Liz + szczury po 1.6k
Re: Liz + szczury po 1.6k
Niestety nie mam pkt w bohaterach wiec albo orb albo rakieta ;p
_______________________________
nie wywalaj latarek, abomkę powystrzelają Ci najpóźniej w 3 turze(chyba że skampi się gdzieś daleko ale wtedy i tak nic nie zrobi). slavy sa potrzebne ponieważ moga do ich combatu strzelać skinki(blokujesz jakis oddział walką a skinjki stoja obok i strzelaja)
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Slavami najlepiej 5 w szeregu aby jak najdłużej mieć steadfast. Przy okazji jeszcze skinki nie mogą strzelać do combatu ze slavami, bo nie są skavenami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
steadfast to zasada która mówi, że jeśli masz więcej ranków niż przeciwnik to jesteś stubborn. Ale premię do liderki za ranki też łatwiej utrzymać jak stoisz 5 w szeregu. Ogólnie jest to jedyne sensowne rozwiązanie dla slaveów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki