Liz + szczury po 1.6k

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Liz + szczury po 1.6k

Post autor: Aseoks »

Niestety nie mam pkt w bohaterach wiec albo orb albo rakieta ;p
_______________________________

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Wrzuciłbym Abomke.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

to poszperam wywale latarki troche slavów i moze wejdzie :D
_______________________________

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

nie wywalaj latarek, abomkę powystrzelają Ci najpóźniej w 3 turze(chyba że skampi się gdzieś daleko ale wtedy i tak nic nie zrobi). slavy sa potrzebne ponieważ moga do ich combatu strzelać skinki(blokujesz jakis oddział walką a skinjki stoja obok i strzelaja)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

oo na to nie wpadłem :D a nimi iść hordą czy po 5 w szeregu? czy jeszcze inaczej?
_______________________________

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Slavami najlepiej 5 w szeregu aby jak najdłużej mieć steadfast. Przy okazji jeszcze skinki nie mogą strzelać do combatu ze slavami, bo nie są skavenami.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

steadfast to rozumiem ta premia za ranki? do LD?
_______________________________

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

steadfast to zasada która mówi, że jeśli masz więcej ranków niż przeciwnik to jesteś stubborn. Ale premię do liderki za ranki też łatwiej utrzymać jak stoisz 5 w szeregu. Ogólnie jest to jedyne sensowne rozwiązanie dla slaveów
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

ok dzięki za pomoc ;)
_______________________________

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,
Troche późno, ale dałbym Szaremu prorokowi więcej warpstone tokenów. Skoro i tak dzielicie się magią to przydałoby mu się więcej kości magii. :)

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

ok, upchne je :D jeszcze się spytam czy wtedy każdy osobno rzuca na wiatry i jak to wtedy wygląda?
_______________________________

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Rzucasz normalnie 2d6 i rozdzielasz po równo kości PD i DD. I nie możesz używać kości DD Skavenów żeby rozpraszać czary rzucone na Lizaki itp.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

aaa ok dzięki :) czyli mamy mniej kości łącznie? ;p
_______________________________

ODPOWIEDZ