Domowo (ze wzglądu na lenistwo jestem housegameremTemple Guard pisze:Zed - a używasz Wojowników/Chosenów? Turniejowo czy domowo? Jak złożeni i z jakim skutkiem?


Moderator: JarekK
Domowo (ze wzglądu na lenistwo jestem housegameremTemple Guard pisze:Zed - a używasz Wojowników/Chosenów? Turniejowo czy domowo? Jak złożeni i z jakim skutkiem?
Rozumiem, że tarcze też mają, nie wyobrażam sobie, by nie dać tarcz. Bez znaków? Za 10 punktów masz MoS i spokój z psychologią! Sztandary WoCh mają dobre, warto rozważyć, szczególnie Rapturous jest świetny i tani, dając go Slaaneshytom mamy trudny do złamania oddział, który nie ucieknie od głupiej paniki czy strachu. 2 Helenki i 2 x Wojownicy - czyli próbujesz grać defensywnieZed Zediculus pisze:Domowo (ze wzglądu na lenistwo jestem housegameremTemple Guard pisze:Zed - a używasz Wojowników/Chosenów? Turniejowo czy domowo? Jak złożeni i z jakim skutkiem?). W kwestii Wojowników to jestem twardziel i preferuję jeden/dwa oddziały po 18, najlepiej z halabardami, bez znaków. Często bez sztandaru. W obstawie Hellcannonów dają radę
Zed, po pierwsze IMO warto zainwestować w Chaos Armour, save 4+ jest już całkiem niezły i uratuje pewnie niejedną ranę w oddziale (a oddział ogórków to 9-12 ran).Zed Zediculus pisze:Oddział Chaos Ogrów z MoN jest bardzo ciekawą opcją. Ja preferuję taki oddział w liczbie 4 Ogrów z GW, ale bez Chaos Armoura. W Ogry z reguły nic nie strzela (a nawet jak to mają -1 to hit), a w walce wręcz sv 4+ czy 5+, prawie nie ma różnicy. MoN pozwala nam trafiać Orków czy Giganty na 3+, a to jest światna sprawa.
Może masz rację, to zależy od preferencji, ja mam takie zboczenie, że lubię maksymalnie chronić oddziałyZed Zediculus pisze:Co do Ogrów i Chaos Armour. W dwóch bitwach zrobiłem sobie analizę - zapisywałem ile wyrzuciłem na save, ile ran obroniłem i ile mógłbym obronić. Okazało się, że wybroniłem tym pancerzem 1, słownie jedną ranę, która i tak nie miała wpływu na wynik walki (bo na Break Test miałem 2 punkty 'nadwyżki'). Również jedną mógłbym wybronić, ale to również nie miało wpływu na dalszą walkę.
Moja teoria - Chaos Armour się nie opłaca
Ale jeszcze porobię pare analiz
Trolle w armiach magujących z piechotnymi magami w odziałach np. marauderów wydają sie grywalni, ale nie testowałem, nie wiemTrolls - dziękuję, postoję. Zalety: Mutant Regeneration, czasem przyda się Troll Vomit. Wady: S5, Ld4 i głupota (ktoś musi ich niańczyć, a postcie WoCh są od walki a nie od zajmowania się głupotą trolli). Dla mnie oddział z kategorii "nigdy".
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash