Liz + szczury po 1.6k
Re: Liz + szczury po 1.6k
Niestety nie mam pkt w bohaterach wiec albo orb albo rakieta ;p
_______________________________
nie wywalaj latarek, abomkę powystrzelają Ci najpóźniej w 3 turze(chyba że skampi się gdzieś daleko ale wtedy i tak nic nie zrobi). slavy sa potrzebne ponieważ moga do ich combatu strzelać skinki(blokujesz jakis oddział walką a skinjki stoja obok i strzelaja)
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Slavami najlepiej 5 w szeregu aby jak najdłużej mieć steadfast. Przy okazji jeszcze skinki nie mogą strzelać do combatu ze slavami, bo nie są skavenami.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
steadfast to zasada która mówi, że jeśli masz więcej ranków niż przeciwnik to jesteś stubborn. Ale premię do liderki za ranki też łatwiej utrzymać jak stoisz 5 w szeregu. Ogólnie jest to jedyne sensowne rozwiązanie dla slaveów
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()