Empire the 9th Age
Moderator: #helion#
Re: Empire the 9th Age
Hmmm... właśnie zauważyłem że teraz rozkaz "Ready! Aim! Fire!" daje accurate zamiast zwiększyć dystans. Nie wiem czy ktoś grał na light infantry, ale mi się zdarzało i IMO zmiana lekko na plus, bo chociaż mniejszy zasięg to jednak trafiać na 4+... niestety milicji już z tego co się orientuję rozkazu nie wydamy
Co o tym myślicie? Bez znaczenia, bo i tak kusznikami nikt nie będzie grał, czy jest potencjał?
Co o tym myślicie? Bez znaczenia, bo i tak kusznikami nikt nie będzie grał, czy jest potencjał?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Miałem w rozpie 2 x 10 kusz, trochę postrzelały, zabiły kilka ogrów. Spróbuj rozstawić na stole figurki. Dla mnie problemem było ułożyć sensownie armię, żeby kluczowe elementy miały zasięgi i były w zasięgu generalskiej dyscypliny. No i jeśli cokolwiek wejdzie na tyły, to pozamiatane. U mnke przeciwnik miał dwa gorgery. Wyszedł jeden, przeżył działo, rakietnicę, kartacz z drugiego działa i 10 pistoletów, a potem rozwalił towarzystwo.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
W sumie pytałem tylko co sądzisz o nowym wordingu rozkazu "Ready! Aim! Fire!", ale dzięki za pouczającą historię
No Gorgery zdecydowanie bolą strzelanie
Wiem bo sam sporo grałem ogrami
No Gorgery zdecydowanie bolą strzelanie
Wiem bo sam sporo grałem ogrami
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Czołg widze tylko jak wsparcie flanki piechoty, calkiem konkretne wsparcie, jesteraz tak blisko srodka uzytecznosci i kosztu. Cos tam podjedzie i strzeli, cos tam zablokuje, raczej jest reaktywny jesli chodzi o szarze wiec albo wjedzie w cos co utknelo w jakims klocku obok, albo to cos w niego wjedzie.
Fajnie, ze chociaz jeden klocek jazdy moze byc parentem i czerpac z rozkazow. Całkiem fajne przedmioty.
Boli mnie, że nadal nic nie zrobili z wózkami, koszt 280pkt, sejw 5+ i gigantic na potrzeby strzelania...no zle. Dolozyliby ze 20pkt i dali sejwa 3+ a w najgorszym razie chociaż Aegis 6+, lub zmniejszyli koszt modelu do ok 230pkt.
Fajna rakietnica, pojedyncze modele mozna nareszcie postraszyc czyms innym niz dzialo. Z drugiej strony po 5 galkach gwarantuje ona nam panike na tylach. Znowu z drugiej strony fajnie rozwiazany misfire nie kasujacy pozostalych strzalow. I kolejna bolaczka, nie wchodzi inzynier czolg i 2 maszyny.
Książka jest lepsza. Natomiast osiągnięcie czegoś lepszego z zepsutego nie jest wyczynem.
Obecnie zafiksowałem się na gwardię wspiraną 2 boostami sily kosmologii z kontra w postaci czolgu i kawy. Ze wszystkiego co bym chciał w rozpisce nie mieści mi się tylko jakies 450pk
Fajnie, ze chociaz jeden klocek jazdy moze byc parentem i czerpac z rozkazow. Całkiem fajne przedmioty.
Boli mnie, że nadal nic nie zrobili z wózkami, koszt 280pkt, sejw 5+ i gigantic na potrzeby strzelania...no zle. Dolozyliby ze 20pkt i dali sejwa 3+ a w najgorszym razie chociaż Aegis 6+, lub zmniejszyli koszt modelu do ok 230pkt.
Fajna rakietnica, pojedyncze modele mozna nareszcie postraszyc czyms innym niz dzialo. Z drugiej strony po 5 galkach gwarantuje ona nam panike na tylach. Znowu z drugiej strony fajnie rozwiazany misfire nie kasujacy pozostalych strzalow. I kolejna bolaczka, nie wchodzi inzynier czolg i 2 maszyny.
Książka jest lepsza. Natomiast osiągnięcie czegoś lepszego z zepsutego nie jest wyczynem.
Obecnie zafiksowałem się na gwardię wspiraną 2 boostami sily kosmologii z kontra w postaci czolgu i kawy. Ze wszystkiego co bym chciał w rozpisce nie mieści mi się tylko jakies 450pk
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Przecież napisałem że na potrzeby strzelania. Chociaż właściwie mógłby równie dobrze mieć na stałe.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Rozkaz pozwolił zabić te kilka ogrów (2 albo 3 w całej grze, przeciwnik miał czar +1T). Jak na 20 modeli strzelających na 4+ 3 fazy jakoś niespecjalnie.mnp21 pisze:W sumie pytałem tylko co sądzisz o nowym wordingu rozkazu "Ready! Aim! Fire!", ale dzięki za pouczającą historię
No Gorgery zdecydowanie bolą strzelanie
Wiem bo sam sporo grałem ogrami
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Mi się nie podoba, zajmuje punkty hero i sunna's fury, ma mało ruchu, mniej niż w piechocie z rozkazami. No i zgarnia cały ostrzał.DarekH pisze:Takie trochę podpatrzone...
1 Wizard Master @ 445.0 Pts
Wizard Master; Light Armour; Death Cheater [90.0]
1 Mount: Arcane Engine of Arcane Shield @ 220.0 Pts
Arcane Shield
Razem daje 665pkt, to się podleczy, to wrzuci siłę, co o tym myśleć?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Ja skladalem go jeszcze drozszego, jak wypas to wypas
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
No dobrze, ale czy działał? Bo można go napompować jeszcze za 100 pkt oczywiście.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Flagelanci to chyba największa bieda tego booka, obok witch huntera, helblastera i strzelców.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Hej,
Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem zaproponować co nie co na forum 9tki, a mianowicie pomysł przebudowy koncepcji Inkwizytora.
Pomysł znajduje się pod poniższym linkiem:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post855185
Zainteresowanych proszę o wsparcie, z góry przepraszam za moje kaleczenie angielskiego.
Poniżej streszczenie mojego pomysłu:
Inkwizytor (lub łowca czarownic) jest zbyt słabą i wyspecjalizowaną jednostką aby wrzucać ją do bohaterów jako pojedynczy model.
Zamiast tego proponuje zrobić mały oddział łowców czarownic od 3 do 5 modeli maks, 0-1 oddział na armie, tak aby było to ciekawe i przydatne wsparcie, nie zaś oddział ustawiający gre.
Mam nadzieje że nie ukradłem nikomu pomysłu, pierwszy raz się udzielam na tamtym forum.
Pozdrawiam
Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem zaproponować co nie co na forum 9tki, a mianowicie pomysł przebudowy koncepcji Inkwizytora.
Pomysł znajduje się pod poniższym linkiem:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post855185
Zainteresowanych proszę o wsparcie, z góry przepraszam za moje kaleczenie angielskiego.
Poniżej streszczenie mojego pomysłu:
Inkwizytor (lub łowca czarownic) jest zbyt słabą i wyspecjalizowaną jednostką aby wrzucać ją do bohaterów jako pojedynczy model.
Zamiast tego proponuje zrobić mały oddział łowców czarownic od 3 do 5 modeli maks, 0-1 oddział na armie, tak aby było to ciekawe i przydatne wsparcie, nie zaś oddział ustawiający gre.
Mam nadzieje że nie ukradłem nikomu pomysłu, pierwszy raz się udzielam na tamtym forum.
Pozdrawiam
Odnośnie mojego własnego wpisu dot. flagusiówMagnus pisze:Nie ogarniam, sa testy, jest baza itp i wychodzi taki shit co z miejsca wiadomo ze plewi? Wypróbuję wkrótce pewnie ale nie wyobrażam sobie zeby jakkolwiek w praktyce mialo zaskoczyć coś co tak biednie widnieje na papierze... zobaczymy
Zagrałem na nich bitewkę vs VC, i spisali się genialnie (tak, jestem w szoku). Prawda też jest taka, ze paring pod nich pasował bo brak strzelania a i gdzieś tam na uboczu stali to i pestek nie zgarniali, aleeee... Generalnie, bedąc lekcaważeni byli nietknięci (24 w hordzie),przyjęli szarżę hordy ghouli, jakos z 32 ghoule moze. Mieli w srodku kaplana i za plecami buff distracting, i totalnie zaorali ghule w ture myślalem ze sie poskładają od poisonów ale padło jakoś z 13 a ja zabiłem chyba 21 (trochę 6'tek z battle focusa weszło i zrobiło robotę), posypane, pozamiatane. Potem dawni grave guardzi (sorry, nie ogarniam nowych nazw armii jeszcze) wpadli w nich, to sie wytlukli fest, zostalo moze z 6 flagów i tez sporo do piachu zgarneli modeli przeciwnika. Dzieki unbreakable, poczekali na wsparcie i przetrwali do konca w liczbie bodaj 4
Ogólne wnioski:
+ Battle Focus to niezła zasada a z hate naprawdę świetnie się łączy
+ Fanatical jest mega zasadą, zmienia oblicze tej jednostki
+ Unbreakable potrafi wpłynąć na grę
Oczywiście, to tylko na podstawie jednej bitwy, ale naprawdę chłopaki zrobili robotę. Tym bardziej, że gdyby w ich miejscu byli np imperial guardzi, to różnie mogloby być (najpierw malo kto by oddal ghoulom a potem bez unbreaka tylko ze stubbornem mogliby prysnac lub/i nie zdac fear'a)
Polecam przetestować
Napisalem ze to tylko na podst 1 bitwy. Nie oszukujac sie, to tez zarowno paring jak i przebieg bitwy im posłużył. Wiadomo, imperial guardzi sa znacznie bardziej uniwersalni, myslac turniejowo nie widze dla flagow szansy. Ale na domowych bitkach z wiadomym paringiem mozna sie nimi pobawic bez totalnej frustracji i tlumaczenia ze sa wystawieni tylko dla klimatu
Moim zdaniem najważniejsze zmiany w hotfix:
1)1 oddział konnicy można upgradeować na rycerzy bez KO
2)Konnica nie musi brać teraz lancy i kosztuje bez niej tylko 30pkt/model (ma wtedy gratisowo "pikę" która daje AP 2). Dodatkowo można konnicy dać wielką broń po 5pkt/model (ale nie rycerzom)
3)Czołg zdrożał o 40pkt ale za to może pojechać 5d3 (tylko wtedy nie strzela)
4)Zasięg synergii parent - support zwiększony do 8''. Niestety rozkazy dalej w 6''
5)Rakietnica staniała o 15pkt
Chociaż liczyłem na ugrywalnienie inżyniera to imo zmiany na plus, zwłaszcza czołgowi łatwiej będzie w coś teraz wjechać. Co myślicie?
1)1 oddział konnicy można upgradeować na rycerzy bez KO
2)Konnica nie musi brać teraz lancy i kosztuje bez niej tylko 30pkt/model (ma wtedy gratisowo "pikę" która daje AP 2). Dodatkowo można konnicy dać wielką broń po 5pkt/model (ale nie rycerzom)
3)Czołg zdrożał o 40pkt ale za to może pojechać 5d3 (tylko wtedy nie strzela)
4)Zasięg synergii parent - support zwiększony do 8''. Niestety rozkazy dalej w 6''
5)Rakietnica staniała o 15pkt
Chociaż liczyłem na ugrywalnienie inżyniera to imo zmiany na plus, zwłaszcza czołgowi łatwiej będzie w coś teraz wjechać. Co myślicie?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...