8 edycja - Pytania 3
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: 8 edycja - Pytania 3
Ok dzieki! To wiercę dziurę dalej.
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Wypadałoby uściślić.Rothand pisze:Ok dzieki! To wiercę dziurę dalej.
Jest napisane że jeździec traci bonus do armora.
Co jednak zrobić w przypadku węży TK? Necropole mają sava na 3+ jako model - nie ma tam podziału
że knight ma powiedzmy 5+ a serpent daje 2+ jak za barding...
Bo tak wynika z zasad.co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
Imho chodzi o stompy od chociazby monstrous beastow np. fiendy atakujace domek. Natomiast w przypadku kawalerii, mounty nie uczestnicza w walce, co jest napisane przy opisie kawalerii (i kawalerii potworow), wiec stompow nie powinny wyplacac.
hmm zasada animated construct daje 5+ armourFurion pisze:Wypadałoby uściślić.
opis stalkerów
czyli "dodano" jeszcze dwa punkty za to i te ptk są wymienione w opisieNecropolis Knights have a total armour save of 3+. This takes into account the combined effects of the mounts Animated Construct special rule and the riders armour and high vantage point
z czego wysuwam wniosek, że jakby jeździec był na piechtę to ma 6+ armour save i tyle
@Furion
w opisie domków i Special Attacks jest napisane, że stomp działa bo traktuje się tak jakby każdy model był w styku z 1 modelem przeciwnikaFurion pisze:Bo tak wynika z zasad.co ze stompami? - skoro mount nie atakuje to z jakiej racji przysługują mu stompy?
czyli uważasz, że to + opis jak walczy kawaleria w domku pozwala na użycie stompa mimo, że mount nie walczy?
nie jest to jakąś nad interpretacją? skoro mount nie walczy i jest to wprost napisane w Cavalry
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Faktycznie drogą dedukcji można dojść jaki jest save necropolis knightsów... lecz nie jest to 6+ a 5+
Dodając 2 punkty pancerza (5+ konstrukt) i 2 pkt za knightsa wychodzi bazowy 3+ i inaczej wyjść nie chce.
(oczywiście liczę tarczę)
...ale stompy monstruali to jest jakaś dziwna nadinterpretacja zasad - poproszę o konkretne cytaty lub numery stron.
Dodając 2 punkty pancerza (5+ konstrukt) i 2 pkt za knightsa wychodzi bazowy 3+ i inaczej wyjść nie chce.
(oczywiście liczę tarczę)
...ale stompy monstruali to jest jakaś dziwna nadinterpretacja zasad - poproszę o konkretne cytaty lub numery stron.
Pytanie od jednego z użytkowników naszego podforum: czy Hellcanon dla Banishmentu jest demonem ? To samo pytanie co z Kadai'em ? Dostaje dodatkowego hita ? Czy aby dostawać dodatkowe obrażenia z lighta i mieć magiczne ataki trzeba mieć zasadę daemonic ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Traktuje się go jako demona również w kwestii magicznych ataków ? Z helką już wszystko jasne.Shino pisze:hwlcano nie jest demonem.
kadaj ma z kolei napisane wprost, ze traktuje sie go jako demona w swoich zasadach.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
tak bo strzal z helki jest traktowany jak strzal z katapulty - na ktory to WSv jest.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
podpuszczenie polegało na czym innym.
czy icona 6+ wsv działa przeciwko hellcannonowi w walce?
czy icona 6+ wsv działa przeciwko hellcannonowi w walce?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
W walce na pewno nie, bo to ataki monstera, nie warmachiny [ przy strzelaniu w praktyce też, tyle, ze podegające zasadom strzału jak z warmachiny, stone throwera w tym wypadku ]
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
W CC nie ma na pewno, bo nie warmachina atakuje w CC tylko jej załoga. Niejasna jest tylko kwestia strzelania. RAW ten ward jest od ostrzału z machin a nie od ostrzału monsters & handlers używających posiłkowo zasad strzelania katapult. Natomiast dla mnie logiczne jest to, że taki ward dostaje na zasadzie odpowiedniego stosowania przepisów o warmachines. Uściślone to jest ostatecznie gdzieś z tym wardem ?
czytać nie umieta ze zrozumieniem?
Iron Blaster nie jest canon'em ale strzela jak canon, nawet nie wiem co to![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Stegadon ma balistę na sobie, monster
Arachnarok ma katapultę mimo, że to monster
Soulgringer ma flame canon albo katapę, tak samo monster
Hellcanon strzela jak katapulta podane w opisie zasady Doom fire
i pewnie wiele innych
od broni która strzela jak maszyna, typ jednostki nie ma tu nic do rzeczy opis jest dosyć jasny
w Close Combacie nie odpalasz katapulty, więc nie ma warda na ataki Hellcanona wręcz
na jakiej podstawie Hellcanonowi zrobić wyjątek? wszystkie te co wymieniłem i inne również zostałyby objęte, to są te same zasady
nie przeciwko war machines jak troop typegain 6+ ward against war machine weapons
Iron Blaster nie jest canon'em ale strzela jak canon, nawet nie wiem co to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Stegadon ma balistę na sobie, monster
Arachnarok ma katapultę mimo, że to monster
Soulgringer ma flame canon albo katapę, tak samo monster
Hellcanon strzela jak katapulta podane w opisie zasady Doom fire
i pewnie wiele innych
od broni która strzela jak maszyna, typ jednostki nie ma tu nic do rzeczy opis jest dosyć jasny
w Close Combacie nie odpalasz katapulty, więc nie ma warda na ataki Hellcanona wręcz
na jakiej podstawie Hellcanonowi zrobić wyjątek? wszystkie te co wymieniłem i inne również zostałyby objęte, to są te same zasady
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A