Rozpiski
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
@Wojtku, ale to fajna rozpiska, bo jest roadwarden z całym swoim przybytkiem. Dodatkowo kusze, a nie handguny. Dałoby się tym powalczyć.
P.S. I wcale nie chodzi o stosowanie utartych schematów, bo ich już na turniejach jest dość Preferuję raczej klimatyczne rozpiski, ale też ostrzegam, że nie jest łatwo nimi grać
P.S. I wcale nie chodzi o stosowanie utartych schematów, bo ich już na turniejach jest dość Preferuję raczej klimatyczne rozpiski, ale też ostrzegam, że nie jest łatwo nimi grać
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A, dzieci Papy Nurgla, rozpiska na 9?Wojtku pisze:Te gnijące
No, fakt, ta rozpiska podbiła już Lublin
Ale przecież klimatyczna jest
Póki co ciężko jakiś termin znaleźć, zwłaszcza że część graczy studiuje, a część się jeszcze uczy - niestety ferie zimowe studenci warszawscy kończą akurat, jak uczniowie zaczynają. A wcześniej sesja Więc na razie nie wiemy, niestety, chociaż ja to bym chciała zrobić turniejWojtku pisze:A tak wyjatkowo paskudnie zmieniając temat, robicie jakiś turniej w stolicy może jakoś niedługo?:D
Witam.
Sesja ?? A ile ona ma stworów w bandzie ??
Mi się już zaczyna 14 stycznia ... ale nie odpuszczam żadnych turniejów <zabili by mnie śmiechem, gdybym powiedział, że się muszę uczyć >
Myślę, że jeden dzień od nauki by Was nie zrujnował . Co do terminu to najlepiej w trakcie ferii albo od piątku ... tak, żeby zebrać jak najwięcej graczy ...
Ale co ja tam wiem ...u mnie białe niedźwiedzie po podwórku chodzą ....
Wielki, zły, rzeźnicki, powergejmerski Kislev na pewno by się pojawił ... .
Pozdrawiam.
Sesja ?? A ile ona ma stworów w bandzie ??
Mi się już zaczyna 14 stycznia ... ale nie odpuszczam żadnych turniejów <zabili by mnie śmiechem, gdybym powiedział, że się muszę uczyć >
Myślę, że jeden dzień od nauki by Was nie zrujnował . Co do terminu to najlepiej w trakcie ferii albo od piątku ... tak, żeby zebrać jak najwięcej graczy ...
Ale co ja tam wiem ...u mnie białe niedźwiedzie po podwórku chodzą ....
Wielki, zły, rzeźnicki, powergejmerski Kislev na pewno by się pojawił ... .
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Anioł, zorganizowanie turnieju to nie jest jeden dzień To "troszkę" więcej...
Ja tam ambitnych ludzi śmiechem nie zabijam, skoro potem stypendia dostają - vide Hak Sama niespecjalnie miałabym głowę do czegoś poza gramatyką opisową, więc cóż - trzeba się pogodzić z tym, że większość ludzi ma naukę, sesje, prace i inne plany życiowe
Ale to miło, że masz zapał, może jak będzie turniej, to wpadniesz - przydałoby się więcej ludzi na Mordheim
***
Offtopom od tej pory śmierć
Ja tam ambitnych ludzi śmiechem nie zabijam, skoro potem stypendia dostają - vide Hak Sama niespecjalnie miałabym głowę do czegoś poza gramatyką opisową, więc cóż - trzeba się pogodzić z tym, że większość ludzi ma naukę, sesje, prace i inne plany życiowe
Ale to miło, że masz zapał, może jak będzie turniej, to wpadniesz - przydałoby się więcej ludzi na Mordheim
***
Offtopom od tej pory śmierć
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
To teraz bedzie tak na temat. Biorac juz pod uwagę liczebnosc i ld lidera bandy uznalem, ze na razie Szczuroogr bedzie pilnowal grządek, za to kilku futrzastych kolegow dolaczy do bandy. Postawilem na liczebność. Popełniłem coś takiego:
Skaven Clan Eshin
1 Assassin Adept @ 137 GC
Free Dagger; Sling; Throwing Stars; Weeping Blades (x1); Helmet
1 Black Skaven @ 52 GC
Free Dagger; Sling; Halberd (x1)
1 Black Skaven @ 52 GC
Free Dagger; Sling; Halberd (x1)
1 Eshin Sorcerer @ 57 GC
Free Dagger; Sling; Halberd (x1)
1 Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
1 Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
1 Verminkin @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
1 Verminkin @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
1 Verminkin @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
1 Verminkin @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
3 Giant Rats @ 45 GC
Warband Rating: 109
Number of models: 13
Total Warband Cost: 493
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Teraz tylko modele zdobędę i lecę poderżnąć nieco reiklandzkich gardel obslugiwanych przez kumpla.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co nie znaczy, że zawsze będą mordować, miałaś pecha i tyle. Nie mów, że od tamtej pory boisz się małych myszek:PSkavenblight pisze: Tylko, że zagryzły mi mutanta i zdjęły wound z Possesseda [i nie weszła im rana z blackblooda] na Falkonie
Co do rozpy po co na Assassinie proca i gwiazdki? Bezsensu jak dla mnie, albo jedno albo drugie.
Halabardy na Blackach to też IMO głupota, odbieranie ataku kosztem zwiększenia siły do 5, 4 na początku im wystarczy, nie wejdzie Ci atak i leżą i kwiczą.
Uciułaj parę GC na Warlocka i wtedy wyjdzie Ci standardowa 13 skaveńska
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zwłaszcza jak są białe, a ja wypiję za dużo PerełekMotor pisze:Co nie znaczy, że zawsze będą mordować, miałaś pecha i tyle. Nie mów, że od tamtej pory boisz się małych myszek:P
Pamiętajmy: Nawet taka mała kupa może krasiom dać po dupach
No co Ty Motorku? Halabarda na blacku - jednym, fakt, bo lubię urozmaicone rozpiski - to dla mnie mus. Nigdy nie wiadomo, kto stanie po drugiej stronie no, jeśli wiadomo - to chcąc nie chcąc układamy rozpiskę trochę pod przeciwnika.Motor pisze: Halabardy na Blackach to też IMO głupota, odbieranie ataku kosztem zwiększenia siły do 5, 4 na początku im wystarczy, nie wejdzie Ci atak i leżą i kwiczą.
Warlock faktycznie jest dobry do masówek, bardzo wzmacnia swoimi zaklęciami. Chociaż gorzej, jak dojdzie do walki, bo biedaczek to plewa.Motor pisze:Uciułaj parę GC na Warlocka i wtedy wyjdzie Ci standardowa 13 skaveńska
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Ale są tanie jak barszcz a mają szanse całkiem porządnie komuś dojechac. Generalnie są po to, by trzymać w zwarciu ofiary do momentu aż któryś z przypakowanych gryzoni nie dobiegnie z pomocą. Dodatkowo zbieraja na siebie ostrzał i ogole są świetnym mięsem armatnim.Ja bym sobie odpuścił giant raty, najczęściej to one schodza pierwsze
Trudno, coś za coś.Halabardy na Blackach to też IMO głupota, odbieranie ataku kosztem zwiększenia siły do 5, 4 na początku im wystarczy, nie wejdzie Ci atak i leżą i kwiczą.
Shurikeny, zważ, mają 6 cali zasięgu, proca zaś 18. Czasem konieczne będzie ustrzelenie czegos z wiekszej odleglosci.Co do rozpy po co na Assassinie proca i gwiazdki? Bezsensu jak dla mnie, albo jedno albo drugie.
Warlocka mozna by wcisnąć zamiast szczura i Asasynowi miast weeping blade'ów, procy i gwiazdek dac pazurki. Z drugiej najemnych postaci jeżeli mialbym juz kogos brac to chyba tylko Veskita po drugiej, moze trzeciej grze.Uciułaj parę GC na Warlocka i wtedy wyjdzie Ci standardowa 13 skaveńska
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Też uważam, że halabardę, przynajmniej na jednym czarnuchu, możesz zostawić - S5 ma sens, nawet kosztem ataku.
Drugiemu BS możesz halabardę zamienić np. na miecz, co da Ci opcję lekko defensywną (parowanie), a będziesz mógł dorzucić drugi atak, choćby z drutu ims. sztyletu.
Na Eshinie z kolei osobiście wolę Flaila od halabardy - znowu S5, z tym że niestety tylko w pierwszej turze walki; jednak do dobijania jakiś twardszych kafarów jak znalazł, a przynajmniej masz różnorodność uzbrojenia.
Generalnie jednak graj, jak uważasz i nie sugeruj się za bardzo naszymi radami i poradami - najlepiej samemu dojść do właściwych wniosków, bez wchodzenia od razu w utarte schematy .
Drugiemu BS możesz halabardę zamienić np. na miecz, co da Ci opcję lekko defensywną (parowanie), a będziesz mógł dorzucić drugi atak, choćby z drutu ims. sztyletu.
Na Eshinie z kolei osobiście wolę Flaila od halabardy - znowu S5, z tym że niestety tylko w pierwszej turze walki; jednak do dobijania jakiś twardszych kafarów jak znalazł, a przynajmniej masz różnorodność uzbrojenia.
Generalnie jednak graj, jak uważasz i nie sugeruj się za bardzo naszymi radami i poradami - najlepiej samemu dojść do właściwych wniosków, bez wchodzenia od razu w utarte schematy .
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
400totochtin pisze:Ale są tanie jak barszcz a mają szanse całkiem porządnie komuś dojechać. Generalnie są po to, by trzymać w zwarciu ofiary do momentu aż któryś z przypakowanych gryzoni nie dobiegnie z pomocą. Dodatkowo zbierają na siebie ostrzał i ogole są świetnym mięsem armatnim.Ja bym sobie odpuścił gigant raty, najczęściej to one schodzą pierwsze
Popieram Bolsa w przekonaniu, ze do wszystkiego trzeba dojść samemu, ale nie mogę sie powstrzymać przed komentarzem i stwierdzić, że twoje rozumowanie jest bardziej batlowe niż mordheimowe.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Jedyne moje doświadczenia z Mordheimem to oglądanie trzech bitew, przeczytanie rulebooka i kilku raportów bitewnych. :> Więc.. tak, moje myslenie jest w stu procentach battlowe.
Dobry - moje pierwsze, czysto teoretyczne podejsćie do mordheima i eshin'a, więc prosze nie bić za mocno - jeszcze nie wszystko dobrze przetrawiłem z zasad
Assasin 82
-proca
-miecz
-puklerz
-darmowy sztylet
-lina do wspinaczki
Black skaven 52
-halabarda
-proca
-darmowy sztylet
Black skaven 57
-proca
-miecz
-sztylet darmowy
-puklerz
Mag 49
-Proca
-2xsztylet
Night runner 24
-proca
-2xsztylet
Night runner 24
-proca
-2xsztylet
Rat Ogre 210
Koszt: 498
Zabójca stara się zdobyć przewage wysokosci, by ewentualnie szarżować ze zeskoku. Rat ogr idzie do ataku z night runnersami, coby nie zgłupiał, mag stara się nie oberwać za mocno. Panowie z zestawem miecz + puklerz mają za zadanie przeżyć by później zarobić na utrzymanie drużyny. Jak bardzo to to może dostać w ciry?
Assasin 82
-proca
-miecz
-puklerz
-darmowy sztylet
-lina do wspinaczki
Black skaven 52
-halabarda
-proca
-darmowy sztylet
Black skaven 57
-proca
-miecz
-sztylet darmowy
-puklerz
Mag 49
-Proca
-2xsztylet
Night runner 24
-proca
-2xsztylet
Night runner 24
-proca
-2xsztylet
Rat Ogre 210
Koszt: 498
Zabójca stara się zdobyć przewage wysokosci, by ewentualnie szarżować ze zeskoku. Rat ogr idzie do ataku z night runnersami, coby nie zgłupiał, mag stara się nie oberwać za mocno. Panowie z zestawem miecz + puklerz mają za zadanie przeżyć by później zarobić na utrzymanie drużyny. Jak bardzo to to może dostać w ciry?