Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Ogrowe rozpiski
Chcesz mi powiedzieć, że jak dam miotaczowi ognia, ogre balde (2+ do siły) to będzie zionąć z6
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Czyli jedyną bronią mającą wpływ na breath weapon jest sword of swift slaying ?
A nie ma nic o tym, z którego szeregu można chchuać, za to jest napisane, że musisz być w "base contact"
A nie ma nic o tym, z którego szeregu można chchuać, za to jest napisane, że musisz być w "base contact"
Przy ataku z BW jest napisane że zadaje 2D6 w unit in base contact więc raczej nie.Xet pisze:czy moza uzywac breath weapon z drugiego szeregu ? Jak atakuje sie bohaterow w drugim szeregu ?
Nie wiem czy nawet ta wpływa, trzeba by się kogoś sprytniejszego zapytać ;>kubencjusz pisze:Czyli jedyną bronią mającą wpływ na breath weapon jest sword of swift slaying ?
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Sword of Swift Slaying:Nie wiem czy nawet ta wpływa, trzeba by się kogoś sprytniejszego zapytać ;>kubencjusz pisze:Czyli jedyną bronią mającą wpływ na breath weapon jest sword of swift slaying ?
The wielder of the SoSS has the ASF special rule
Z czego wynika, że nie tylko na potrzeby wykonywania ataków, lecz w ogóle dostajemy takową zasadę
Hmm... Racja, chyba faktycznie nie da rady... Trzeba do rozpiski dorzucić bruisera z ww itemem :].
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
racja, dostaje asf i wszystkie ataki + zioniecie wykonuje w tym samym czasie zgodnie z zasadą.Afro pisze:Jest napisane, że unit w base contact z modelem mającym breath weapon, więc z drugiego szeregu nie zionie. A z opisu miecza wynika, że model ma asf, więc zionięcie też działa z asf.
przy sword of might pisze, close combat atacks are at +1 S, a tutaj hero dostaje ogolna zasade specjalna asf.
Ale zionięcie wykonuje się zawsze po inicjatywie. Np. jak Firebelly ma GW to nie zionie z ASL tylko po I2.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
faktycznie, bo GW opóźnia zwykłe ataki, wykonywane tą bronią, czyli w końcu jedyne co daje bonus doc czasu wykonania zionięcia to potion of speed ... Ale to pogmatwane
Według mnie jak ma ASF to zionie pierwszy.Majestic pisze:Ale zionięcie wykonuje się zawsze po inicjatywie. Np. jak Firebelly ma GW to nie zionie z ASL tylko po I2.
W zasadach jest powiedziane, że zionięcie to dodatkowy atak w combacie z własną inicjatywą. ASF mówi, że się jest pierwszym niezależnie od inicjatywy.
Jak ma dwuraka to zionie ostatni.
Panowie za dwa tygodnie duży turniej i trzeba szykować rozpiski na 2600 punktów.
Wstępnie (tak z głowy jak sobie liczyłem):
Oprawca z hellhart/GS, ifronfista+destiny, - zastanawiałem się nad 5+wardem,dragonhelmem,potionem +3I i jakiś bitting blade czy warrior bane... ale sam nie wiem
BSB - preservation,charmed shield,dwurak,
7ironów z dragonem, 6ironów na wsparcie, FCG,
No i teraz:
Z racji że tak mi w figurkach pasuje to poprzerabiałem swoich reidersów na ironblasterów. Jakoś genialnie to nie wygląda ale za jakiś czas wrzucę na neta to popatrzycie. tak więc
2xironblaster,
2xśmieciarka,
3xpiesek,
3xludojady z ironfistami/add(muszę to przemyśleć) w scaucie i swiftstrider, muzol,
4xludjoady ze sniper,poison+eternal.
Jeśli dobrze pamiętam to w tym miejscu armia jest za 2400 punktów i zostaje mi 200 na buczera/firebelly lub 2dżordże, insze pomysły?
Daje to razem:
10wystawień głównych + scauci+herosi.
Wiadomo ironblastery na flaneczki tak samo jak śmieciarki. Przeważnie nikt na flankach nic nie ma bo wszyscy pakują punkty w grube kloce. A machiny na flankach to potem największy problem. Poza tym nasze machinki to nie jest przeciwnik dla harpi, i faścika. Aby je klepnąć to właściwie musi iść coś silnego (albo szeregowego...)
Tyle że na zwierzaki to mamy ironblastera, a na klocki heehhe śmieciarkę więc jakoś to będzie.
Ludojady - strzelcy - ich zadań nie muszę opisywać,
Ludojady scauci - to taki test. Wydaje się koncepcja ciekawa do zaatakowania flanek wroga. Jest to potrzebna jednostka na imperium, kraśki, ale również haj elfy, orki tK itp. Taki atak z flanki to może być to co ich zaskoczy, tym bardziej, że dałem im ironfisty co w połączeniu z ha, da 4+pancerz,pary save...Jak dobrze się rozstawie, a przeciwnik o nich zapomni to mu już w pierwszą turę ma szarżę na plecach i ewentualna ucieczkę regimentu przez część swojej armii. Opcja z add też fajna bo to zawsze 3 dodatkowe ataki... ale chyba ironfist tutaj lepiej mi się sprawdzi.
Ironi - wiadomo jeden regiment główny który ma pokonać te cięższe przeciwnika. Jednak nie jest to oddział do walki z GG/WL itp. Tutaj liczę że sniperkowaty oddział ludojadów spowoduje że wampiry będą trzymać sie na dystans.
Pozostaje mi 200 punktów. Myślę nad dodatkowym magiem z dispel scrolem który by stał w drugim regiemencie ironów i walczył ewentualnie ze słabszymi unitami wroga. W takim wypadku korci wzięcie firebelly, by swoim 2d6 s4 troszkę uszczuplił wrogów. magiczny pocisk też niczego sobie
Jako że figurek zbyt dużo do kombinowania nie posiadam, myślałem opcjonalnie nad 2 dżordżami. Do wsparcia działań ludojadów.
Wstępnie (tak z głowy jak sobie liczyłem):
Oprawca z hellhart/GS, ifronfista+destiny, - zastanawiałem się nad 5+wardem,dragonhelmem,potionem +3I i jakiś bitting blade czy warrior bane... ale sam nie wiem
BSB - preservation,charmed shield,dwurak,
7ironów z dragonem, 6ironów na wsparcie, FCG,
No i teraz:
Z racji że tak mi w figurkach pasuje to poprzerabiałem swoich reidersów na ironblasterów. Jakoś genialnie to nie wygląda ale za jakiś czas wrzucę na neta to popatrzycie. tak więc
2xironblaster,
2xśmieciarka,
3xpiesek,
3xludojady z ironfistami/add(muszę to przemyśleć) w scaucie i swiftstrider, muzol,
4xludjoady ze sniper,poison+eternal.
Jeśli dobrze pamiętam to w tym miejscu armia jest za 2400 punktów i zostaje mi 200 na buczera/firebelly lub 2dżordże, insze pomysły?
Daje to razem:
10wystawień głównych + scauci+herosi.
Wiadomo ironblastery na flaneczki tak samo jak śmieciarki. Przeważnie nikt na flankach nic nie ma bo wszyscy pakują punkty w grube kloce. A machiny na flankach to potem największy problem. Poza tym nasze machinki to nie jest przeciwnik dla harpi, i faścika. Aby je klepnąć to właściwie musi iść coś silnego (albo szeregowego...)
Tyle że na zwierzaki to mamy ironblastera, a na klocki heehhe śmieciarkę więc jakoś to będzie.
Ludojady - strzelcy - ich zadań nie muszę opisywać,
Ludojady scauci - to taki test. Wydaje się koncepcja ciekawa do zaatakowania flanek wroga. Jest to potrzebna jednostka na imperium, kraśki, ale również haj elfy, orki tK itp. Taki atak z flanki to może być to co ich zaskoczy, tym bardziej, że dałem im ironfisty co w połączeniu z ha, da 4+pancerz,pary save...Jak dobrze się rozstawie, a przeciwnik o nich zapomni to mu już w pierwszą turę ma szarżę na plecach i ewentualna ucieczkę regimentu przez część swojej armii. Opcja z add też fajna bo to zawsze 3 dodatkowe ataki... ale chyba ironfist tutaj lepiej mi się sprawdzi.
Ironi - wiadomo jeden regiment główny który ma pokonać te cięższe przeciwnika. Jednak nie jest to oddział do walki z GG/WL itp. Tutaj liczę że sniperkowaty oddział ludojadów spowoduje że wampiry będą trzymać sie na dystans.
Pozostaje mi 200 punktów. Myślę nad dodatkowym magiem z dispel scrolem który by stał w drugim regiemencie ironów i walczył ewentualnie ze słabszymi unitami wroga. W takim wypadku korci wzięcie firebelly, by swoim 2d6 s4 troszkę uszczuplił wrogów. magiczny pocisk też niczego sobie
Jako że figurek zbyt dużo do kombinowania nie posiadam, myślałem opcjonalnie nad 2 dżordżami. Do wsparcia działań ludojadów.
Firebelly jest genialny, w armii na takie pkt. jest must be. ja go składam z dodatkową bronią, potion of speed i wystarczy: tani, dobrze się bije i poczaruje- a jego strata nas nie boli
na bsb brakuje mi magicznej broni.
maneaterzy w scoucie, to raczej darmowe pkt. dla przeciwnika (empire, dwarfs, skav, we). żeby szarżować na początku, to muszą widzieć- gdy widzą przeciwnik widzi ich i w takiej sytuacji podbramkowej będą pierwszym celem.
na resztę armii mogą być dość ciekawe, bo raczej nie ma jak ich ustrzelić w pierwszej turze.
edit
na ironach powinien być sztandar +1 Ld.
na bsb brakuje mi magicznej broni.
maneaterzy w scoucie, to raczej darmowe pkt. dla przeciwnika (empire, dwarfs, skav, we). żeby szarżować na początku, to muszą widzieć- gdy widzą przeciwnik widzi ich i w takiej sytuacji podbramkowej będą pierwszym celem.
na resztę armii mogą być dość ciekawe, bo raczej nie ma jak ich ustrzelić w pierwszej turze.
edit
na ironach powinien być sztandar +1 Ld.
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2011, o 10:45 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
Sam poczekam z ciekawością na opinie , nietypowo jak dla mnie ale ja mało wiem.
Tak mnie naszło:
Jak by się sprawdził 2x tyrant, zostaje 105 na przedmioty, więc jednego masakratora nie zrobimy, ale dwóch na 3/4 jest więcej warte niż 1. Dwóch takich do ironów na czołowe, wspierani przez maneaterów ze sniper/poison żeby główny wrogi Lord/herosi w uber regimencie nie mieli prostej ścieżki? Jak ich złożyć to inna sprawa ale może by byli kontrpropozycją dla oprawcy?
/dwóch (prawie) gołych oprawców też "wchodzi"/
Albo 4x firebelly
Wogóle opcja 2x tyrant + 4x firebelly (bez bsb wtedy) chyba by zszokowała przeciwnika. Ciekawe tylko jak by się dla nas skończyła.
Tak mnie naszło:
Jak by się sprawdził 2x tyrant, zostaje 105 na przedmioty, więc jednego masakratora nie zrobimy, ale dwóch na 3/4 jest więcej warte niż 1. Dwóch takich do ironów na czołowe, wspierani przez maneaterów ze sniper/poison żeby główny wrogi Lord/herosi w uber regimencie nie mieli prostej ścieżki? Jak ich złożyć to inna sprawa ale może by byli kontrpropozycją dla oprawcy?
/dwóch (prawie) gołych oprawców też "wchodzi"/
Albo 4x firebelly
Wogóle opcja 2x tyrant + 4x firebelly (bez bsb wtedy) chyba by zszokowała przeciwnika. Ciekawe tylko jak by się dla nas skończyła.
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2011, o 10:48 przez _reszka, łącznie zmieniany 1 raz.
Varden pisze:Według mnie jak ma ASF to zionie pierwszy.Majestic pisze:Ale zionięcie wykonuje się zawsze po inicjatywie. Np. jak Firebelly ma GW to nie zionie z ASL tylko po I2.
W zasadach jest powiedziane, że zionięcie to dodatkowy atak w combacie z własną inicjatywą. ASF mówi, że się jest pierwszym niezależnie od inicjatywy.
Jak ma dwuraka to zionie ostatni.
AFS wpływa na normalne ataki, a nie zionięcie, chyba że masz kosmiczną broń dającą ASF z zionięciem. A takie cuś nie istnieje.