Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: ainuin »

Banner miał w Inner Circle siedzieć wybacz :)

HE boli Ciebie magia i ewentualnie smok, ale na niego masz działo

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nie nie - bolą Cię WL którzy kroją demisie bez problemu.. :roll:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Nie zaboleli ani razu, 5x demigryph na hate jedzie bo nich jak bo starej kobyle ale niestety nie ma opcji na rozkręcenie 3 klocków.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

ainuin pisze: HE boli Ciebie magia i ewentualnie smok, ale na niego masz działo
Jakoś nigdy nie przerażał mnie ten ich smok. Nawet wolę go niż arcymaga. Magia boli, ale nie aż tak bardzo.
PiotrB pisze:nie nie - bolą Cię WL którzy kroją demisie bez problemu.. :roll:
Zgadzam się, to największy problem z HE. Niestety niezbyt jest co z nimi zrobić.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Jest coś takiego jak czołg :wink:
On rozwiązuje wasze problemy z He (a przynajmniej problem z jednymi WL)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Macias - właśnie magia boli. Annulian ogranicza okrutnie Twoją magię, a mały metal wsysa wszystko co chce.

Smoka jak nie ustrzelisz to rozkręci Ci dosłownie wszystko.

Kawaleryjskie imperium ma przewagę manewrowania nad hordą WL i tego żaden Andrzej nie zmieni. Jeżeli HE wystawia 2 klocki WL to spokojnie je wymanewrujesz i przetrzymasz do końca gry. Jeżeli natomiast klocki są 3 to jest problem.

4 bitwy z HE tylko raz w plecy przez głupi błąd.

Po prostu nie idź na klatę z WL i będzie gitara. Najśmieszniejsze jest to, że głupi pegazista, lub mali rycerze potrafią rozkręcić Core HE :twisted:

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Tylko że czołg może ci poblokować orłami. I sobie nie pojeździsz za bardzo.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

A działa masz tak żeby ładnie wyglądało?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

ainuin pisze:Macias - właśnie magia boli. Annulian ogranicza okrutnie Twoją magię, a mały metal wsysa wszystko co chce.
Myślałem, ze mówiąc 'magia boli' masz na myśli masakrę jaką HE robią (albo nie robią) z Imperialistami w swojej magii, a nie ich antymagię. Odnośnie metala - nie jest chyba trudno rozproszyć jeden czar.
ainuin pisze: Smoka jak nie ustrzelisz to rozkręci Ci dosłownie wszystko.
Ustrzelenie go nie jest jakimś mega problemem. Ja gram na 2 działach i u HE wolę smoka niż arcy.
ainuin pisze: Kawaleryjskie imperium ma przewagę manewrowania nad hordą WL i tego żaden Andrzej nie zmieni. Jeżeli HE wystawia 2 klocki WL to spokojnie je wymanewrujesz i przetrzymasz do końca gry. Jeżeli natomiast klocki są 3 to jest problem.
Od kiedy to 5 demigryfów jest bardziej manewrowe od hordy WL?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Macias, rozmiar kloca masz ten sam, ale M większy na Demigryph, nawet lepiej nimi zaszarżować.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Dla mnie 3x20Wl ne stanowią jakiegoś problemu xD nawet w walce na gołe klaty ;)
Czołg to jedni WL drudzy i trzeci to Demisie + wcześniejsze osłabienie z pocisków ;) pegaz i 3xcory zajmują się corami w tej armii ;)
Uważam że problemem dla nas jest WOCH i DF oraz chadeki ;) reszta ta mały pikuś
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

5 demigryfów ma front o 25% większy od hordy WL, a Mv demigryf ma 7 a WL 5, czyli różnica niewielka. Powiedziałbym, ze ich mobilnosć jest bardzo porównywalna.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Reyki pisze:Tylko że czołg może ci poblokować orłami. I sobie nie pojeździsz za bardzo.
Czytałeś nowe ustalenia na temat compulsary movment? Czołg ,abomka etc jest praktycznie nie blokowalna jak dobrze zagrasz...

Co do WL - to policzmy - 27 WL w hordzie wypłaca 27 ataków - +3 z przerzutem...TRAFIA 24! WONDUJE - 20 - save na +4 ...10 ran.. 3 demisie giną - 2 oddają..
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Wiadomo, że z WL nic nie ma u nas szans w walce, nawet czołg zbiera od nich 2 rany na turę, a jeśli siedzą na jego boku to 4. Jedyną opcją żeby je rozwalić to volley gun + zmiękczanie w magii lub kanapkowanie, najlepiej z flanki i tyłu/drugiej flanki aby nie mogły się obrócić i wygarnąć. Ewentualnie jeszcze demigryfy z bironą nieźle dają radę.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

no tak jak mówię - jeden z gorszych paringów ...jeszcze jak masz 40 halabard i helkę z inżynierem to da się jakoś pograć - ale jak grasz na kawie i demisiach to jest problem... nie mówcie też ,że łatwo jest zrobić kanapkę z szerokich hord wl - osłanianych przez orły i łuczników... jak przeciwnik mądrze gra to jest to prawdziwy orzech do zgryzienia...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

PiotrB pisze:
Reyki pisze:Tylko że czołg może ci poblokować orłami. I sobie nie pojeździsz za bardzo.
Czytałeś nowe ustalenia na temat compulsary movment? Czołg ,abomka etc jest praktycznie nie blokowalna jak dobrze zagrasz...

Co do WL - to policzmy - 27 WL w hordzie wypłaca 27 ataków - +3 z przerzutem...TRAFIA 24! WONDUJE - 20 - save na +4 ...10 ran.. 3 demisie giną - 2 oddają..
Jeśli bierzesz horde WL na klatę to Twój problem oberwania 0:20 z HE. Kombinuj żeby w bok wjechać albo objechać, bo z WL to mało co powalczy frontalnie.

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Nie.

Blokujesz i odginasz małą kawą (120 pkt na stracenie), następnie wchodzisz czołgiem i poprawiasz demisiami. Może byc frontalnie. Jak się uda to z jakimś fajnym czarem. Efekt - tracisz 2-3 rany na czołgu i 1-2 demisie za klocek WL. I możesz się udać ku następnemu.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

typowy teoryhamer... zakładacie ,że przeciwnik jest głupi i będzie szarżował na podstawioną popychaczkę - oraz ,że sam nie ma orłów albo 10 łuczników ,żeby się zasłonić... ja nie mówię tutaj o grach w warzywniaku tylko o normalnych myślących przeciwnikach którzy też są wygrać. I niby gdzie on się ma spieszyć? Będzie stał - strzelał z łuków i czarował jak wściekły mając +3 PD... 3 x Ligt a więc 3 x pocisk z siłą 6 do tego banishment etc...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Nie bardzo pamiętam, jak się grywa w warzywniaku, dawno nie byłem... :twisted:

10 łuczników nie ma - są za wolni i zbyt mało manewrowi by sensownie iść przed WL.

A orły - jak ktoś już zauważył, to główny cel dla dział. A także magii. I pegazistów.

WL nie muszą szarżować na piątkę kawy. Chodzi o to, by nie byli w stanie zaatakować demisiów, nim czołg nie wejdzie w zasięg.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Gram HE już 3 lata i wiem że 10 łuczników to raczej nie do odginania ;)
są 3 kury które i tak giną od dział :/
A WL mają ciężko tak szybką armią jak emp na kawalerii.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

ODPOWIEDZ