format that was considered, but it was decided it would require too much compromise and be ultimately too clumsy to pull off. I expect WFB & W40k Daemons to be released at the same time, but with seperate Army Book & Codex resapectively.
I am now certain that DE & Chaos will switch places on that list though.i second this, my own sources say the same more or less.
2007
November: High Elves
2008
January: Orks
February: Lord of the Rings : Serpents
March: Vampire Counts
April: Lord of the Rings : Mordor
May: Daemons
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.