Organizatorow turniejow z racji tego, ze w przypadku 2 czeka ich wiecej obowiazkow, prosze o głosy na kolorowo

1) Ograniczenie kości używalnych (limit kości, jakie można użyć w ciągu jednej tury, z dodatkowymi "kosztami" przedmiotów/mocy tak jak jest w istniejącym BPR)
2) Ograniczenie kości w rozpisce (limit kości generowanych przez rozpiskę, z oddzielną listą "kosztów" przedmiotów, które generują losową liczbę kości itp).
mniej wiecej jak to by wygladalo, to prototyp:
Mamy obowiązujące limity 12 PD i 12 DD.
Każda generowana permanentnie kostka (wszystkie przedmioty dające +1 PD/DD czy +2 PD/DD) wliczają się o tego limitu.
Kazdy wampir zabiera nam dodatkowo 1 PD (z racji recasta)
Każdy mag DE zabiera nam dodatkowo jedną kość (z racji power of darkness)
Każdy boundspell zabiera nam 1 PD. Każdy powerstone 1 PD (tokeny i grzyby nie zabierają, bo są jednorazowe, dają jedną kośc, są niebezpieczne, korzystają z nich armie nie będace przegiętymi). Każdy przedmiot dający +1 lub więcej do dispela zabiera 1 DD.
Dodatkowe restrykcje związne z poszczególnymi rasami (na razie tylko przykladowo)
DE
Sacrifical dagger 2 PD
Hotek 4 DD
HE
Book of Hoeth 4 PD
Banner of sorcery 2 PD
WE
Dodatkowa kość do dispela każdego czaru rzuconego na więcej niż 3 kościach 1 DD
Recast przesuwania lasu 1 PD
Wampiry
Znajomość całego lore'a 1 PD
Skull staff 2 PD/1 DD
Wszelkie sugestie mile widziane. Nie gwarantuje, ze ktos je gdziekolwiek, kiedykolwiek wykorzysta, ale napewno wszyscy beda je czytac


Czy kierunek jest dobry itd. Bardziej ogolne uwagi.
Od razu mowie, nie ja jestem autorem tego typu ograniczenia (splendor i chwala naleza sie innym osobom), ale bardzo mi sie podoba i jestem jego goracym zwolennikiem
