Aha: Filera i tak bym nie zrobił bo jak już pisałem nie mam więcej saurusów, a jakbym miał to nie robiłbym fillera tylko dał je na zwykłą podstawke
Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Gdybym jeszcze umiał robić takie rzeczy
.Wychodzące z wody saurusy już mam 2 zrobione i nie wygląda to źle, chyba jednak zostanę przy tym pomyśle.
Aha: Filera i tak bym nie zrobił bo jak już pisałem nie mam więcej saurusów, a jakbym miał to nie robiłbym fillera tylko dał je na zwykłą podstawke
Aha: Filera i tak bym nie zrobił bo jak już pisałem nie mam więcej saurusów, a jakbym miał to nie robiłbym fillera tylko dał je na zwykłą podstawke
Nie pomyślałem o tym ,ze skoro brakuje ci 4-5 to nie masz z czego zrobić filera
. Właściwie to zabawa wcale nie jest trudna, bo po prostu "walczące" modele muszą być bardzo blisko siebie i stać w miarę dynamicznych pozach. Wcale nie trzeba się męczyć z robieniem ran, bo jak zrobi się ze dwie walki, gdzie któryś model paruje atak, to już wygląda to dość naturalnie.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Możemy się ruszać po jeziorach (dla reszty modeli w grze są impassable) oraz ruszać przez bagna itp bez zdawania dangerous terrain.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
- Donderwolf
- Wałkarz
- Posty: 72
a jak ten aquatic ma się do chamków?! można w tej ed. ignorować 12" od przeciwnika o ile jesteśmy w jeziorku/rzeczce etc 2" od krawędzi?!
Nie.Donderwolf pisze:a jak ten aquatic ma się do chamków?! można w tej ed. ignorować 12" od przeciwnika o ile jesteśmy w jeziorku/rzeczce etc 2" od krawędzi?!
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Zadam teraz bardzo noobowe pytanie
i na pewno odp na nie jest na tym forum (nie umiem znaleźć).
Na jakiej charakterystyce stegadon testuje inicjatywę jak dostaję na twarz pit of shades?
W uściśleniach jest, że:
Gdy dojeżdża go priest, wykonuje się dwa testy: priest na swojej, a stegadon w oparciu o załogę.
Czy coś pierniczę....... ?
Pozdro
Na jakiej charakterystyce stegadon testuje inicjatywę jak dostaję na twarz pit of shades?
W uściśleniach jest, że:
Ja to rozumiem tak, że stegadon testuje w oparciu o inicjatywę załogi (najwyższa wartość) i jest to jeden test.Jeśli test charakterystyk musi wykonać cały model (np. - znów - dwellers below),
testujemy na najwyższej wartości tej charakterystyki na modelu.
Jeśli test charakterystyk musi wykonać część modelu lub wszystkie jego częsci (np.
pit of shades, fate of bjuna), każda część modelu testuje na własnej charakterystyce
Gdy dojeżdża go priest, wykonuje się dwa testy: priest na swojej, a stegadon w oparciu o załogę.
Czy coś pierniczę....... ?
Pozdro

Zapraszam do mojej galerii
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Taki bajer, ok dzięki 

Zapraszam do mojej galerii
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Po pierwsze nie skinka, ale skink. Nie wiem, skąd Ci się wziął rodzaj żeński. Po drugie stegadon wraz z załogą to jeden model. Osobno testują się tylko w kombacie, np.ze spirit sworda. Do np. dwellersa testuje cały model. Osobno zdaje tylko priest.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Hmmmmm.......
To w końcu jak? I jeszcze jedno, test z dwellersa czymś się różni od testu pitki (po za tym, że w jednym siła, a w drugim inicjatywa)? Szczerze mówiąc nie rozumiem tych dwóch różnych przypadków, które zacytowałem. Nie rozumiem, kiedy występuje I a kiedy II.
To w końcu jak? I jeszcze jedno, test z dwellersa czymś się różni od testu pitki (po za tym, że w jednym siła, a w drugim inicjatywa)? Szczerze mówiąc nie rozumiem tych dwóch różnych przypadków, które zacytowałem. Nie rozumiem, kiedy występuje I a kiedy II.

Zapraszam do mojej galerii
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Niestety nie masz racji. Jakkolwiek mi się to nie podoba, stegadon testuje inicjatywe na swojej wartości i każdy skinek na swojej. Na 7 edycji zdawały skinki, na obecnej każdy z osobna i to do każdego testu czy z dwellers below, czy z czegokolwiek pitopodobnego itp. Smutne, ale prawdziwe.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Na pewno z pitki kazdy zdaje na swojej, co do dwellersow nie jestem pewien.
Masz nawet w uściśleniach, nie ma co kombinować. Posiadanie osobnej charakterystyki wounds to jedna sprawa, inna sprawa to czar wymagający test charakterystki (dwellers) a co innego to czar / zdolność atakujący templatką (pitka)Golonka pisze:Nie. Wydaje mi się, ale jeszcze spytam się Liddera, ale zdają wszyscy osobno, jako że mają osobne charakterystyki wounds.
Templatki, jak wszystkie (armata, katapulta, pitka) biją po wszystkim. Woundują, testują, cokolwiek, na danej części modelu. Strona 9.
Testy charakterystyk masz opisane w BRB na stronie 10.
Tyle w temacie
pozdrawiam
Furion
Mam spór z kolegą odnośnie strzelania salamander. Ja uważam, że rozpatruje się strzały po kolei, czyli: przykłada się pierwszą templatkę, sprawdza ile modeli jest trafionych, rzuca się na woundy i ew. savy, ściąga się zabite modele, a potem ew. test paniki, a następnie rozpatruje się kolejny strzał. Kolega uważa, że strzały rozpatruje się jednocześnie, tzn kładzie się templatkę, sprawdza ile modeli trafiła, przykłada się drugą templatkę itd, następnie trafienia się sumuje i rozlicza jednocześnie.
Proszę o arbitraż, jak to w końcu jest z tym strzelaniem.
Proszę o arbitraż, jak to w końcu jest z tym strzelaniem.
